eightball Skrivet 16 februari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2003 Nä men om du läser förstår du kanske varför jag skrev det. ja glömde att de fanns multiplayer åsså... så han menar nog på MP... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 16 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2003 ja glömde att de fanns multiplayer åsså... så han menar nog på MP... Ok då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
XmaN Skrivet 16 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2003 Jag tankade hem demot från kazaa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kloak_råttan Skrivet 16 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2003 här är en bild när jag spelade på internet http://pixas.mine.nu/~www/uplfolders/upload8/Bond007mp.gif jag är F*** U Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blizz Skrivet 16 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2003 http://svg.st/ya7.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 16 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2003 Fördöker du skryta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kloak_råttan Skrivet 16 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2003 Fördöker du skryta jävligt taskigt att ändra hans post Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blizz Skrivet 16 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2003 bara för du e sämst GTA3 freak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 16 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2003 Är NightFire värt att köpa tycker ni?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 16 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2003 1. de som man behöver 8.1 2. vet inte riktit hur man gör , ja har NVIDEA geforce 4 bla. bla. men vet inte hur man uppgraderar... 3. jepp gå in på deras hemsida och ladda ner dom senaste senaste drivrutinerna..det var jag tvunget att göra i går när jag fixade mitt 2000 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kloak_råttan Skrivet 16 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2003 Är NightFire värt att köpa tycker ni?? ja om du tycker om cs ska du köpa det här Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 16 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2003 ja om du tycker om cs ska du köpa det här Jag är guru på CS!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Antonetti Skrivet 16 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2003 kan nån hjälpa mig?ja har köpt headset och jag vet inte hur man ska ställa in så att man kan prata när man kör cs? Ps.ja e Antonetti på cs Ds. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts