Hultenius Skrivet 8 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2007 A.A byter namn till Nord. Hoppas att det inte sker några större missförstånd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 8 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2007 (redigerad) Titta på fan... Du får INTE byta namn på Kebab till ante! INTE! INTE! INTE! --------- Det var därför den där Nord kunde låsa trådar minsann.. Redigerad 8 februari, 2007 av Godfather Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 8 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2007 Men va fan, nu kommer jag bli förvirrad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 8 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2007 Ska i alla fall kalla A.A för Nordman. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 8 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2007 Inte för att jag föredrar det nya namnet men om det är det han vill så får han väl göra det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 8 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2007 Ju mer jag tänker på det. Desto mer humor är detta! Men jag vill också byta namn... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 8 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2007 Varför Nord? A.A har jutte något att göra med Nord. AaAa låter bättre bättre också.. AAAAAAA. Erkänn, Nord låter mer.. rasistiskt? Nord < A.A Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 8 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2007 Titta på fan... Du får INTE byta namn på Kebab till ante! INTE! INTE! INTE! --------- .... ehh..öhh.. hmpf. Härligt med lite namnbyten! Fast A.A känns bättre.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 8 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2007 .... ehh..öhh.. hmpf. Härligt med lite namnbyten! Fast A.A känns bättre.. Mobbar vi honom tillräckligt mycket så byter han nog tillbaks igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 8 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2007 Titta på fan... Du får INTE byta namn på Kebab till ante! INTE! INTE! INTE! Nepp, det ska vara aante, då går det an. Men igentligen är det Erik Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 8 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2007 Nord? Det känns konstigt, A.A känns bättre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 8 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2007 Håller med alla föregående skrivare att A.A låter bättre Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 8 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2007 Men va fan, nu kommer jag bli förvirrad. Inte för att jag föredrar det nya namnet men om det är det han vill så får han väl göra det. Får man fråga varför? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 8 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2007 Äsch, man vänjer väl sig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 8 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2007 Nord?! Ja det låter konstigt men det är nog för att man inte är van. Känns lite konstigt att säga det... Men det blir nog bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 8 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2007 Extreme Makeover: Forum Edition. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 8 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2007 Extreme Makeover: Forum Edition. Snarare Fab 5: Forum Edition. Nord..? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 8 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2007 Snarare Fab 5: Forum Edition. Nord..? "Ja jag vill leva, jag vill dö i Norden". Erm. Det var inget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 8 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2007 Skulle tippa på ett smeknamn månne? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 8 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2007 Fräsigt! Gillar nog Nord bättre Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts