Siana Skrivet 10 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2007 Nu sätter jag igång Crystal Meth, hoppas något händer Edit: 30%, inget ännu Jag är 95% in och känner inte av något. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 10 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2007 När är det meningen att ruset ska komma, är det starkt då eller senare, och hur länge håller det i sig ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Archemra Skrivet 10 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2007 Jag är 95% in och känner inte av något. Lika bra att stänga ner det. Känner ingenting, och den är på 60% nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 10 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2007 Värdelösa skitprogram! Nä nu jävlar, Peyote, here I go. Fungerar inte det här är I-Doser imo totalt placebo. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 10 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2007 Nyonane... Nylyssnad på Exctazy den var skräp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Archemra Skrivet 10 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2007 Testade French Roast alldeles nyss, känner mig faktiskt piggare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 10 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2007 (redigerad) Äh. 40% in, släckte ner och slöt ögonen - inte en dugg skillnad och jag testade alltså Peyote - VERY VERY STRONG. Inte ett dugg händer. Det här är bara ett billigt trick. Ni förväntar er att få alla effekterna - och därför får ni dem. Sedan sitter ni ju antagligen och är sansade i 35 minuter - klart ni känner lite skillnader i kroppen då? Men då kan ni lika väl plugga in öronproppar. Nu ska jag inte tala för alla - känner ni att ni verkligen får någon effekt så är det väl kul för er. Jag ska testa LD- skiten innan jag lägger mig också men tvivlar på någon särskild reaktion. Redigerad 10 februari, 2007 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oskarofrya Skrivet 10 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2007 (redigerad) Man svettas ju asmycket när man lyssnar på skiten, är det för att man är så förväntasfull eller? EDIT: French Roast funkar ju inte! Om man lyssnar på den blir man inte piggare än man skulle bli av att lyssna på musik i dem 5 minuterna... Redigerad 10 februari, 2007 av oskarofrya Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 10 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2007 Man svettas ju asmycket när man lyssnar på skiten, är det för att man är så förväntasfull eller? EDIT: French Roast funkar ju inte! Om man lyssnar på den blir man inte piggare än man skulle bli av att lyssna på musik i dem 5 minuterna... Inget fungerar. Jag testade även LD innan jag lade mig. Hade ingen LD, kommer inte ens ihåg drömmen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krax Skrivet 10 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2007 Tror också detta är bullshit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 10 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2007 Tror också detta är bullshit Krax! Vilken otrevlig överraskning! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krax Skrivet 10 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2007 Krax! Vilken otrevlig överraskning! Hej! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 10 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2007 Jag testade även LD innan jag lade mig. Hade ingen LD, kommer inte ens ihåg drömmen. Ska man ta LD innan man lägger sig? Ska man typ inte ta den samtidigt som man försöker sova? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 10 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2007 (redigerad) Ska man ta LD innan man lägger sig? Ska man typ inte ta den samtidigt som man försöker sova? Det stod att det viktigaste var att man lade sig och somnade hyfsat snabbt efter att man lyssnat, och det gjorde jag. Redigerad 10 februari, 2007 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 11 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2007 Prövade LD dosen innan jag gick och la mig igår. Vart trött av skiten, precis när dem var klar lade jag mig, somnade men minns inte ett skit av den drömmen, vaknade och somnade om, Men denna drömm kommer jag ihåg minsta lilla detalj i. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 11 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2007 Kom ihåg att ni ska ha hörlurar på er också, funkar inte med högtalare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Helpiswhatiwant Skrivet 11 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2007 Vet någon vart man får detta till mp3? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 11 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2007 Tror inte att det går eftersom man behäver programmet för att öppna filerna :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 11 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2007 Tror inte att det går eftersom man behäver programmet för att öppna filerna :'( Man kan ju helt sonika spela in ljudet via ljudinspelaren och sätta mikrofonen på linjeingång, mono out eller vilken det nu är. Därefter konverterar man bara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 11 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2007 Man kan ju helt sonika spela in ljudet via ljudinspelaren och sätta mikrofonen på linjeingång, mono out eller vilken det nu är. Därefter konverterar man bara. Har för mig att det inte blir samma sak då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts