Archemra Skrivet 14 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2007 (redigerad) Det har aldrig slagit dig att man måste montera delarna på skeppet? Kewk-Archemra Moahhahah! [insert evil smiley here] Har ingen anning hur man gör och vet inte om jag orkar fördjupa mig just nu Menyn på höger sida, klicka på "Material" Edit: Ny sida Redigerad 14 februari, 2007 av Archemra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 14 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2007 Moahhahah! [insert evil smiley here] Menyn på höger sida, klicka på "Material" Edit: Ny sida Men så jävla rolig man får av att fixa en ny sida och plocka bort min guide som jag inte vet om jag får lägga upp här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Archemra Skrivet 14 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2007 Men så jävla rolig man får av att fixa en ny sida och plocka bort min guide som jag inte vet om jag får lägga upp här. Tihi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 14 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2007 kanske inte ska postas här men, kolla på mitt problem. det fungerar på andra datorer och har fungerat förut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 14 februari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2007 kanske inte ska postas här men, kolla på mitt problem. det fungerar på andra datorer och har fungerat förut. Håll musen där och scrolla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 14 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2007 Håll musen där och scrolla. fungerar inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 14 februari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2007 fungerar inte Testa trycka in scrollhjulet och dra det nedåt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 14 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2007 (redigerad) Testa trycka in scrollhjulet och dra det nedåt. Man tackar för tipset. men det funkade inte. men och jag trycker ner alla knappar på musen och skrollar fungerar det, först nu jag så att det finns lvl upp Ethä: man kan bara markera som man gör när man kopierar och dra ner. Redigerad 16 februari, 2007 av kobbe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 16 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2007 (redigerad) nu är det så att jag har en fåga och ett problem jag har så när jag klickar på en ö, eller så kommer jag till ön direkt. Och för vice: ni som e låg level hur har ni det? Och jag kan bara få 30 uttålighet Redigerad 16 februari, 2007 av kobbe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 16 februari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2007 Man kan bara få max 30 uthållighet, annars skulle folk bara "farma" den så de fick skitmycket. Det ska bli som det blir för Vice. Rapportera buggen så kollar vi upp det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 16 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2007 Man kan bara få max 30 uthållighet, annars skulle folk bara "farma" den så de fick skitmycket. Det ska bli som det blir för Vice. Rapportera buggen så kollar vi upp det. hmm vice har över 500 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 16 februari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2007 hmm vice har över 500 En sån haxxare. Då får han rapportera det med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 16 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2007 En sån haxxare. Då får han rapportera det med. Eh, va, vänta? Jag har inte haxxat!? Jag har bara spelat spelet. Åkt mellan olika öar. Ska man inte få mer än 30? Snålt, det kostar ju 20 att åka till en ö. Då får man åka till en ö sen vänta 2 timmar ju! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 16 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2007 Eh, va, vänta? Jag har inte haxxat!? Jag har bara spelat spelet. Åkt mellan olika öar. Ska man inte få mer än 30? Snålt, det kostar ju 20 att åka till en ö. Då får man åka till en ö sen vänta 2 timmar ju! det har jag alltid gjort. men hur skulle du veeta det. reprtera det inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 16 februari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2007 Eh, va, vänta? Jag har inte haxxat!? Jag har bara spelat spelet. Åkt mellan olika öar. Ska man inte få mer än 30? Snålt, det kostar ju 20 att åka till en ö. Då får man åka till en ö sen vänta 2 timmar ju! Kostar 5 att åka mellan öarna och 15 att utforska. Alla textbaserade rollspel har någon form av rundor eftersom annars skulle man kunna bli världsbäst på en timme. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 16 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2007 Kostar 5 att åka mellan öarna och 15 att utforska. Alla textbaserade rollspel har någon form av rundor eftersom annars skulle man kunna bli världsbäst på en timme. Jaha. Så man kan i princip bara utforska två ggr i taget!? Jag har runt 30 tror jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 17 februari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2007 Jaha. Så man kan i princip bara utforska två ggr i taget!? Jag har runt 30 tror jag. Jepp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 19 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2007 Tycker det går lite segt... är han ännu och åker skidor? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Archemra Skrivet 19 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2007 Tycker det går lite segt... är han ännu och åker skidor? Nej, han är tillbaka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 20 februari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2007 Tycker det går lite segt... är han ännu och åker skidor? Nej, och han har fixat en massa buggar. Men ni verkar ha missuppfattat betatestandet lite. Det handlar inte om att vi ska lägga in en massa uppdrag så att ni levlar en massa, vi vill bara se så att allt fungerar. När alla buggar är borta stänger vi ner spelet, lägger in en jävla massa uppdrag och släpper det sedan officielt (d v s ingen inbjudan krävs). Desto snabbare ni hittar buggar desto snabbare blir vi klara med betan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts