eXotic Skrivet 7 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2007 (redigerad) Man får mer uthållighet genom att bara vänta eller? Level 2 (:!!! Redigerad 7 februari, 2007 av x_simpa_x Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 7 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2007 MästerskattletarN^ (:!!! Träask - One- Ballz - Avslutad - Gulkapsyl Stor Trälår - One- Ballz - Avslutad - Gulkapsyl Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 7 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2007 Meh, hur funkar det där med rundor, jag har för lite för att göra nå! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 7 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2007 Jag med dampz.. Skitstörande,sitter fast på oscarsö nu (:!!! Och har alldeles för lite pengar just nu också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 7 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2007 Jag med dampz.. Skitstörande,sitter fast på oscarsö nu Och har alldeles för lite pengar just nu också WTF! (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 7 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2007 Jag har hittat en skatt. Maimstream attackerade mig och fick dyngtorsk. Men nu har skrovets kondition minskat, hur höjer man det igen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 7 februari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2007 Jag har hittat en skatt. Maimstream attackerade mig och fick dyngtorsk. Men nu har skrovets kondition minskat, hur höjer man det igen? Tror det gör det av sig självt - hastigheten beror på din reparationshastighet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 7 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2007 Hmm, har ingen besättningsman som kan montera mina kanoner så jag kan typ göra.. Inget (:!!! Hur ska man få tag i nån som kan montera? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 7 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2007 Tror det gör det av sig självt - hastigheten beror på din reparationshastighet. Jo, jag fick fullt igen ganska så snart efter mitt inlägg. Kan man toplistor någonstans? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 7 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2007 (redigerad) Jo, jag fick fullt igen ganska så snart efter mitt inlägg. Kan man toplistor någonstans? MM,på ypperligheter.. Woho! Im the true treasuremaster,har hittat 3 stycken nu (:!!! SHIT, Vem är svartskägg? Han får typ 40.000 guld hela tiden :S Redigerad 7 februari, 2007 av chucky.swe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 7 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2007 Börjar bli lite frustrerad över att jag int kan gö något för jag inte har nån besättningsman som kan sköta den (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 7 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2007 Hur får man tillbaka energin? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 7 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2007 (redigerad) Börjar bli lite frustrerad över att jag int kan gö något för jag inte har nån besättningsman som kan sköta den Starta om? Hur får man tillbaka energin? Väntar, du får 1 runda per minut (:!!! --- Vem är svartskägg? Redigerad 7 februari, 2007 av chucky.swe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 7 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2007 Starta om? Redan prövat.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 7 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2007 Väntar, du får 1 runda per minut (:!!! Meh, hur många behövs för att kunna utforska då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 7 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2007 Redan prövat.. Avmontera ett segel om du har två,avmontera ett roder om du har två,så gjorde jag (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 7 februari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2007 Börjar bli lite frustrerad över att jag int kan gö något för jag inte har nån besättningsman som kan sköta den (:!!! I början har du bara två besättningsmän. Sätt den ena på kanonen och den andra på seglet så ska det nog fungera fint. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 7 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2007 Avmontera ett segel om du har två,avmontera ett roder om du har två,så gjorde jag (:!!! That did the trick Tackar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 7 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2007 Varför fungerar inte marknaden på Oskars Ö? Vi behöver kanonkulor! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 7 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2007 (redigerad) Glimrande Pärlor One- Ballz Avslutad SjöBusén Vrakdelar One- Ballz Avslutad SjöBusén Liten Metallåda One- Ballz Avslutad SjöBusén Lasten som aldrig kom fram One- Ballz Avslutad SjöBusén Ägd (:!!! --- Igen,vem är Svartskägg? Han måste bugexploita,han blir bara rikare och rikare och är inte ens med i crew'et Redigerad 7 februari, 2007 av chucky.swe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts