Jump to content

Hur snabbt skriver du alfabetet på?

samuelszon
 Share

Recommended Posts

Hur snabbt skriver du alfabetet på?

Hittade denna länk för ett tag sedan och under ett tag var jag skolans kung. Mitt personliga rekord är 3.22 sekunder men skaparen av sidan har tydligen klarat under två sekunder (LOL). Just nu är jag inte aktiv, jag har lagt "tangenterna på hyllan" men det är en rolig tisfördrift. Just det, se krigaren klara alfabetet på någon sekund här.

Länken till "spelet" hittar du här.

Många av mina kompisar kallar mig tragisk, men kan också tipsa om en speciell teknik som jag själv har kommit på. Jag kallar den slajden, och det betyder att du drar fingret längs C, D och E och därefter F, G och H. Man kan vidare utveckla detta och "slajda" på J, K och L också.

Fin illustration:

Skriv vad du får! Posta även en screenshot om du slår mitt eller någon annans rekord! :ph34r:

EDIT: Laddade upp bilden på ImageShack istället.

Redigerad av samuelszon
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• Inlägg 51
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

På ett seriösare stadie så är det så att jag var saktfärdigsom satan. Låg runt 9 sekunder tror jag, då jag är perfektionist och mina tangenter har börjat slöa som fan, då jag har haft cola och öl och massa dam i det..

Blir bara strässad av sån här skit, så det blir fel, och då dampar jag och börjar om. Och skriver nog snabbare om jag inte skulle kolla på tangentbordet, för då tänker jag inte på att jag skriver fel. Uppenbara fel kommer, men när man kollar på tangentbordet så ska det inte bli fel. Sån är jag, skjut mig.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor