heat Skrivet 7 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2007 Vad fick Supreme Commander i senaste nummret av pcg? Jag vill också veta vad det det fick för plus och minus. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The_KeeperBoy Skrivet 7 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2007 Vad fick Supreme Commander i senaste nummret av pcg? Jag vill också veta vad det det fick för plus och minus. 90% +Storskaligt +Storslaget +Bra Funktioner +Snyggt +Väldesignat - Krävande Inre läst recensionen än så kan inte säga mycket mer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 7 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2007 90% +Storskaligt +Storslaget +Bra Funktioner +Snyggt +Väldesignat - Krävande Inre läst recensionen än så kan inte säga mycket mer Jag läste hela recensionen och spelet verkar riktigt maffigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 7 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2007 Fel forum? *pillar nog kanske på knappen* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 7 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2007 Fel forum? *pillar nog kanske på knappen* Mjo....lite fel blev det nog , och nu vet han ju det han frågade om så, tråden kanske borde låsas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 7 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2007 Mjo....lite fel blev det nog , och nu vet han ju det han frågade om så, tråden kanske borde låsas. Nej men vi skeppar vidare den till spel-forumet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts