Jump to content

Sverigetröja censurerades i skolkatalog

Jacker
 Share

Recommended Posts

Ska det gå såhär så kommer väl det svenska språket

snart förbjudas också?

Haha, hörde om 3 svenskar som satt i en finsk bar så var det några finnar som slog dem blodiga

ända tills dom kunde finska :ph34r:

Snart blir det väl olagligt att säga "Jag är svensk" ute på gatan.

Och att dricka sprit eftersom mussarna inte dricker det.

Undrar vad som skulle hända om nåra invaderarer skulle bli fast för att ha rökt hasch

då är det väl än biljett till laglig hasch rökning här i sverige.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• Inlägg 100
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Invandrarna får gärna vara här. Alla invandrare jag känner är skitcoola, inga problem med det. Det är snarare vi som förstör svergie, med att starta allt om rasism och kalla invandrarna för negerjävlar. Inte undra på varför det har gått så långt när vi mer eller mindre är dom enda som är rasistiska. Fast det blir ju inte samma stohej om en invandrare skulle kalla oss viting.

Dina jättemogna kommentarer gör dig bara till en av dom.

Sure, varför ska vi ta in dom? Dom har ett eget land sen om det är i krig eller inte ger jag själva fan i, dom kommer hit slår ner oss går i gäng och snor våra saker så....varför inte? Jag är även medveten att svenskarna gör detta men det domineras fortfarande av invandrarna. "När vi är dom enda som är rasistiska?" Knappast. Du verkar tro att dom verkligen är snälla änglar som kommer hit och lära sig svenska, fixa jobb och få sig en utbildning, men hey jag antar att dom blir så som vissa är genom våran rasistiska vy.not

Kalla mig vad ni vill, jag bryr mig icke.

Redigerad av MAFIA_KING
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Sure, varför ska vi ta in dom? Dom har ett eget land sen om det är i krig eller inte ger jag själva fan i, dom kommer hit slår ner oss går i gäng och snor våra saker så....varför inte? Jag är även medveten att svenskarna gör detta men det domineras fortfarande av invandrarna. "När vi är dom enda som är rasistiska?" Knappast. Du verkar tro att dom verkligen är snälla änglar som kommer hit och lära sig svenska, fixa jobb och få sig en utbildning, men hey jag antar att dom blir så som vissa är genom våran rasistiska vy.not

Kalla mig vad ni vill, jag bryr mig icke.

Visst dom är rasistiska. Men varför bry sig? Dom får komma hit om dom vill, för i Svergie får invandrare komma hit. Om du inte vill det så kan ju du flytta nån annanstans. Varför vara så jäkla rasistisk?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Visst dom är rasistiska. Men varför bry sig? Dom får komma hit om dom vill, för i Svergie får invandrare komma hit. Om du inte vill det så kan ju du flytta nån annanstans. Varför vara så jäkla rasistisk?

Hoppas dom tar bort det systemet snart eftersom dom inte fattar att dom förstör hela samhällen när dom placerar dom där. BTW För att jag vill vara rasistisk. Jag pratar om vissa, dom som inte är kriminella och lär sig svenska och dess historia så bryr jag mig inte. Dina kompisar verkar ju vara helt okej, men dom som är kriminella kan bli hemskickade eller så höjer vi straffet bara, så enkelt är det.

Edit: nu slutar vi här eftersom detta inte handlar om detta ämne.

Redigerad av MAFIA_KING
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hoppas dom tar bort det systemet snart eftersom dom inte fattar att dom förstör hela samhällen när dom placerar dom där. BTW För att jag vill vara rasistisk. Jag pratar om vissa, dom som inte är kriminella och lär sig svenska och dess historia så bryr jag mig inte. Dina kompisar verkar ju vara helt okej, men dom som är kriminella kan bli hemskickade eller så höjer vi straffet bara, så enkelt är det.

Edit: nu slutar vi här eftersom detta inte handlar om detta ämne.

Det du skriver, kommer det ifrån egen erfarenhet eller är det saker du läst? Tycker nästan allt som skrivs om att "invandrare är kriminella" är en stor hög BS. Bor själv i en invandrartät ort, här är det inga problem. Det verkar som "invandrare" för de flesta är folk som kommer ifrån mellanöstern, medans t.ex. en amerikan är en amerikan. Visst, folk med utländsk bakgrund står för den största delen av brottsstatisiken, men kriminella är väl ingen större grupp i samhället? Folk tar såklart bara notis till de invandrare som begår brott, de andra är inte intressanta... Finns kriminella personer i varenda folkgrupp.

Antagligen får alla som vill, och har möjligheten, flytta hit - eller så får ingen det. Vi är ett demokratiskt land. Förresten så har vi egentligen haft ett mångkulturellt samhälle i många år nu, bara det att ovanstående ger folk en falsk fantasibild av verkligheten. Både USA och Storbrittanien är mångkulturellt. Det egentliga problemet ligger i sociala problem och segregation.

Redigerad av Jacker
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Både USA och Storbrittanien är mångkulturellt. Det egentliga problemet ligger i sociala problem och segregation.

Jo, men du ser ju hur jävligt det är i USA. Och om det är problem med att integrera invandrarna, varför ska vi då ta hit dom, då det kan bli som i USA. Jag tänker på alla getton och all fattigdom som finns där.

Redigerad av hubbert
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det du skriver, kommer det ifrån egen erfarenhet eller är det saker du läst? Tycker nästan allt som skrivs om att "invandrare är kriminella" är en stor hög BS. Bor själv i en invandrartät ort, här är det inga problem. Det verkar som "invandrare" för de flesta är folk som kommer ifrån mellanöstern, medans t.ex. en amerikan är en amerikan. Visst, folk med utländsk bakgrund står för den största delen av brottsstatisiken, men kriminella är väl ingen större grupp i samhället? Folk tar såklart bara notis till de invandrare som begår brott, de andra är inte intressanta... Finns kriminella personer i varenda folkgrupp.

Antagligen får alla som vill, och har möjligheten, flytta hit - eller så får ingen det. Vi är ett demokratiskt land. Förresten så har vi egentligen haft ett mångkulturellt samhälle i många år nu, bara det att ovanstående ger folk en falsk fantasibild av verkligheten. Både USA och Storbrittanien är mångkulturellt. Det egentliga problemet ligger i sociala problem och segregation.

Håller med till 100%!, här där jag bor är det inte heller några problem. Det är alla dom rikemansbarn som läser i media och sen tror det värsta.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jo, men du ser ju hur jävligt det är i USA. Och om det är problem med att integrera invandrarna, varför ska vi då ta hit dom, då det kan bli som i USA. Jag tänker på alla getton och all fattigdom som finns där.

Och det är ju väldigt representativt för mångkultur? Som jag sa ligger sociala problem och segregation i botten. Och exakt vad menar folk med integrera? Att de som flyttar hit ska överge språk, kultur och religion och bli "svenska"?

T-Bone Mendez: Ungefär så det är, ja. Här är det alla snusande, Volvo 240- körande, Eddie Meduza- lyssnande bonnar boende ute i byarna (där det så gott som inte finns några invandrare) som röstar på SD.

Redigerad av Jacker
Länk till kommentar
Dela på andra sidor