DimpZ Skrivet 7 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2007 Varför kan jag inte utforska havet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 7 februari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2007 (redigerad) Varför kan jag inte utforska havet? Du behöver 15 uthållighet om jag minns rätt. Skapar en level 3- ö nu. (:!!! chucky: Vi tar tag i problemet nu. Redigerad 7 februari, 2007 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 7 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2007 (redigerad) .iWeZ kastar en paj mot eXotic som tycker sig se sin mor och slänger sig ner under ett bord och hittar där en påse med mynt (+ 16 mynt). Hahahaha Haha, i första rundan hittade jag 45 mynt, det var mest av alla Neeeeej, 3:a Guldlådan One- Ballz Avslutad eXotic (:!!! Redigerad 7 februari, 2007 av x_simpa_x Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 7 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2007 Kom 2:a i pajkastningen (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 7 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2007 (redigerad) Varför kan jag inte utforska havet? För lite energi? Du behöver 15 uthållighet om jag minns rätt. Skapar en level 3- ö nu. chucky: Vi tar tag i problemet nu. Okej.. .iWeZ kastar en paj mot eXotic som tycker sig se sin mor och slänger sig ner under ett bord och hittar där en påse med mynt (+ 16 mynt). Hahahaha Haha, i första rundan hittade jag 45 mynt, det var mest av alla Neeeeej, 3:a Guldlådan One- Ballz Avslutad eXotic (:!!! Jag vann den mörka skatten Edit: Och metallådan Redigerad 7 februari, 2007 av chucky.swe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 7 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2007 För lite energi? Okej.. Jag vann den mörka skatten Edit: Och metallådan Jag vann träbox (:!!! Men jag kan fortfarande inte slutföra uppdraget med Herman rödskägg eller vad han hette. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 7 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2007 Jag vann träbox (:!!! Men jag kan fortfarande inte slutföra uppdraget med Herman rödskägg eller vad han hette. Det står HEJ va? Gör så för mig med... Men,då är ju uppdragsgrejen trasig.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 7 februari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2007 Jag vann träbox (:!!! Men jag kan fortfarande inte slutföra uppdraget med Herman rödskägg eller vad han hette. Som jag skrev för länge sen är uppdragen buggade - vi fixar det imorgon (så slipper jag sitta och lägga in en jävla massa skatter hela tiden ._.'). Lägger in ett par exp- bomber nu, sedan MÅSTE jag plugga och då får ni underhålla er bäst ni vill med något annat än skatter... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 7 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2007 Som jag skrev för länge sen är uppdragen buggade - vi fixar det imorgon (så slipper jag sitta och lägga in en jävla massa skatter hela tiden ._.'). Lägger in ett par exp- bomber nu, sedan MÅSTE jag plugga och då får ni underhålla er bäst ni vill med något annat än skatter... Okej..Men fyfan detta var ju grymt roligt Detta ska ni ha creds för! psst,pajkastning ? (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 7 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2007 Okej Siana (:!!! Vinner man något när man vinner en pajkastning? Jag har kommit 3:a och 2:a vad surt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 7 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2007 Okej Siana Vinner man något när man vinner en pajkastning? Jag har kommit 3:a och 2:a vad surt. Har man tur så får man guld! (man kan hitta det under bordet (:!!! ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 7 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2007 Vart försvann mitt sjöslag? Vi var tre stycken anmälda men sedan försvann det, eller så joinade någon och det utfördes men ingen av oss har sett något. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 7 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2007 (redigerad) Min båt är inte sjöduglig. Wtf? (:!!! Redigerad 7 februari, 2007 av Umberto Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 7 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2007 Min båt är inte sjöduglig. Wtf? (:!!! Gå till marknaden och köp segel, roder, kanon och kulor. Sedan klickar du på material och monterar sakerna . Jag och sjöbusén rockar på att leta skatter, du får gömma dem lite svårare Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 7 februari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2007 Gå till marknaden och köp segel, roder, kanon och kulor. Sedan klickar du på material och monterar sakerna . Jag och sjöbusén rockar på att leta skatter, du får gömma dem lite svårare Siana (:!!! Vi får lösa skattgrävarsystemet bättre. ... Men ni har inte hittat skatterna på Svarta Ön än. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 7 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2007 Vi får lösa skattgrävarsystemet bättre. ... Men ni har inte hittat skatterna på Svarta Ön än. (:!!! Nepp, jag har inte kommit dit än, sitter just nu på sandön och kickar Maimstream i attacker. Men det är ju svinsvårt att vinna om man själv attackerar, för då får ju den andra göra första anfallet. Så den som inleder attacken förlorar ju oftast. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 7 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2007 Nepp, jag har inte kommit dit än, sitter just nu på sandön och kickar Maimstream i attacker.Detta är fan inte kul längre (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 7 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2007 (redigerad) Jahaja. Jag trodde man måste ha en besättningsman vid rodret men så var tydligen inte fallet. Redigerad 7 februari, 2007 av Umberto Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 7 februari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2007 Okay - innan jag börjar plugga - någon som vill hålla i en klan? Kan lägga upp en klan åt någon... Ledaren bör vara level 2 eller mer. Bara en, till att börja med. Försten över level 2 och ett hyfsat bra klannamn som skriver här får hålla i den. Glöm inte ert kapten- namn, jag vet inte vem som är vem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 7 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2007 Kapten; Gulkapsyl Klanamn; Nyckelpigorna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts