Jacker Skrivet 19 februari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2007 Mer Zappa! St. Alfonzo's Pancake Breakfast - en av de bästa Zappa- låtarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lofon Skrivet 20 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2007 Sant! Vi hade spelning idag igen på en musikdirekt uttagning. Vi gick vidare till länsfinalen, aight! = D Grattis dude! Mitt seriösa band Sanity (www.yoursound.se/sanity) ska ställa upp i Musik Direkt här i Sollefteå den 18e Mars! Vi satsar stenhårt, så med lite flyt går vi vidare också! Om båda går vidare till final kanske vi möts.. Så lycka till! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 5 mars, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2007 Frank Zappa - Montana Sjukt bra version av låten. Lyssnar på den flera gånger varje dag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sjolander Skrivet 10 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2007 Bob Dylan - It's all over now baby blue. Ståpäls. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 10 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2007 (redigerad) Bob Dylan - It's all over now baby blue. Ståpäls. Gillar du den, lyssna på albumet Live 1966@ The Royal Alberts hall. Världens bästa konsert, och världen bästa version av Like a Hurricane; världens bästa pyskadeliska rocklåt. Edit: Kan vara bra med länk också, åh fyfan vad bäng han är också... http://youtube.com/watch?v=zbFgh5HM2ak Redigerad 10 mars, 2007 av mr_tobbe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sjolander Skrivet 10 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2007 Gillar du den, lyssna på albumet Live 1966@ The Royal Alberts hall. Världens bästa konsert, och världen bästa version av Like a Hurricane; världens bästa pyskadeliska rocklåt. Edit: Kan vara bra med länk också, åh fyfan vad bäng han är också... http://youtube.com/watch?v=zbFgh5HM2ak Det där var Neil Young, fast han är också jävligt bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 10 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2007 Det där var Neil Young, fast han är också jävligt bra. Ja...quoten var första raden text, sen var det OnT efter radbrytet, jävligt otydligt gjort märkte jag nu dock. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 10 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2007 Matisyahu - King Without A Crown, live @ Stubbs måste ju postas! -> http://www.youtube.com/watch?v=FJhinD4cXgM Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 11 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2007 DJ Luna @ Sensation - Mäktigt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 11 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2007 Tiësto är en söt pojke http://www.youtube.com/watch?v=BZmE3fUKU5U Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 11 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2007 DJ Luna @ Sensation - Mäktigt! Är det inte kungen jag fick se där i någon sekund.. Allas vår Yoji! Yoji Biomehanika @ Sansation Black 2005 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 12 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2007 Är det inte kungen jag fick se där i någon sekund.. Allas vår Yoji! Yoji Biomehanika @ Sansation Black 2005 Han är riktigt bra, men inte direkt söt ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 13 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2007 (redigerad) The Marcels - Blue Moon, skönaste låten! Snoop Dogg - Live in Dublin (Drop it Like it's Hot), låten är en klassiker! Ferry Corsten - Sunset 06 - Little Dancer, söt flicka! Redigerad 15 mars, 2007 av Kalan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 28 april, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 april, 2007 *BUMP* Frank Zappa - Camarillo Brillo & Muffin Man Två av hans bästa låtar i ett och samma klipp, kan det bli bättre? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 28 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2007 *BUMP* Frank Zappa - Camarillo Brillo & Muffin Man Två av hans bästa låtar i ett och samma klipp, kan det bli bättre? Ååhhh . Åker in på Favorites på YouTube. Skulle ha varit en upplevelse att få se honom live.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 28 april, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 april, 2007 Ååhhh . Åker in på Favorites på YouTube. Skulle ha varit en upplevelse att få se honom live.. Håller med, världen förlorade en stor personlighet när Zappa gick bort... Hoppas att Zappa Plays Zappa turnerar igen, där hans son, Dweezil Zappa, tillsammans med flera andra musiker Frank jobbade med spelar utvalda Zappafavoriter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 28 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2007 (redigerad) The White Stripes - Death Letter/Grinnin' in Your Face - Från Lividfestivalen i Sydney år 2003. Denabsolut tyngsta Death Letter-versionen jag någonsin hört, lyssna på gitarren. Magi. Blääh 7 och en halv minut kan man tänka, men om jag säger såhär, älskar man gitarrer i allra högsta grad så ska detta inte vara något problem. Redigerad 28 april, 2007 av GTApimpfoolife Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 30 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2007 The Used - I'm a Fake Jag kan inte annat än säga att jag älskar den här låter! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 1 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2007 The White Stripes - Death Letter/Grinnin' in Your Face - Från Lividfestivalen i Sydney år 2003. Denabsolut tyngsta Death Letter-versionen jag någonsin hört, lyssna på gitarren. Magi. Blääh 7 och en halv minut kan man tänka, men om jag säger såhär, älskar man gitarrer i allra högsta grad så ska detta inte vara något problem. Riktigt bra, gillar orginalet som fan men dom gjorde den inte precis sämre. Nine Inch Nails - Closer/Head like a hole Grymt ljus på den spelningen, brukar det oftas vara på en NIN-spelning. Nine Inch Nails - March of the pigs Från samma konsert. Nine Inch Nails feat David Bowie - Hurt Nine Inch Nails feat Marilyn Manson - Starfuckers INC/Beautiful People Det sista dom gjorde tillsammans innan helvetet bröt ut mellan dom. Queens Of The Stone Age - No One Knows Sjukt jävla bra solo i mitten Queens Of The Stone Age - Avon Foo Fighters trumsolo Grohl är kung!! Foo Fighters - Stairway to Heaven Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 1 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2007 Queen - Killer Queen Guaranteed to blow your mind Freddie måste vara världens bästa sångare genom tiderna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts