Maimstream Skrivet 8 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2007 Vad fan jag vill hitta nya öar Trevligt att du har fått en händelse!! Du fick 5 exp och 5 mynt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 8 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2007 Vad fan jag vill hitta nya öar Trevligt att du har fått en händelse!! Du fick 5 exp och 5 mynt. Har hittat alla öar igen nu Skulle behöva lite skattjakter så jag kan levla upp nu bara Det här spelet är grymt roligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 8 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2007 Hur kan ni lira!?!? för mig står det att Tuktas är nere och uppdateras Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 8 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2007 Hur kan ni lira!?!? för mig står det att Tuktas är nere och uppdateras http://www.tuktas.com/v1/ Den fungerar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 8 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2007 http://www.tuktas.com/v1/ Den fungerar. Vem var det som tipsade dig då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 8 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2007 Vem var det som tipsade dig då? Haha, är du dum? Det var ju du som inte kom in i morse och tjatade på mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 8 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2007 Hur levlar jag då? jag har monterat allt som behövs Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 8 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2007 Hur levlar jag då? jag har monterat allt som behövs Du göra antingen uppdrag eller slåss mot andra och vinner. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 8 februari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2007 (redigerad) Okay! Nu drar jag igång med många händelser, uppdrag, öar, personer, föremål... Och kanske några skattkistor... Redigerad 8 februari, 2007 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 8 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2007 (redigerad) Okay! Nu drar jag igång med många händelser, uppdrag, öar, personer, föremål... Och kanske några skattkistor... Har du gjort det nu? Vill inte slösa 15 energi på att kolla ---Kunde inte vänta och det var inte fixat --- Ska bli roligt att dinga nu Redigerad 8 februari, 2007 av chucky.swe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 8 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2007 Haha, är du dum? Det var ju du som inte kom in i morse och tjatade på mig.Och inte gav du mig någon hjälp, utan d u satt bara och skröt om att du kom in... Sedan lyckades jag URL-hacka mig in Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 8 februari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2007 Har du gjort det nu? Nej. Skulle äta snart också så det får vänta ytterligare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 8 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2007 VILKEN JÄVEL! LillsteNiSZ tog till reträtt försent och hans brinnande skepp sjunker till botten. LillsteNiSZ lyckas rädda sig själv och 2 besättningsmannar som tillsammans simmar till land. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 8 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2007 (redigerad) *beep* Redigerad 8 februari, 2007 av GiZmo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 8 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2007 Nu fick du tillbaka JSHC! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 8 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2007 Mwahah, har redan hunnit ladda upp livet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 8 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2007 Mwahah, har redan hunnit ladda upp livet :'( Min kapten dog, jag hade 2 EP till level 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 8 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2007 (redigerad) :'( Min kapten dog, jag hade 2 EP till level 2 Hände samma sak med mig igår, fast Simpa dödade mig Lite fusk att de admins som sätter ut skatter tar dom? Redigerad 8 februari, 2007 av JSHC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 8 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2007 (redigerad) Kul spel....... Redigerad 8 februari, 2007 av MAFIA_KING Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 8 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2007 (redigerad) Den där "kartan" över norra halvklotet ni har där högst upp på sidan känns inte så "piratig" om man säger så. Ni borde byta ut den mot nåt över Västindien/Karibien eller liknande. -- Vad menas med slutpris i auktioner? Redigerad 8 februari, 2007 av Umberto Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts