Helpiswhatiwant Skrivet 9 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2007 Ehm.. uhm. jag får klaga på att jag mår som jag gör, dvs piss. Kom precis tillbaks från toan efter att spytt ner den totalt. Nej 1 gång men aldrig mer Var får man testa marijuana.drg? länka plz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oskarofrya Skrivet 9 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2007 Var får man testa marijuana.drg? länka plz Tror du måste ha hela programmet. Testade nyss anti-depression-grejen, men den lät bara hög ton-låg ton-hög ton-låg ton, osv. osv. osv. Ska dem göra det? För man vill ju inte direkt "råka" ta majja och måste gå och spy ner hela huset... eller nåt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Helpiswhatiwant Skrivet 9 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2007 (redigerad) Jag tog ecstasy.drg och nu vaknade jag upp..... men med blod på händerna Redigerad 9 februari, 2007 av Helpiswhatiwant Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 9 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2007 (redigerad) Jag tog ecstasy.drg och nu vaknade jag upp..... men med blod på händerna Får väl testa det här. Brainwave generator hade ingen som helst effekt på mig så jag är ganska skeptiksk mot sådant här... Jag tar väl det starkaste. Citat från Flashback: Jag tror att det bara blir en placebo effekt på dem som inte läst om det tidigare, tror man inte på de först så händer det inget men har man bara informationen från deras hemsida och laddar ner programmet och lyssnar så får man hjärnan att gå på hela upplevelsen. Ett exempel, en person hittar hemsidan av en slump, han laddar ner programet gratis och det fungerar för han är inge påläst om det och går på det. Han köper flera av deras "doser" och vidarebefodrar till sin kompis som inte heller hört nått om dem, allt han vet är att hans kompis då säger att det fungerar så det blir placebo för båda två. De köper vidare doser av dem och tror på det. I-doser.com tjänar då pengar på dem som går på det. Det är ungefär som att sälja socker piller till yngre och intyga dem om att det är någon lättare drog, de flesta kommer går på det med socker piller och få placebo och säga att de va "VÄSTA" upplevelsen... Nu är jag ingen forskare så jag vet juh inte men jag kan dra min egna slutsats av det hela. Men om det vore så lätt att bli "hög" eller bota deppressiva tankar via ljud varför skriver då läkare ut anti-deppresiva mediciner som faktiskt fungerar? Redigerad 9 februari, 2007 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 9 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2007 Jag tog ecstasy.drg och nu vaknade jag upp..... men med blod på händerna Med tanke på ditt namn så skulle det inte vara konstigt om du har skurit dig i sömnen. Ska pröva någon rolig drog nu, återkommer med rapport senare! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Archemra Skrivet 9 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2007 Måste man sitta helt avslappnad när man använder det här? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 9 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2007 Haha, I-doser slutade funka för mig och jag fick typ panik, sen lyckades jag fixa det efter ett tag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Helpiswhatiwant Skrivet 9 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2007 Får väl testa det här. Brainwave generator hade ingen som helst effekt på mig så jag är ganska skeptiksk mot sådant här... Jag tar väl det starkaste. Citat från Flashback: Alltså, man behöver ju inte köpa precis .. you know.... finns ett annat sett oxå Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Helpiswhatiwant Skrivet 9 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2007 (redigerad) Ooh jävlar dubbelpost,, sry Redigerad 9 februari, 2007 av Helpiswhatiwant Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oskarofrya Skrivet 9 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2007 Haha, I-doser slutade funka för mig och jag fick typ panik, sen lyckades jag fixa det efter ett tag Drogmissbruk? Beroende? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 9 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2007 Drogmissbruk? Beroende? Äsch tyst me dig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 9 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2007 Haha, I-doser slutade funka för mig och jag fick typ panik, sen lyckades jag fixa det efter ett tag Oh shiet BTW, jag ville pröva skiten en gång till, men denna gång med opium. Tro fan att jag somnade av skiten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oskarofrya Skrivet 9 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2007 Men kan nån berätta vad som händer? Man lyssnar på ett skitjobbigt ljud i 30 min och sen vaknar man med blod på händerna? Spooky... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Helpiswhatiwant Skrivet 9 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2007 Finns detta till mp3? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 9 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2007 Ecstasy is the shit. Ryser i hela kroppen, känner mig sexuellt påfrestad just nu men har bara lyssnat 23%. Tips pröva ecstasy, man kommer i extas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Archemra Skrivet 9 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2007 Ecstasy is the shit. Ryser i hela kroppen, känner mig sexuellt påfrestad just nu men har bara lyssnat 23%. Tips pröva ecstasy, man kommer i extas. Sitter du vid datorn och lyssnar, eller ligger du ner och vilar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 9 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2007 (redigerad) Sitter du vid datorn och lyssnar, eller ligger du ner och vilar? Jag sitter vid datorn. Av nån konstig anledning så påverkas jag av det ändå. Imorgon ska jag pröva typ Opium eller nått och lägga mig i fåtöljen och vila samtidigt och se hur det blir Edit: Tummen upp för ECSTASY, 83% och det känns som att jag blir sexuellt tillfredställd. Otroligt skön kännsla, typ kittlar från fötterna, upp i benen, till mellangärdet. =) Redigerad 9 februari, 2007 av ZcruweN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 10 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2007 (redigerad) Jag är hårdingen, som kör med Crystal Meth. 18%, inget än så länge. Klart man kanske känt lite svettningar men det skulle jag säkerligen ändå ha gjort. 25%... Jag väntar... Redigerad 10 februari, 2007 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Archemra Skrivet 10 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2007 (redigerad) Nu sätter jag igång Crystal Meth, hoppas något händer Edit: 30%, inget ännu Redigerad 10 februari, 2007 av Archemra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 10 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2007 Många här verkar ju på allvar tro att detta är som riktiga droger. Låg och blundade i 30min medans jag lyssnade på Heroin, och inte kände jag mig "drogad" direkt. Enda effekterna var när man väl låg och lyssnade på det, då vissa kroppsdelar blev iskalla. Men det kanske berodde på att man låg stilla så länge. (eller att fönstret vad halvöppet) Finns det inte någon fakta kring det här? Någon vetenskaplig undersökning om det faktiskt går att påverka hjärnan med ljud? Dock tycker jag att vissa fungerar; ljuden som man blir: pigg, trött, anti-huvudvärk osv. av. Jag började inte se regnbågar av "Trip1" iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts