felshoe Skrivet 9 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2007 Men roligt att det inte funkar.. Jag såg ju fram emot att bli lite rolig inför inatt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 9 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2007 Lyssnar på marijuana atm.. hoppas det funkar :=) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bozzard Skrivet 9 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2007 Lyssnade på Cocaine igår, fungerade väldigt bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 9 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2007 Kan ingen bara skicka över filerna via msn så man kan spela upp dom i mediaplayer ? Eller måste dom spelas upp i idoser ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 9 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2007 Du måste öppna dom i iDoser,, Jag vill ha det här på telefonen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 9 februari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2007 Kan ingen bara skicka över filerna via msn så man kan spela upp dom i mediaplayer ? Eller måste dom spelas upp i idoser ? Dom måste spelas upp i I-Doser.. filerna heter blabla.drg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Helpiswhatiwant Skrivet 9 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2007 Vart hittar man marijuana ljudet?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Geten123 Skrivet 9 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2007 Någon som kan skicka detta program via msn? jonasryden@msn.com. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 9 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2007 (redigerad) Jag hittade en sida där det står hu man ska fixa problemet. http://www.drugsandbooze.com/showthread.php?t=12451 Redigerad 9 februari, 2007 av felshoe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Geten123 Skrivet 9 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2007 Oops, den som addade mig nyss på msn råkade jag avacceptera, skicka igen så accepterar jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 9 februari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2007 Oops, den som addade mig nyss på msn råkade jag avacceptera, skicka igen så accepterar jag. Det var jag, men adda mig ithinkihavethemostlongesthotmailpassporteverintetheworld@hotmail.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 9 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2007 Oops, den som addade mig nyss på msn råkade jag avacceptera, skicka igen så accepterar jag. Dom du inte accepterar hamnar väl på kontaktlistan blockerade? Eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 9 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2007 Dom du inte accepterar hamnar väl på kontaktlistan blockerade? Eller? Man kan även ta bort folk från listan, då kan dom adda om dig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Helpiswhatiwant Skrivet 9 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2007 Alltså vart får man LJUDEN ifrån??!!? kan inte använda dom som jag har nu..,..,.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 9 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2007 Alltså vart får man LJUDEN ifrån??!!? kan inte använda dom som jag har nu..,..,.. Du öppnar I-doser och trycker på "open dose" lr nått likande, sen letar du upp doserna? Om du undrar hur man får nya så måste man betala för dom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 9 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2007 Jag hittade en sida där det står hu man ska fixa problemet. http://www.drugsandbooze.com/showthread.php?t=12451 Enda problemet nu är att filen som man ska ladda ner inte går att öppna för mig. Har någon samma problem eller vet någon vad jag ska göra ? Tackar, funkar nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 9 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2007 (redigerad) Edit: fixade sig, prövar marijuana just nu =) Redigerad 9 februari, 2007 av ZcruweN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oskarofrya Skrivet 9 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2007 Är detta farligt, och hur länge håller det i sig? Man vill ju inte vara hög HELA natten... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 9 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2007 Edit: fixade sig, prövar marijuana just nu =)SKA DU INTE EDITERA IN ATT DU AVSLUTAR MITT I VA? Fyrtiofem minuter är kinda lång tid. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 9 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2007 SKA DU INTE EDITERA IN ATT DU AVSLUTAR MITT I VA? Fyrtiofem minuter är kinda lång tid. Ehm.. uhm. jag får klaga på att jag mår som jag gör, dvs piss. Kom precis tillbaks från toan efter att spytt ner den totalt. Nej 1 gång men aldrig mer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts