Krax Skrivet 11 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2007 Hur kör man mot ett datorstyrdt skepp? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 11 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2007 Ja släpp in Friberg! Jag eXotic, och Maimstream kommer låta dig gå på plankan din landkrabba. Yarr! OMG :'( ni måste inte släppa in mig.. Bara om det känns som att ni vill döda en stackars liten pojk.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 11 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2007 Ja släpp in Friberg! Jag eXotic, och Maimstream kommer låta dig gå på plankan din landkrabba. Yarr! Är inte Friberj redan medlem? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 11 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2007 Är inte Friberj redan medlem? Nej han var för vek tyckte de! De vill bara ha riktiga sjöbusar, inga landkrabbor som han och kebab. Men då får göra ett undantag så att vi får lite kul, vi saltvattenspirater! Har fortfarande inte fått svar: När kan man uppgradera sina egenskaper? Jag har levlat från 11-15 idag (guuuud vad jag har onte i fingret nu) men har inte fått uppgradera. Har jag missat nått? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 11 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2007 Nej han var för vek tyckte de! De vill bara ha riktiga sjöbusar, inga landkrabbor som han och kebab. Men då får göra ett undantag så att vi får lite kul, vi saltvattenspirater! Har fortfarande inte fått svar: När kan man uppgradera sina egenskaper? Jag har levlat från 11-15 idag (guuuud vad jag har onte i fingret nu) men har inte fått uppgradera. Har jag missat nått? Har du ens sett Pirates of the Caribbean??? Det har jag.. Båda! Så jag tror jag är bra mycket mer sjövan än vad du är. Plus att jag åkt ålandsbåten en gång! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 11 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2007 Har du ens sett Pirates of the Caribbean??? Det har jag.. Båda! Så jag tror jag är bra mycket mer sjövan än vad du är. Plus att jag åkt ålandsbåten en gång! Nej det har jag faktiskt inte... Men jag känner minnsan en kille som säger att han känner en tjej som har åkt en båt en gång. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krax Skrivet 11 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2007 Happ, där tog mitt spel slut Min kapten dog mot vice och jag kan inte göra några uppdrag så jag kan inte gå upp i lvl Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 11 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2007 Invite me! :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 11 februari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2007 Har fortfarande inte fått svar: När kan man uppgradera sina egenskaper? Jag har levlat från 11-15 idag (guuuud vad jag har onte i fingret nu) men har inte fått uppgradera. Har jag missat nått? Level upp...? Happ, där tog mitt spel slut Min kapten dog mot vice och jag kan inte göra några uppdrag så jag kan inte gå upp i lvl Sluta slåss mot varandra när ni vet vad en död innebär då! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 11 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2007 Level upp...? Sluta slåss mot varandra när ni vet vad en död innebär då! Jag har ju gått från level 11 till level 15 idag! Och jag har inte fått så att jag kan uppgradera min besättning, ledarskap mm. Man måste ju slåss mot varandra! Kan en kapten dö? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 11 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2007 Jag har ju gått från level 11 till level 15 idag! Och jag har inte fått så att jag kan uppgradera min besättning, ledarskap mm. Man måste ju slåss mot varandra! Kan en kapten dö? Ja, en kapten kan dö. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 11 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2007 Jag har ju gått från level 11 till level 15 idag! Och jag har inte fått så att jag kan uppgradera min besättning, ledarskap mm. Man måste ju slåss mot varandra! Kan en kapten dö? Kan det inte vara så att "Level upp"-texten man ska klicka på inte syns för dig? För den hade åkt väldigt långt ner såg jag, hos mig syntes bara toppen av den texten när jag levlade och skulle lägga mina poäng. Krax: Spelet är inte slut, du kan fortfarande levla genom att möta datorstyrda skepp, eller slåss mot lowlevels. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 11 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2007 Har du ens sett Pirates of the Caribbean??? Det har jag.. Båda! Så jag tror jag är bra mycket mer sjövan än vad du är. Plus att jag åkt ålandsbåten en gång! Ahaha EP-ragget Vice vann två gånger över mig för att mina kulor tog slut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 11 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2007 (redigerad) Kan det inte vara så att "Level upp"-texten man ska klicka på inte syns för dig? För den hade åkt väldigt långt ner såg jag, hos mig syntes bara toppen av den texten när jag levlade och skulle lägga mina poäng. Det var det! Såg det inte allas! TACK! Yee 100 i ledarskap nu kan jag ha tre män ombord! :D Redigerad 11 februari, 2007 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krax Skrivet 11 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2007 Kan det inte vara så att "Level upp"-texten man ska klicka på inte syns för dig? För den hade åkt väldigt långt ner såg jag, hos mig syntes bara toppen av den texten när jag levlade och skulle lägga mina poäng. Krax: Spelet är inte slut, du kan fortfarande levla genom att möta datorstyrda skepp, eller slåss mot lowlevels. hUR SLÅss jag mot en datorstyrt skepp då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 11 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2007 hUR SLÅss jag mot en datorstyrt skepp då? Åk mellan öar så stöter du på skepp, i alla fall senast jag var inne. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 11 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2007 (redigerad) "Djurrättsaktivisten Vice Här står Vice. En hjälpande hand" Hihihi. Redigerad 11 februari, 2007 av JSHC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 11 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2007 hur fan kan ni dö med eran kapten? när ni sloss tar ni att nii ger upp på 0 % ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 11 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2007 "Djurrättsaktivisten Vice Här står Vice. En hjälpande hand" Hihihi. Vaddå djurättsaktevist? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 11 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2007 Vaddå djurättsaktevist? Ett uppdrag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts