BroDD Skrivet 24 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2007 Frankenstein Drag Queens From Planet 13 - I Don't Wanna Be Your Friend Frankenstein Drag Queens From Planet 13 - Mr Motherfucker Mmm, mumma... Härlig text Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 25 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2007 Jefferson Airplane - Somebody To Love, Live @Woodstock-69 Jefferson Airplane - White Rabbit, Live @Woodstock-69 Grace Slick såg inte lite stenad ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 25 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2007 (redigerad) Frankenstein Drag Queens From Planet 13 - I Don't Wanna Be Your Friend Frankenstein Drag Queens From Planet 13 - Mr Motherfucker Mmm, mumma... Härlig text Gah! Jag tappade nästan skeden jag sitter och äter jordgubbar med! BRODD!!! FRANKENSTEIN DRAG QUEENS FROM PLANET 13!!! FUCK! Redigerad 25 juni, 2007 av The Dude Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 4 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2007 Guns N' Roses - Nightrain från Chicago 92En av de bästa showerna de spelade Guns N' Roses - Welcome To The Jungle 92 Lyssna på axls röst. My God. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 4 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2007 http://www.youtube.com/watch?v=Mpf-Azj4SXk Danzig is manligheten själv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 4 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2007 Red Hot Chili Peppers - Out in L.A. 1990 Iggy & The Stooges 1969/I Wanna Be Your Dog I Wanna Be Your Dog, Från samma konsert men den här filmad ur publiken. Ghaaaa längtar tills jag får se Iggy live igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 4 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2007 The Hives - A.K.A I-D-I-O-T Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 5 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2007 Green Day - When I Come Around Gillade det gamla Green Day. Fram tills dom blev EMO! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 5 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2007 Green Day - When I Come Around Gillade det gamla Green Day. Fram tills dom blev EMO! Älskade den låten när jag var typ 5-6 år. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 12 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2007 LOK var länge sen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 15 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2007 Blink 182 - Easy Target Vilket röj !! Bra spelning annars Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 15 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2007 Kraftwerk - Pocket Calculator Kraftwerk kan vara kul att lyssna på ibland. Här är en liveversion av Pocket Calculator med en lite störande animerad hand som trycker på en miniräknare. Men jag diggar rytmen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 29 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2007 Slipknot - Spit it out En av deras bästa låtar live i Sidney Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 29 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2007 Sonata Arctica - Wolf and Raven <3 Sökte upp ett liveframträdande och det var enligt mig lite besvikande. http://youtube.com/watch?v=eT8lCHfdrTA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 31 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2007 Morbid Angel - Immortal Rites. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 31 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2007 Lynyrd Skynyrd - Free Bird Grymt liveklipp på en av världens bästa rocklåtar genom tiderna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 2 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2007 Här vill jag vara. Strapping Young Lad - Aftermath Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 11 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2007 Nine Inch Nails - Heresy Från Annexet i Sthlm, april. Såg dom på Hovet i tisdags, showen var bättre, men låtvalet var bättre på annexet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 14 augusti, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2007 För oss som gillar Zappa... <3<3<3<3<3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 14 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2007 http://youtube.com/watch?v=gO12yZKbtlg Billy Talent - This Is How It Goes. Jag var där. Samma låt fast grymmare spelning: http://youtube.com/watch?v=p-HQDxk033k Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts