SiXxe Skrivet 11 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2007 Inte jag Kan de va att jag använder IE och ni FF? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 11 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2007 Testa att svara på ett inlägg eller skapa en ny topic, skriv något i rutan, markera det och högerklicka. Då borde den lilla menyn med "ångra", "kopiera", "klipp ut" etc. komma upp men istället får du fram den stora menyn utan de funktionerna. Mycket irriterande! *provar* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 11 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2007 IE är skräp? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 11 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2007 Hehe, här sitter jag och njuter över att alla inlägg i denna tråd (förutom ett, fy på dig Visa ) börjar på stor bokstav - trots att filtret inte är igång. Verkar som att många lärt sig nyttiga saker den hårda vägen Haha, jag visste att det var en bra grej från första början! Så sant. Jag gillar att man kan lägga in attached files vart man vill i medelandet. Och att dem öppnas i ett fönster som är lagom stort för bildens storlek. Det är najs. Det kunde man förr också, men jag vill ha ett fönster med adressfält ffs, ifall man vill koppa adressen till MSN eller ett nytt reply, utan att behöva högerklicka, ta egenskaper och sen kopiera adressen. Urdumt Grattis då! Trolla bort w0rd-filtret när du ändå är i farten Nooo! Det är ju så "Gtasajten"! Haha, jag skriver med stor bokstav överallt. Även på MSN och andra chatt-ställen Ja, för innan den rutan kom fanns det ju inga som helst anledningar att bli det. När man hade valt bilden man ville använda skulle man klicka på attache file, och sedan markera någonstans i posten och klicka på attache into post eller vad det hette. Då hamnade den mitt i skiten. Jag har märkt det, men jag orkar inte hålla på så i MSN. Men jag är duktig med det överallt annars Nu ska det se fint ut även i upplösningar på under 1024x768 och IE. Jepp! Det ser prima ut! Nu kan jag äntligen se att 2.2 är riktigt snyggt! Brukar vara kräsen när det gäller byten av grejjer men det här ser mkt bra ut Mycket trevligt att man blivit hedersmedlem också Grattis! Lite underligt att det inte hänt förr, faktiskt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 11 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2007 (redigerad) Jag med. Jag med. Skulle mest testa att det funkade. Redigerad 11 februari, 2007 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 12 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2007 Snacka om skillnad! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Swift Skrivet 12 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2007 (redigerad) Nice shit!, me like! Redigerad 12 februari, 2007 av Swift Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 15 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2007 Får jag fråga varför? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 15 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2007 Får jag fråga varför? Får jag fråga vad du frågar om? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 15 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2007 Får jag fråga vad du frågar om? Att man kan välja kön på två ställen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 15 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2007 (redigerad) Får jag fråga vad du frågar om? EDIT.. Satans kebabröv Redigerad 15 februari, 2007 av Godfather Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 21 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2007 Gör det verkligen det? "stromming" har stått som nyaste medlemen länge nu och det brukar väl alltid vara åtminstone någon ny medlem per dag? Bara en iaktagelse, det kanske inte alls är fel på något utan jag som oroar mig i onödan. Han är fortfarande den senaste medlemmen. Det känns som att allt inte står rätt till här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 21 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2007 Han är fortfarande den senaste medlemmen. Det känns som att allt inte står rätt till här. Äh, dom flesta som kom var väl här för själva GTAsajten, inte för forumet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 21 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2007 (redigerad) Äh, dom flesta som kom var väl här för själva GTAsajten, inte för forumet. Men det brukar ändå vara många fler som registrerar sig. Käre "stromming" har varit den senaste i flera veckor nu. ..såg att Vice. har gjort en tråd om detta nu. Redigerad 21 februari, 2007 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 21 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2007 Men det brukar ändå vara många fler som registrerar sig. Käre "stromming" har varit den senaste i flera veckor nu. ..såg att Vice. har gjort en tråd om detta nu. Yepp, det funkar inte. Kanske någon kan slänga iväg ett mail till Hultenius?! Jag hinner inte idag. Ska måla om hemma så fort jag kommer hem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 21 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2007 (redigerad) Yepp, det funkar inte. Kanske någon kan slänga iväg ett mail till Hultenius?! Jag hinner inte idag. Ska måla om hemma så fort jag kommer hem. Jag kan skicka lite senare sen. Är du 100 på att det inte går att regga sig? EDIT: Så, skickat. Redigerad 21 februari, 2007 av SiXxe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 21 februari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2007 Får jag fråga varför? Kön-fältet är kvarleva från den gamla tiden då det inte fanns någon motsvarighet i IPB. Ska försöka konvertera över det nu... Å andra sidan tillhör 99% av alla forumiter det ena alternativet Håller på att titta på registreringsproblemet just nu, mer info om det finns i denna tråd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 21 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2007 Kön-fältet är kvarleva från den gamla tiden då det inte fanns någon motsvarighet i IPB. Ska försöka konvertera över det nu... Å andra sidan tillhör 99% av alla forumiter det ena alternativet Håller på att titta på registreringsproblemet just nu, mer info om det finns i denna tråd. Sen har vi forumets lilla hermafrodit, Kebab =) Är du säker på att det är i den tråden? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 21 februari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2007 Är du säker på att det är i den tråden? Ja jag är säker... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 21 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2007 Ja jag är säker... Hah busigt gjort hörrö Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts