oskarofrya Skrivet 11 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2007 Det finns ju både programmet och en I-Doser CD, vad gör CDn? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 13 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2007 Det finns ju både programmet och en I-Doser CD, vad gör CDn? Kullerbyttor. ------------ Har fått nån drog att funka. Kommer inte ihåg vilken (nattglömska ftw!) . Peyote2.drg låter finast. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Helpiswhatiwant Skrivet 13 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2007 Alltså kan detta program göra så att man blir tröttare? typ jag använder det inte längre men använde typ för 1 vecka sen, nu blir jag trött mycket lättare än förrut.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 13 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2007 Alltså kan detta program göra så att man blir tröttare? typ jag använder det inte längre men använde typ för 1 vecka sen, nu blir jag trött mycket lättare än förrut.. Hahha inbillning... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
danebanane Skrivet 19 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2009 okej lyssna allihopa... för er som säger att Idoser inte funkar, ni ljuger. det funkar skit bra bara att det finns en hämlighet... (ha släckt i rummet, FOKUSERA PÅ LJUDET, lev in i ljudet så lovar jag er att det kommer att funka. visst, jag kanske inte har rökt någe grönt i mina dar, men full har jag varit. och om ni tar HANGOVER eller ALCOHOL så lovar jag er att ni vill spy och ni kommer känna en jävla huvudvärk bara ni lever er in i ljudet!!! tips från mig. hej Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 19 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2009 okej lyssna allihopa... för er som säger att Idoser inte funkar, ni ljuger. det funkar skit bra bara att det finns en hämlighet... (ha släckt i rummet, FOKUSERA PÅ LJUDET, lev in i ljudet så lovar jag er att det kommer att funka. visst, jag kanske inte har rökt någe grönt i mina dar, men full har jag varit. och om ni tar HANGOVER eller ALCOHOL så lovar jag er att ni vill spy och ni kommer känna en jävla huvudvärk bara ni lever er in i ljudet!!! tips från mig. hej Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 19 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2009 (redigerad) okej lyssna allihopa... för er som säger att Idoser inte funkar, ni ljuger. det funkar skit bra bara att det finns en hämlighet... (ha släckt i rummet, FOKUSERA PÅ LJUDET, lev in i ljudet så lovar jag er att det kommer att funka. visst, jag kanske inte har rökt någe grönt i mina dar, men full har jag varit. och om ni tar HANGOVER eller ALCOHOL så lovar jag er att ni vill spy och ni kommer känna en jävla huvudvärk bara ni lever er in i ljudet!!! tips från mig. hej ... fel tråd. Redigerad 19 december, 2009 av kicken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts