eXotic Skrivet 7 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2007 (redigerad) Okay - innan jag börjar plugga - någon som vill hålla i en klan? Kan lägga upp en klan åt någon... Ledaren bör vara level 2 eller mer. Bara en, till att börja med. Försten över level 2 och ett hyfsat bra klannamn som skriver här får hålla i den. Glöm inte ert kapten- namn, jag vet inte vem som är vem. Jag vill vara med i en klan. Mitt namn är eXotic. Som klannamn kan vi väl ta Havsridarna? Kreativ ftw (:!!! Redigerad 7 februari, 2007 av x_simpa_x Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 7 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2007 (redigerad) Jag vill vara med i en klan. Mitt namn är eXotic. Som klannamn kan vi väl ta Havsridarna? Kreativ ftw (:!!! Nyckelpigorna skulle ha kaposchwat Havsridarna med läderpiskan utan tvivel. Edit; Yay wtf xD Redigerad 7 februari, 2007 av Maimstream Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 7 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2007 (redigerad) NVM. Bye! Lycka till i läxvärlden Umm,vet du hur man invitar personer maim? Redigerad 7 februari, 2007 av chucky.swe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 7 februari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2007 Grattis Maim, du är nu kapten i flottan. Nu drar jag och pluggar, inga fler skatter atm. Imorgon fixar vi uppdragssystemet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 7 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2007 Grattis Maim, du är nu kapten i flottan. Nu drar jag och pluggar, inga fler skatter atm. Imorgon fixar vi uppdragssystemet. Hur ansöker man till en flotta då? Maim verkar inte kunna bjuda in och jag kan inte ansöka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 7 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2007 Nej, hur gör man det? Och när kommer man kunna göra det? (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 7 februari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2007 Det går inte än. Det är väl status ändå? (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 7 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2007 Jag är ensam om att ha flotta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 7 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2007 Runda 1: eXotics kanoner går med en hög knall av mot Gulkapsyl som träffas utan att kunna göra någonting och skadas 36. Gulkapsyl ger upp striden. eXotic får 14 erfarenhetspoäng. Gulkapsyl tog till reträtt försent och hans brinnande skepp sjunker till botten. Gulkapsyl lyckas rädda sig själv och 2 besättningsmannar som tillsammans simmar till land. eXotic vinner matchen och får 20 mynt. Alla får 10 mynt. PANG! Sa det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 7 februari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2007 (redigerad) En sista sak. Imorgon sätter vi igång att jobba ordentligt med buggar och så vidare, så rapportera ALLT! I den här tråden (inte på Tuktas) kan ni även skriva mer kreativa saker - vad vill ni ha för typer av uppdrag? Vad vill ni ha för personer som finns på öarna? Ska det finnas fler öar? Och så vidare. Jag ska även rita nya kapten- bilder, antagligen, så ni får gärna tipsa om hur ni tycker de ska se ut... Edit. z0mg, simpa sänkte mig. -.-' Redigerad 7 februari, 2007 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 7 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2007 (redigerad) Runda 1: En knall större än den som uppbringas när en slägga slås mot ett städ hörs när eXotic avfyrar sina kanoner mot One- Ballz som med en ljudlig smäll träffas och skadas 33. One- Ballz ger upp striden. eXotic får 41 erfarenhetspoäng. One- Ballz tog till reträtt försent och hans brinnande skepp sjunker till botten. One- Ballz lyckas rädda sig själv och 2 besättningsmannar som tillsammans simmar till land. eXotic vinner matchen och får 20 mynt. Alla får 10 mynt. JAG PISKADE SIANA! Meh, han piskade tillbaka på mig direkt Edit: Enöga åker på pisk. Runda 1: Enöga avfyrar sina kanoner mot eXotic som träffas i sidan och skadas 4. eXotics kanoner går med en hög knall av mot Enöga som träffas i sidan och skadas 39. Enöga ger upp striden. eXotic får 14 erfarenhetspoäng. Enöga tog till reträtt försent och hans brinnande skepp sjunker tillsammans med honom till botten eXotic vinner matchen och får 20 mynt. Alla får 10 mynt. Redigerad 7 februari, 2007 av x_simpa_x Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 7 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2007 En sista sak. Imorgon sätter vi igång att jobba ordentligt med buggar och så vidare, så rapportera ALLT! I den här tråden (inte på Tuktas) kan ni även skriva mer kreativa saker - vad vill ni ha för typer av uppdrag? Vad vill ni ha för personer som finns på öarna? Ska det finnas fler öar? Och så vidare. Jag ska även rita nya kapten- bilder, antagligen, så ni får gärna tipsa om hur ni tycker de ska se ut... Har en hel drös med grejer som kan fixas Och definitivt mer öar!(har redan fått fram alla? fyra) Mer rundor och energi.. Uppdrag såna har vi inte stött på men det skulle väl vara roligt med lite köp uppdrag och krigsuppdrag? Bilderna,mindre och kanske inte så synlig "peter ®" Lite roliga personer och affärerna kan ju utvecklas mer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 7 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2007 JSHC kastar en paj mot Svartskägg som stirrar åt helt fel håll och blir träffad i ansiktet. Svartskägg flyr slagfältet. :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 8 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2007 Gulkapsyl den andre vill ta över efter sin föregångare som flottägare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 8 februari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2007 Sådär, nu fungerar uppdragen! Än så länge finns det bara ett uppdrag (öst på sandön, Herman Rödskägg) men vi lägger in fler ikväll... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 8 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2007 Jag har inte fått något mail?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 8 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2007 (redigerad) NÄVÄR MAJND! Men jag vill fortfarande härska över Nyckelpigorna. Redigerad 8 februari, 2007 av Maimstream Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 8 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2007 (redigerad) Sådär, nu fungerar uppdragen! Än så länge finns det bara ett uppdrag (öst på sandön, Herman Rödskägg) men vi lägger in fler ikväll... Helvete vad starkt roder var dyrt! Men... Vad är det för skitbelöning? Edit: Oops, råkade döda JSHC, R.I.P. Redigerad 8 februari, 2007 av x_simpa_x Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 8 februari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2007 (redigerad) Jag har inte fått något mail?! Ett har skickats till victor_conca@hotmail.com. Kolla din skräppost. NÄVÄR MAJND! Men jag vill fortfarande härska över Nyckelpigorna. Det var då fan vad ni babblar om flottan. Det här skapade bara problem, jag tar bort din flotta helt istället när jag kommer hem. Helvete vad starkt roder var dyrt! Men... Vad är det för skitbelöning? Edit: Oops, råkade döda JSHC, R.I.P. Det kostar ju bara 200. Plåtbeläggning kostar 3000. Sandön är till för level 1- kaptener, då är det en bra belöning. Redigerad 8 februari, 2007 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 8 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2007 Det kostar ju bara 200. Plåtbeläggning kostar 3000. Sandön är till för level 1- kaptener, då är det en bra belöning. Haha, jo jag vet. Men ändå. Men level 1- kaptener förlorar ju också på uppdraget eller hur? Eftersom starkt roder kostar 200 och man fick 35 eller vad det var när man klarat det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts