curry Skrivet 19 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2002 Vad kräver du av hemsidan för att lägga upp deras adress i länk avdelningen? Maila mig. Tack och Hej gg_pl@hotmail.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 20 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2002 Svar: Att sidan handlar om något/flera spel i GTA-serien och att den ska vara någolunda bearbetad och inte innehåller något olagligt. Du kan gärna skriva dressen här i forumet eller maila mig men jag har inte tillgång till min mail just nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 20 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2002 Om man vill lägga upp screenshots, bilder, loggor etc. från GTA-spelen på sin hemsida måste man ha något särskilt tillstånd från Rockstar då eller räcker det med att länka till Rockstar och skriva att loggorna tillhör dem? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 20 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2002 Om man vill lägga upp screenshots, bilder, loggor etc. från GTA-spelen på sin hemsida måste man ha något särskilt tillstånd från Rockstar då eller räcker det med att länka till Rockstar och skriva att loggorna tillhör dem? Nej, du behöver nog inte oroa dig Rockstar North har förövrigt ett speciellt fansite-kit på deras hemsida. Ett dåligt kit dock men men... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 23 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2002 Varför visas fel tider vid inläggen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
[B][O][T] Skrivet 23 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2002 (redigerad) Du får gå in på Your Control Panel sedan Board Settings (under Options) och ställ tiden på (GMT +1: hours) Om Du nu bor i Sverige vill säga....Vilket Jag tror Du gör. BOT Redigerad 22 juni, 2006 av [B][O][T] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 4 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2002 En fråga till Hultenius: Får jag hänvisa till gtasajten från min hemsida när det gäller att ladda ner nya banor, bilar patchar och sånt? Asså inte direktlänka till filerna utan bara skriva att filerna finns för nedladdning på gtasajten och sedan göra en länk till gtasajten.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 4 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2002 En fråga till Hultenius: Får jag hänvisa till gtasajten från min hemsida när det gäller att ladda ner nya banor, bilar patchar och sånt? Asså inte direktlänka till filerna utan bara skriva att filerna finns för nedladdning på gtasajten och sedan göra en länk till gtasajten.com Självklart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 4 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2002 Självklart. varför skulle du inte få det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samool Skrivet 10 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2002 varför skulle du inte få det? skadar det att fråga?? (du behöver inte svara) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 10 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2002 Nix... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts