samuelszon Skrivet 8 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2007 (redigerad) Hur snabbt skriver du alfabetet på? Hittade denna länk för ett tag sedan och under ett tag var jag skolans kung. Mitt personliga rekord är 3.22 sekunder men skaparen av sidan har tydligen klarat under två sekunder (LOL). Just nu är jag inte aktiv, jag har lagt "tangenterna på hyllan" men det är en rolig tisfördrift. Just det, se krigaren klara alfabetet på någon sekund här. Länken till "spelet" hittar du här. Många av mina kompisar kallar mig tragisk, men kan också tipsa om en speciell teknik som jag själv har kommit på. Jag kallar den slajden, och det betyder att du drar fingret längs C, D och E och därefter F, G och H. Man kan vidare utveckla detta och "slajda" på J, K och L också. Fin illustration: http://img67.imageshack.us/img67/745/slajdalfabetetgh8.jpg Skriv vad du får! Posta även en screenshot om du slår mitt eller någon annans rekord! EDIT: Laddade upp bilden på ImageShack istället. Redigerad 8 februari, 2007 av samuelszon Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 8 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2007 Har bandage på ett finger på vänsterhanden så 6 sek ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 8 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2007 Gjorde det här på en rast för ett tag sedan, och då gick det på 5.05 eller något sånt. Nu gick det på 5.92 som snabbast. Men ärligt talat så ger jag blanka fan i hur fort jag skriver. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 8 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2007 Fick under tre sekunder på Finger Frenzy, som är ett liknande spel, men Flashbaserat, och utan "ÅÄÖ". Går aningen snabbare att starta om spelet, också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 8 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2007 (redigerad) För ett tag sedan när det fanns en annan sådan här tråd så var jag rusktigt snabb, nu klarar jag inte ens under sju sekunder. Åren de går och gammal blir man, uj uj uj. Hah, bara för det så fixade jag 5,9. Redigerad 8 februari, 2007 av x_simpa_x Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 8 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2007 Tid: 0.05 s – Ditt rekord: 0.05 s Tasker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 8 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2007 (redigerad) Tror jag som bäst har klarat runt 2-3 sekunder. Annars körde jag en del typera förut, mitt rekord ligger på runt 500 keys/minute, har jag för mig. Fick som bäst 3,23 efter ett par försök. 3,19 http://img184.imageshack.us/img184/203/tidft9.jpg Redigerad 8 februari, 2007 av Hew Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 8 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2007 Tid: 0.05 s – Ditt rekord: 0.05 s Tasker. OMG! Cheater!!! H4X!! REPORT!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 8 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2007 På ett seriösare stadie så är det så att jag var saktfärdigsom satan. Låg runt 9 sekunder tror jag, då jag är perfektionist och mina tangenter har börjat slöa som fan, då jag har haft cola och öl och massa dam i det.. Blir bara strässad av sån här skit, så det blir fel, och då dampar jag och börjar om. Och skriver nog snabbare om jag inte skulle kolla på tangentbordet, för då tänker jag inte på att jag skriver fel. Uppenbara fel kommer, men när man kollar på tangentbordet så ska det inte bli fel. Sån är jag, skjut mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 8 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2007 5.69 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 8 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2007 (redigerad) 6,91 6,50 6,25 6,11 Redigerad 12 februari, 2007 av DimpZ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 8 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2007 (redigerad) Är inte så jätte snabb på detta: 13 sekunder blankt. 11.67 10.97 9.64 Redigerad 11 februari, 2007 av tommy killer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 8 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2007 3.91 I'm proud Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gta_player Skrivet 8 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2007 5,22 sek Kommer ihåg att vi hade något liknande program på datorn i lågstadiet och man tillbringade rasterna med att tävla i "Tangenta" eller vad det nu hette. Men jag var tydligen mycket snabbare då. Tror mitt rekord låg kring 3 sek. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pillipossa Skrivet 8 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2007 Är inte så kvick i händerna så jag fick värdelösa 6.61 s. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 8 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2007 Gjorde det för länge sedan. Runt tre blev resultatet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 8 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2007 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 8 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2007 Tid: 11.67 s Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 8 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2007 Jag är trögare än pappas ford på sånt hära. 15 sekunder, jag orkade inte försöka igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samuelszon Skrivet 9 februari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2007 Jäklar, att vissa var så långsamma trodde jag inte. Min lärare skrev på runt ~15 sek. också tror jag. Och jag innehar fortfarande rekordet! Jippi! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts