VickeX Skrivet 8 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2007 Så sant. Jag gillar att man kan lägga in attached files vart man vill i medelandet. Och att dem öppnas i ett fönster som är lagom stort för bildens storlek. Det är najs. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 8 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2007 Så sant. Jag gillar att man kan lägga in attached files vart man vill i medelandet. Och att dem öppnas i ett fönster som är lagom stort för bildens storlek. Det är najs. Det kunde man väl innan också? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 8 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2007 Det kunde man väl innan också? japp Kan man på något sett visa members (t ex vid todays top posters) på det "vanliga" sättet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 8 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2007 Hehe, här sitter jag och njuter över att alla inlägg i denna tråd (förutom ett, fy på dig Visa ) börjar på stor bokstav - trots att filtret inte är igång. Verkar som att många lärt sig nyttiga saker den hårda vägen Grattis då! Trolla bort w0rd-filtret när du ändå är i farten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 8 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2007 Grattis då! Trolla bort w0rd-filtret när du ändå är i farten Nej Men lägg gärna till "W0rd", "woord" och liknande i det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 8 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2007 Nej Men lägg gärna till "W0rd", "woord" och liknande i det. Jo. Det är fel att inte kunna skriva "Microsoft Word". W0rd och woord bryr jag mig inte om. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 8 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2007 Inte för mig, för mig kom attached files alltid längst ner i posten och öppnades inte i ett storleksanpassat fönster. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 8 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2007 Hehe, här sitter jag och njuter över att alla inlägg i denna tråd (förutom ett, fy på dig Visa ) börjar på stor bokstav - trots att filtret inte är igång. Verkar som att många lärt sig nyttiga saker den hårda vägen Haha, jag skriver med stor bokstav överallt. Även på MSN och andra chatt-ställen Edit, ÄVEN fast jag också vill ha en reason to edit ruta. Nu fick man ju en anledning att vilja vara mod. Ja, för innan den rutan kom fanns det ju inga som helst anledningar att bli det. Inte för mig, för mig kom attached files alltid längst ner i posten och öppnades inte i ett storleksanpassat fönster. När man hade valt bilden man ville använda skulle man klicka på attache file, och sedan markera någonstans i posten och klicka på attache into post eller vad det hette. Då hamnade den mitt i skiten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 8 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2007 Kan man inte få bort den stora blåa rutan som ligger över den vita rutan där man skriver texten som man skall posta?! Jag har FF hemma men jag minns inte om det var så där med. Nu är jag på jobb och använder IE. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 8 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2007 Haha, jag skriver med stor bokstav överallt. Även på MSN och andra chatt-ställen Ja, för innan den rutan kom fanns det ju inga som helst anledningar att bli det. När man hade valt bilden man ville använda skulle man klicka på attache file, och sedan markera någonstans i posten och klicka på attache into post eller vad det hette. Då hamnade den mitt i skiten. Jo just det, var dock inte många som använde det och det är mycket simplare nu. Kan man inte få bort den stora blåa rutan som ligger över den vita rutan där man skriver texten som man skall posta?! Jag har FF hemma men jag minns inte om det var så där med. Nu är jag på jobb och använder IE. Är i skolan, nere i datasalen körde vi IE där var det en stor ruta, skitfint. Men i Firefox här i klassrummet funkar det bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 8 februari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2007 Kan man inte få bort den stora blåa rutan som ligger över den vita rutan där man skriver texten som man skall posta?! Jag har FF hemma men jag minns inte om det var så där med. Nu är jag på jobb och använder IE. Upplösningen är för låg, vid 1024x768 blir det problem. Skillnaden mellan IE och FF är att FF automatiskt minskar textrutan vilket IE inte kan göra. Ska se om jag kan göra något åt det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 8 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2007 Ja, för innan den rutan kom fanns det ju inga som helst anledningar att bli det. Jag var så seriös? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 8 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2007 Hultan, Board Statistics · The moderating team · De olika grupperna där stämmer inte riktigt va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 8 februari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2007 Nu ska det se fint ut även i upplösningar på under 1024x768 och IE. @A.A: Listan går inte efter våra grupper (Root, Admin, Global Mod, Mod), så den är lite missvisande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 8 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2007 @A.A: Listan går inte efter våra grupper (Root, Admin, Global Mod, Mod), så den är lite missvisande. Mhm okej! Ja precis, därför jag reagera, den är lite missvisande Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 8 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2007 Upplösningen är för låg, vid 1024x768 blir det problem. Skillnaden mellan IE och FF är att FF automatiskt minskar textrutan vilket IE inte kan göra. Ska se om jag kan göra något åt det... Såg nu när jag kom hem att jag minndes rätt, det är inte så med FF. Suveränt att du har fixat detta nu Hultenius. Tackar så mycket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 8 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2007 När man hade valt bilden man ville använda skulle man klicka på attache file, och sedan markera någonstans i posten och klicka på attache into post eller vad det hette. Då hamnade den mitt i skiten. Så det var SÅ man gjorde? Jag undrade alltid, men glömde bort att fråga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 8 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2007 Såg nu när jag kom hem att jag minndes rätt, det är inte så med FF. Suveränt att du har fixat detta nu Hultenius. Tackar så mycket. Åh! IE och FF är inte samma webbläsare. Som han skrev så ser det olika ut i olika webbläsare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 8 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2007 Åh! IE och FF är inte samma webbläsare. Som han skrev så ser det olika ut i olika webbläsare. Japp, det är det jag säger med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 8 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2007 [*]Det går att registrera sig igen Gör det verkligen det? "stromming" har stått som nyaste medlemen länge nu och det brukar väl alltid vara åtminstone någon ny medlem per dag? Bara en iaktagelse, det kanske inte alls är fel på något utan jag som oroar mig i onödan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts