Siana Skrivet 8 februari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2007 (redigerad) Haha, jo jag vet. Men ändå. Men level 1- kaptener förlorar ju också på uppdraget eller hur? Eftersom starkt roder kostar 200 och man fick 35 eller vad det var när man klarat det. Du får exp. Två nya uppdrag uppe. Det med kanonkulor fungerar inte som det ska. En ny ö uppe nu - level 5- gräns. Redigerad 8 februari, 2007 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 8 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2007 Det var då fan vad ni babblar om flottan. Det här skapade bara problem, jag tar bort din flotta helt istället när jag kommer hem. Men kan ni inte skapa någon form utav NPC som man kan träna upp sig emot? Jag känner nu att det skulle behövas då jag förlorar emot alla hela tiden med min nya kapten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 8 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2007 (redigerad) Du får exp. Två nya uppdrag uppe. Det med kanonkulor fungerar inte som det ska. En ny ö uppe nu - level 5- gräns. Jaha, det stog inte, jag är ledsen. Jag vann min första pajtävling Runda: 7 eXotic kastar en paj mot Lillmyran som blir träffad rakt i ansiktet och smaskar i sig pajen. Lillmyran flyr slagfältet. eXotic vinner matchen Fan vad lustigt, jag har 14 stora kanonkulor och 100 små, men jag kan inte klara uppdraget hos Svartskägg. Redigerad 8 februari, 2007 av x_simpa_x Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 8 februari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2007 Fan vad lustigt, jag har 14 stora kanonkulor och 100 små, men jag kan inte klara uppdraget hos Svartskägg. Läsa är inte din starka sida, eller? Du quotade ju t o m replyen där det stod. Två nya uppdrag uppe. Det med kanonkulor fungerar inte som det ska. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 8 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2007 Läsa är inte din starka sida, eller? Du quotade ju t o m replyen där det stod. Nepp, jag skriver först och tänker/läser sedan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 8 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2007 Finns det någon lista på vilka uppdrag som funkar då så man inte springer iväg och köper saker i onödan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 8 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2007 Jag fattar inte riktigt! Min båt är inte sjödglig och jag har köpt segel, roder och allt. (?) Sedan, pajkriget? Jag har köpt tio pajer vad skall man göra nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 8 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2007 (redigerad) Jag fattar inte riktigt! Min båt är inte sjödglig och jag har köpt segel, roder och allt. (?) Sedan, pajkriget? Jag har köpt tio pajer vad skall man göra nu? Du kan endast ha en av varje sak på skeppet i början. Se till så du inte har 2 segel, kanoner eller liknande. Vart får man tag i ett starkt roder? Hittar bara vanliga Redigerad 8 februari, 2007 av JSHC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 8 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2007 (redigerad) Jag fattar inte riktigt! Min båt är inte sjödglig och jag har köpt segel, roder och allt. (?) Sedan, pajkriget? Jag har köpt tio pajer vad skall man göra nu? Du klickar på material och så monterar du dit sakerna. Pajkriget måste vara fullt innan det börjar JSHC: Starkt roder finns på blodön. Jag kom nyss till svarta ön Jag klarade uppdraget "Jack" Fan vad lustigt det var Redigerad 8 februari, 2007 av x_simpa_x Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 8 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2007 "Alla öar är för tillfället upptäckta" Betyder det att man hittat alla öar eller att man inte hittar någon mer just det här tillfället? Eftersom det står "alla" så blir det lite knepigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 8 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2007 Okej jag kom på det. Man ska inte skriva nått. Man bara väntar och ser om man vinner pajkriget. Man får ett mail när dt är slut. Är det samma med sjöslagen, man anmäler sig sedan bara väntar man!? Man skall inte skriva något eller liknande?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 8 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2007 (redigerad) Kan inte heller få 100% redo för sjöslaget. max är 90%!? De andra står det redo på!? Sorry dubbelposten! Skumt den brukar lägga sig i den första när man postar igen?! Redigerad 8 februari, 2007 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 8 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2007 "Alla öar är för tillfället upptäckta" Betyder det att man hittat alla öar eller att man inte hittar någon mer just det här tillfället? Eftersom det står "alla" så blir det lite knepigt. Det är bara för din level, jag har hittat fyra öar, och jag måste bli level fem för att kunna utforska mer. När du levlar kan du hitta mer öar. Okej jag kom på det. Man ska inte skriva nått. Man bara väntar och ser om man vinner pajkriget. Man får ett mail när dt är slut. Är det samma med sjöslagen, man anmäler sig sedan bara väntar man!? Man skall inte skriva något eller liknande?! Precis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 8 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2007 Det är bara för din level, jag har hittat fyra öar, och jag måste bli level fem för att kunna utforska mer. När du levlar kan du hitta mer öar. Okej, tackar. GTASajten är min FAQ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 8 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2007 Hehe detta är ju kul nu när man fattar. Jag blev lite idi*t förklarad nyss där. Jag är bara lite blind ibland. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 8 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2007 Det skulle inte skada med "Uppdatera"-knappar vid alla ställen där det finns någon form utav klotterplank/chat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 8 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2007 Jaha, så har jag köpt en besättningsman, men jag kan inte ha alla tre samtidigt. Kan man utöka det på något sätt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 8 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2007 Jaha, så har jag köpt en besättningsman, men jag kan inte ha alla tre samtidigt. Kan man utöka det på något sätt? Har samma problem jag...Så man skulle kunna säga att man wastear 500 GM på det :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 8 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2007 Arrgh! Hur hittar man nya öar? Karta > Utforska?? ---- Yay. 1000 posts!! Det tog nästan 4 år. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 8 februari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2007 (redigerad) Finns det någon lista på vilka uppdrag som funkar då så man inte springer iväg och köper saker i onödan? Bara det med kanonkulor som inte fungerar. Jag ersätter det med något annat nu. Det skulle inte skada med "Uppdatera"-knappar vid alla ställen där det finns någon form utav klotterplank/chat. Jag tror de uppdateras automatiskt så fort någon skriver något. Arrgh! Hur hittar man nya öar? Karta > Utforska?? Japp. Du måste ha 15 rundor, och ha bra navigation. Grattis till postsen. Nu sätter jag och Gambaroni igång och lägger till en del. Bland annat ska man nu kunna stöta på datorstyrda skepp när man är ute och utforskar. Redigerad 8 februari, 2007 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts