kobbe Skrivet 9 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2007 (redigerad) jag vill testa det, verkar roligt som satan, men fattar inget utan screns Redigerad 14 juni, 2009 av kobbe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 10 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2007 Spelar det någon roll vilken ö man är på när man utforskar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 10 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2007 (redigerad) Spelar det någon roll vilken ö man är på när man utforskar? Siana sa ja men det stämmer inte. Jag lvar ängst åt höger men hittade en ö längst åt vänster. Så det spelar ingen roll var du är. Tyvärr har jag hittat alla öar nu så jag kan inte göra nått. Sen är det fel på spelet. Jag har atackerat jultomten MINST 14 ggr och losat ALLA! >< Han har level 7 och jag level 11! Redigerad 10 februari, 2007 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Archemra Skrivet 10 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2007 Hur många öar finns det hittills? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 10 februari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2007 Siana sa ja men det stämmer inte. Jag lvar ängst åt höger men hittade en ö längst åt vänster. Så det spelar ingen roll var du är. Tyvärr har jag hittat alla öar nu så jag kan inte göra nått. Sen är det fel på spelet. Jag har atackerat jultomten MINST 14 ggr och losat ALLA! >< Han har level 7 och jag level 11! Jag trodde det stämde men så var inte fallet då. I så fall har du jävligt kassa grejer och stats. Har du köpt plåtbeläggning? Har du största kanonen? Har du mycket på kanonhantering, undvika anfall och handlingssnabbhet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krax Skrivet 10 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2007 Jag trodde det stämde men så var inte fallet då. I så fall har du jävligt kassa grejer och stats. Har du köpt plåtbeläggning? Har du största kanonen? Har du mycket på kanonhantering, undvika anfall och handlingssnabbhet? Dålig stil att inte ge mig någon invite ;< Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 10 februari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2007 Dålig stil att inte ge mig någon invite ;< Invajt skickad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Addepladde Skrivet 10 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2007 (redigerad) Jag vann det första pajkriget som jag spelade. EDIT: Heter superpelle! Redigerad 10 februari, 2007 av Addepladde Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 10 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2007 Jag gav Archemra ett roder för hans ynka sju mynt, och utmanade honom på duell. Mr. Pirat tog till reträtt försent och hans brinnande skepp sjunker till botten. Mr. Pirat lyckas rädda sig själv och 2 besättningsmannar som tillsammans simmar till land. Nu har han tio mynt att skaffa allting för Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 10 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2007 (redigerad) Har inte gjort nått än men ska testa nu Edit segt om någon anfaller o så ska man gå till motatak, så ahr motstånadaren för lite liv Redigerad 10 februari, 2007 av kobbe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 10 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2007 Jag kan inte göra något, finns inga uppdrag eller skattjakter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Archemra Skrivet 10 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2007 Jag gav Archemra ett roder för hans ynka sju mynt, och utmanade honom på duell. Mr. Pirat tog till reträtt försent och hans brinnande skepp sjunker till botten. Mr. Pirat lyckas rädda sig själv och 2 besättningsmannar som tillsammans simmar till land. Nu har han tio mynt att skaffa allting för Du ska allt få igen Om ens kapten dör, och man skapar en ny, så kan man inte göra om uppdragen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 10 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2007 Du ska allt få igen Om ens kapten dör, och man skapar en ny, så kan man inte göra om uppdragen Jo Siana nämnde att det var så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Archemra Skrivet 10 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2007 Jo Siana nämnde att det var så. Ok Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 10 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2007 Jag kan inte göra något, finns inga uppdrag eller skattjakter. Nej eller hur! Jag har suttit still i 2 dagar nu. Börjar bli tråkigt. Kan inte ens kriga mot någon. Inga uppdrag, ingen som deltar i pajkrig, inga nya öar att upptäcka, inga skatter att eltea efter... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 10 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2007 Nej eller hur! Jag har suttit still i 2 dagar nu. Börjar bli tråkigt. Kan inte ens kriga mot någon. Inga uppdrag, ingen som deltar i pajkrig, inga nya öar att upptäcka, inga skatter att eltea efter... Du kan låtsas att du har en chans emot mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 11 februari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2007 Nej eller hur! Jag har suttit still i 2 dagar nu. Börjar bli tråkigt. Kan inte ens kriga mot någon. Inga uppdrag, ingen som deltar i pajkrig, inga nya öar att upptäcka, inga skatter att eltea efter... Jag orkar inte uppdatera. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Addepladde Skrivet 11 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2007 (redigerad) Hur många öar finns det? edajt Runda 3: Ett rökmoln visar att superpelle! har avfyrat sina kanoner mot Don Vice som precis träffas och skadas 8. Don Vice ger upp striden. superpelle! får 74 erfarenhetspoäng. TIHI Redigerad 11 februari, 2007 av Addepladde Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 11 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2007 börjar fatta nu har detr fungerar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 11 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2007 Hur många öar finns det? edajt Runda 3: Ett rökmoln visar att superpelle! har avfyrat sina kanoner mot Don Vice som precis träffas och skadas 8. Don Vice ger upp striden. superpelle! får 74 erfarenhetspoäng. TIHI Det är absurt! Jag har alltså, Stort segel, Stora kanonen, stora kulor, mycket starkt roder TVÅ st saker som stäker skrovet och jag losar ändå! Vinner aldrig. Det är helt sjukt underligt. De som har skapat spelet har gjort nån fel beräkning här. Jag losar tom. mot de med lägre level! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts