Jump to content

Tuktas - Sjöslag på Webben!

Siana
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 281
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Testa trycka in scrollhjulet och dra det nedåt.

Man tackar för tipset. men det funkade inte.

men och jag trycker ner alla knappar på musen och skrollar fungerar det, först nu jag så att det finns lvl upp :rolleyes:

Ethä: man kan bara markera som man gör när man kopierar och dra ner.

Redigerad av kobbe
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Eh, va, vänta? Jag har inte haxxat!? Jag har bara spelat spelet. Åkt mellan olika öar. Ska man inte få mer än 30? Snålt, det kostar ju 20 att åka till en ö. Då får man åka till en ö sen vänta 2 timmar ju!

Kostar 5 att åka mellan öarna och 15 att utforska. Alla textbaserade rollspel har någon form av rundor eftersom annars skulle man kunna bli världsbäst på en timme.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tycker det går lite segt... är han ännu och åker skidor?

Nej, och han har fixat en massa buggar. Men ni verkar ha missuppfattat betatestandet lite. Det handlar inte om att vi ska lägga in en massa uppdrag så att ni levlar en massa, vi vill bara se så att allt fungerar. När alla buggar är borta stänger vi ner spelet, lägger in en jävla massa uppdrag och släpper det sedan officielt (d v s ingen inbjudan krävs). Desto snabbare ni hittar buggar desto snabbare blir vi klara med betan. :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor