kobbe Skrivet 12 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2007 om man är lvl 4 kan man ha mer än 3 öar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 12 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2007 Jag vill fortfarande vara med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 12 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2007 (redigerad) Jag vill fortfarande vara med Jag med I am in Redigerad 12 februari, 2007 av Ante_freeman Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 13 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2007 Är det här spelet redn döende? Börjar bli tråkigt att inget händer. Finns inga uppdrag, inga öar att upptäcka, i princip inga pajkrig, inga motståndare... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Archemra Skrivet 13 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2007 Är det här spelet redn döende? Börjar bli tråkigt att inget händer. Finns inga uppdrag, inga öar att upptäcka, i princip inga pajkrig, inga motståndare... Skaparen/skaparna är ju och åker skidor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krax Skrivet 13 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2007 Är det här spelet redn döende? Börjar bli tråkigt att inget händer. Finns inga uppdrag, inga öar att upptäcka, i princip inga pajkrig, inga motståndare... Koda ett eget spel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 13 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2007 Hur får man ett eget skepp? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 13 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2007 Hur får man ett eget skepp? Haha . Man får ju skeppet när man skapar ett konto. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 13 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2007 Haha . Man får ju skeppet när man skapar ett konto. Inte jag :'( Står bara ditt skepp är inte sjödugligt.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 13 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2007 Inte jag :'( Står bara ditt skepp är inte sjödugligt.... Det har aldrig slagit dig att du behöver tex roder och segel för att åka ut på hvet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 13 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2007 Inte jag :'( Står bara ditt skepp är inte sjödugligt.... Du behöver besättning, 2 st, en kanon, kanon kulor (liten kanon, små kulor) ett segel, och ett roder. Sen kan du ge dig ut! Yarr Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 14 februari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2007 (redigerad) Är det här spelet redn döende? Börjar bli tråkigt att inget händer. Finns inga uppdrag, inga öar att upptäcka, i princip inga pajkrig, inga motståndare... Nej det är inte döende. Men du verkar inte förstå att det inte är att fylla med innehåll vi jobbar med just nu. Vi ser till så att alla buggar fixas - och det går inte heller just nu eftersom Gambaroni är och åker skidor. När väl allt fungerar som det ska, DÅ fyller vi med ordentligt mycket innehåll och avslutar betan. För betatestare finns det därför inte så mycket att hämta just nu, betatest innebär att man ska hitta buggar, inte levla - men vi är medvetna om alla buggar och det ska ordnas när Gambaroni kommer tillbaka. Redigerad 14 februari, 2007 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Archemra Skrivet 14 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2007 Nej det är inte döende. Men du verkar inte förstå att det inte är att fylla med innehåll vi jobbar med just nu. Vi ser till så att alla buggar fixas - och det går inte heller just nu eftersom Gambaroni är och åker skidor. När väl allt fungerar som det ska, DÅ fyller vi med ordentligt mycket innehåll och avslutar betan. För betatestare finns det därför inte så mycket att hämta just nu, betatest innebär att man ska hitta buggar, inte levla - men vi är medvetna om alla buggar och det ska ordnas när Gambaroni kommer tillbaka. När kommer han tillbaka? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 14 februari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2007 När kommer han tillbaka? Slutet av sportlovet tror jag. Denna veckan alltså. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 14 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2007 Slutet av sportlovet tror jag. Denna veckan alltså. Shit? Vi har sportlov om 3 veckor -- Ja,det är ett roligt spel iallafall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 14 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2007 Det har aldrig slagit dig att du behöver tex roder och segel för att åka ut på hvet? Sånt har jag köpt på Auktion redan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Archemra Skrivet 14 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2007 Sånt har jag köpt på Auktion redan Då måste du montera sakerna på skeppet också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 14 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2007 (redigerad) Sånt har jag köpt på Auktion redan Det har aldrig slagit dig att man måste montera delarna på skeppet? Kewk-Archemra Redigerad 14 februari, 2007 av Maimstream Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 14 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2007 Det har aldrig slagit dig att man måste montera delarna på skeppet? Kewk-Archemra Har ingen anning hur man gör och vet inte om jag orkar fördjupa mig just nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 14 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2007 http://ww2.beffo.se/upload/pic~/gc4seraesa.PNG Rätt och slätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts