Mr.Dumbom Skrivet 7 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2007 (redigerad) Booo.. dumbom(snabel-a)gmail(punkt)com Redigerad 7 februari, 2007 av Mr.Dumbom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 7 februari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2007 På grund av att forumet helt plötsligt uppdaterades förskjöt vi insläppen lite. Hursomhelst är insläppet ikväll. Klockan 19.00 får alla som anmält sig antingen via tråden eller skickat ett PM till mig ett mail och kan börja spela. Upptäckte ni den här tråden först nu är det fortfarande inte för sent att anmäla sig, fram till 19.00 får du ett mail. Ni kan säkert även få en inbjudan efteråt men det blir inte ikväll. Till alla er som ska betatesta: Förvänta er inte FÖR mycket. Sidan är i en väldigt väldigt tidig fas, och det mesta består fortfarande av textstycken såsom "asd" och så vidare. Det finns nästan inget att göra i spelet än, så betatestandet går mer ut på att hitta eventuella buggar än att komma fram till om spelet är roligt eller ej. (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 7 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2007 *Kollar mig omkring efter homosexuella hummrar och liknande* XvickeX@Spray.se Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 7 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2007 ZOMG, nu är det bara nån minut kvar!! (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 7 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2007 Jag jag jag jag! lillstenis@hotmail.com (:!!! (klockan är ju inte riktigt 19:00 än) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 7 februari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2007 Hmm, okay, nu upptäckte vi att uppdragssystemet kind of har pajat. (:!!! Tyvärr kan det inte fixas nu eftersom vi har prov imorgon att prioritera. Men jag tänkte att ni antagligen ändå vill in och titta runt lite - så jag skickar iväg inbjudningar nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 7 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2007 (redigerad) Jag fick mitt mejl nu . Nu har jag registrerat mig (:!!! Kan man ha flera kaptener på samma konto? Redigerad 7 februari, 2007 av x_simpa_x Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 7 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2007 AAH! Inte jag,time to be scared (:!!! skickade du till gmail eller hotmail? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 7 februari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2007 Sådär, skickat till alla. Glöm inte att kolla er skräppost om ni inte fått något. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 7 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2007 Nu är min barbar klar. (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 7 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2007 Inget i inkorgen eller skräpposten >_> :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 7 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2007 (redigerad) Kan man göra en flotta nu? Är det en bug att det är 2 av samma quester? Redigerad 7 februari, 2007 av MAFIA_KING Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 7 februari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2007 Tror inte det. Jag upptäckte just att skattjakter fortfarande ger Exp och Mynt! Jag placerar ut en jävla massa skatter på de olika öarna snart. Du gräver på en ö genom att gå in på öar > ön och sedan gräva i valfri riktning. Det finns även fler öar än sandön. Dem når du genom öar > karta och sedan utforska. Oscars Ö är värdelös, har ni tur hittar ni Blodön... Dock level 2 req. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 7 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2007 (redigerad) Och hur fan dingar man då? -- SjöBusén är jag det (:!!! (jönssonligan ) Redigerad 7 februari, 2007 av chucky.swe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 7 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2007 (redigerad) Tror inte det. Jag upptäckte just att skattjakter fortfarande ger Exp och Mynt! Jag placerar ut en jävla massa skatter på de olika öarna snart. Du gräver på en ö genom att gå in på öar > ön och sedan gräva i valfri riktning. Det finns även fler öar än sandön. Dem når du genom öar > karta och sedan utforska. Oscars Ö är värdelös, har ni tur hittar ni Blodön... Dock level 2 req. Jag kan inte utforska, det står att min båt inte är sjöduglig, men jag har köpt segel, roder, kanon och kanonkulor. Jag hittade Herman Rödskägg han bad mig köpa ett roder och jag accepterade. Så sprang jag iväg och köpte ett roder, klickade på "Slutför uppdrag" då kommer det fram texten "HEJ" bara. Fick jag något av honom som tack för hjälpen eller vad? Redigerad 7 februari, 2007 av x_simpa_x Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 7 februari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2007 Och hur fan dingar man då? -- SjöBusén är jag det (:!!! (jönssonligan ) Det finns två sätt. Du kan utforska öar, och sedan vandra runt på dem och hitta personer som delar ut uppdrag (på Sandön finns till söder Herman Rödskägg). Problemet är att Uppdrags- systemet inte fungerar alls bra. Så just nu finns det bara ett annat sätt. Läs ledtrådarna i äventyr > skattjakter och försök hitta skatter. Du hittar dem genom att utforska öar och sedan gräva på dem. Finns en fin skatt på Blodön nu, men den kan man bara nå på level 2. Skatter hittas ganska lätt, så jag måste hela tiden lägga till dem allt eftersom ni hittar dem. Dock så måste jag äta strax så ni får vänta lite. Simpa: Gå in på material och montera på grejerna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 7 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2007 Hur får man EP?(:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 7 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2007 Vilken attribut behöver en kille för att hissa segeln åp skeppen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 7 februari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2007 Hur får man EP?(:!!! Skrev det längst upp i föregående post. Alla: snabbt, köp delar till era skepp och utforska kartan! Finns två orörda skatter på Oscars ö! Jag lägger till ett par till skatter, sedan måste jag äta så då får ni vänta med dingandet. Ni kan ju exempelvis ha pajkrig och sjöslag så länge. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 7 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2007 Haha, vilket nice spel PAJKRIG (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts