Helpiswhatiwant Skrivet 9 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2007 (redigerad) Hmm mindre än 1 sekund Redigerad 9 februari, 2007 av Helpiswhatiwant Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 9 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2007 8.27 är mitt rekord Är inte så jättesnabb Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 9 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2007 En kompis visade mig detta i skolan, då fick jag 12 sek, nu fick jag 10 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antflaxx Skrivet 11 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2007 (redigerad) Blir bara jävligt förbannad av sånt här skit! Men klarade 11.47 Sec i alla fall. Sen fick jag ett jävla anfall! Redigerad 11 februari, 2007 av antflaxx Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 11 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2007 Weeei 7.47 sek Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 11 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2007 Seriöst...jag kan inte ens alfabetet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 11 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2007 Seriöst...jag kan inte ens alfabetet Wow, då är du dum i huvudet. Grattis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 11 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2007 Runt 10sek. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 11 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2007 (redigerad) Wow, då är du dum i huvudet. Grattis. Tack Men endå: Tid: 0 s – Ditt rekord: 9.53 s och nu kan jag alfabetet ...i sin korrekta ordning Nytid: Tid: 7.91 s – Ditt rekord: 7.91 s Redigerad 11 februari, 2007 av xXxGemagexXx Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 11 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2007 Klarade 3,45 nu. Tangentbord på bärbara datorer är mycket najsare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 11 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2007 Hehe.. minns ni att jag sa att jag skiter fullständigt i hur snabbt jag skriver alfabetet? Det visade sig att jag visst inte gjorde det. Jag körde några gånger, och hade 5,77 som bäst. Och sen helt plötsligt så klaffade allt, och jag fick 4,95. Snabbare än så kan jag nog inte skriva. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 11 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2007 Runt 10sek. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sjolander Skrivet 11 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2007 Blä.. 12.65. :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 11 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2007 (redigerad) 4.97 till slut. Redigerad 11 februari, 2007 av P-C Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 12 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2007 ALLT KLAFFADE OMG http://ww2.beffo.se/upload/pic~/ugnluq8zwc.PNG Lovar till 100% - det är inte fake! Jag fick den tiden! Fyfan vad softish. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 12 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2007 (redigerad) ALLT KLAFFADE OMG Lovar till 100% - det är inte fake! Jag fick den tiden! Fyfan vad softish. Woot. Jag sitter här och battlar mot en tjej som är snabbare än mig Hon har 3.99 som rekord och jag simpla 4.35 Redigerad 12 februari, 2007 av P-C Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samuelszon Skrivet 12 februari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2007 Klarade 3,45 nu. Tangentbord på bärbara datorer är mycket najsare. Tangenterna ja, men inte placeringen. Hade ett enormt skönt som var ultimat för detta i skolan förrut, detta tror jag att det var. ALLT KLAFFADE OMG http://ww2.beffo.se/upload/pic~/ugnluq8zwc.PNG Lovar till 100% - det är inte fake! Jag fick den tiden! Fyfan vad softish. WTF! Nu måste jag börja öva.. kommer inte under 3.23. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 12 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2007 (redigerad) Hon: 3.99 Jag: 3.99!! Hon: 3.88 Jag: 3.65! Redigerad 12 februari, 2007 av P-C Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 12 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2007 WTF! Nu måste jag börja öva.. kommer inte under 3.23. Använder ditt tips fast har utvecklat det lite. Trycker först ab sedan slajdar jag med vänsterhanden upp CDE och fortsätter slajda (brukar träffa R men det spelar ju ingen roll) FGH, trycker snabbt in I med högerhanden och slajdar vidare JKL och slajdar sedan MN med högerhanden. Resten skriver jag in kvickt och slajdar i slutet ÅÄÖ i en sväng med högerhanden. I feel so geeky. P-C, najs. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samuelszon Skrivet 12 februari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2007 (redigerad) Använder ditt tips fast har utvecklat det lite. Trycker först ab sedan slajdar jag med vänsterhanden upp CDE och fortsätter slajda (brukar träffa R men det spelar ju ingen roll) FGH, trycker snabbt in I med högerhanden och slajdar vidare JKL och slajdar sedan MN med högerhanden. Resten skriver jag in kvickt och slajdar i slutet ÅÄÖ i en sväng med högerhanden. I feel so geeky. P-C, najs. Haha, fan vad roligt. Min slajd blir snart internationell. När du kommer med i Guiness Rekordbok får du tacka mig. Det är precis så jag gör också. Om man gör denna teknik i ett fält ex. Anteckningar eller Håller med till 100%*! kommer ju massor av andra bokstäver följa med, men det är ju skit samma på spelet. Använder mest högerhanden till att slajda med, men kan ju börja använda vänstern också, skall prova. Använder mest högerhanden till att slajda med, men kan ju börja använda vänstern också, skall prova. Fyfan, det där kan tolkas som något annat. *EDIT: Haha, LOL. Kan ju inte skriva W O R D men jag menar det. Redigerad 12 februari, 2007 av samuelszon Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts