Hultenius Skrivet 7 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2007 Då var forumet uppgraderat till IPB 2.2. Tog (som vanligt) mer tid än beräknat, mest på grund av att alla 820 000+ poster behövdes bygga om (ajaj!) vilket tog ca 10 timmar. Men nu är i alla fall forumet tillgängligt på nytt, med en rad förbättringar.Nya profilsidorBättre och snyggare texteditorSpoiler tag (Funkar bra, huh?)Lättare att ladda upp bilder, bättre miniatyrbilderDet går att registrera sig igenDatabasoptimeringar (vilket gav en bantning på otroliga 150 MB) och nya index gör att databasen mår bättreHittar ni några fel eller lustigheter, kontakta mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 7 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2007 (redigerad) Äntligen! Det är verkligen inte samma sak utan GTASajten Ser bra ut Hultan, kul att du inte skiter helt i forumet trots minskat intresse. Testar lite: Jag äger ;D Redigerad 7 februari, 2007 av Qouad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oskarofrya Skrivet 7 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2007 Tjoho, coolt. Skönt att forumet är uppe igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 7 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2007 Ser jävligt nice ut, och tack för att du inte glömmer forumet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 7 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2007 Spoiler tags!!! Inte en dag för tidigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 7 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2007 (redigerad) Yay! Fint Hultan! Redigerad 7 februari, 2007 av Roxxy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 7 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2007 Haha, oj här inne där man skriver var det redigerat så det räcker . Men vad är den där orange:a lilla gubben till vänster om våra namn? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 7 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2007 Tja(långt a), man blev ju lite orolig,men det ser väääldigt bra ut nu! Men side panel laddas inte? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 7 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2007 Haha, oj här inne där man skriver var det redigerat så det räcker . Men vad är den där orange:a lilla gubben till vänster om våra namn? Visar om man är online (tror jag) jämför med Hultans. Side panel funkar bra för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 7 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2007 Jo,funkar för mig med nu funkade inte när man startade det i början bara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 7 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2007 Är på väg hem från jobb och Surfar från mobilen så jag ser inte allt nytt men det jag ser, ser fint ut. Håller också med Quoad om att det är kul att se dig här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 7 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2007 Yääääyyyy!!! Snyggt var det i reply-delen också. Provar en till sak här: Acronym Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 7 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2007 Det ser ju bra ut det här Måste också få ta tillfället i akt och testa hej Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 7 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2007 Bra jobbat, ser fint ut! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 7 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2007 (redigerad) Underbart. Postcount +1 Edit: Vad fräsigt, -smilien liknar Tintin. Behåll den. Redigerad 7 februari, 2007 av Pico Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 7 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2007 Riktigt trevligt! Sköna profilsidor blev det då nu också! GJ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 7 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2007 Coolt! Jag gillar det!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 7 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2007 Fan vad nice det blev nu. Omar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 7 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2007 Lite ovant men det funkar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 7 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2007 Ser bra ut. Jag gillar inte riktigt miniaturbildsfunktionen, sett den tidigare på Neowin men annars är det bara bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts