Jump to content

Tuktas - Sjöslag på Webben!

Siana
 Share

Recommended Posts

Nej, och han har fixat en massa buggar. Men ni verkar ha missuppfattat betatestandet lite. Det handlar inte om att vi ska lägga in en massa uppdrag så att ni levlar en massa, vi vill bara se så att allt fungerar. När alla buggar är borta stänger vi ner spelet, lägger in en jävla massa uppdrag och släpper det sedan officielt (d v s ingen inbjudan krävs). Desto snabbare ni hittar buggar desto snabbare blir vi klara med betan. :unsure:

Fast vi betatestare får behålla våra profiler!? :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• Inlägg 281
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Jag har helt och hållet missat den här tråden. Och jag orkar inte riktigt läsa igenom 14 sidor. Men ni kan väl säga om jag är med i svängarna iaf. Så här har jag uppfattat det, Siana har gjort ett spel och ni var betatestare och nu är spelet i stort sätt klart?

Japp, och alla förlorar sina kaptener utom jag, för jag fyller och och får det i present av Siana, snäll som han är. :(

Redigerad av Vice.
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har helt och hållet missat den här tråden. Och jag orkar inte riktigt läsa igenom 14 sidor. Men ni kan väl säga om jag är med i svängarna iaf. Så här har jag uppfattat det, Siana har gjort ett spel och ni var betatestare och nu är spelet i stort sätt klart?

Nu ska jag inte ta någon cred. Min klasskamrat som går under nicket Gambaroni har tillsammans med en vän scriptat ihop spelet. Jag har endast stått för innehållet. Resten var rätt - fast Vice får inte alls behålla sin kapten. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nu ska jag inte ta någon cred. Min klasskamrat som går under nicket Gambaroni har tillsammans med en vän scriptat ihop spelet. Jag har endast stått för innehållet. Resten var rätt - fast Vice får inte alls behålla sin kapten. :wub:

VA!? Jag fyllde ju år ju! :'(

Men det är lugnt. Vänta bara tills jag har levlat upp igen Siana... :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Neeeeeeeeeeeeeeeeej!!!!!!!!!!!!!!! :nuke: :'( :wub: :'(

Min kapten dog!!! Jag förlorade över en som hade level 15! jag hade ju level 26 ffs!!! Hur kan jag dö!?

Det är säkert någon admin som har känt sig hotad och tog bort min profil! Jag kräver att den återskapas.

Gaaah så sur jag bliiir!!! :wub: :wub: :wub:

Well,så blev det för mig med! Välkommen till klubben!(jag krävde också att min skulle återskapas :))

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Well,så blev det för mig med! Välkommen till klubben!(jag krävde också att min skulle återskapas :nuke:)

Tack, känns bra att få vara med i er klubb. :'( Vilken level hade du?

Jag var ju piraternas pirat! Det är en komplott mot mig! Jag blev ett för stort hot. Fortfarande sur! Hur kan han dö!? Gaaah!!! Det borde ju finnas livbåtar tycker man. J*kla stenåldersbåtar som inte har det.

*sätter mig i ett hörn och surar!*

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tack, känns bra att få vara med i er klubb. :'( Vilken level hade du?

Jag var ju piraternas pirat! Det är en komplott mot mig! Jag blev ett för stort hot. Fortfarande sur! Hur kan han dö!? Gaaah!!! Det borde ju finnas livbåtar tycker man. J*kla stenåldersbåtar som inte har det.

*sätter mig i ett hörn och surar!*

11 tror jag <_<

Jaja,du kommer över det,det enda som blir är att det är så gott som omöjligt att levla upp nu! Är fortfarande level 1 :mellow:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor