Jump to content

Tuktas - Sjöslag på Webben!

Siana
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 281
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Är inte Friberj redan medlem?

Nej han var för vek tyckte de! De vill bara ha riktiga sjöbusar, inga landkrabbor som han och kebab. :unsure:

Men då får göra ett undantag så att vi får lite kul, vi saltvattenspirater!

Har fortfarande inte fått svar: När kan man uppgradera sina egenskaper? Jag har levlat från 11-15 idag (guuuud vad jag har onte i fingret nu) men har inte fått uppgradera. Har jag missat nått?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nej han var för vek tyckte de! De vill bara ha riktiga sjöbusar, inga landkrabbor som han och kebab. :unsure:

Men då får göra ett undantag så att vi får lite kul, vi saltvattenspirater!

Har fortfarande inte fått svar: När kan man uppgradera sina egenskaper? Jag har levlat från 11-15 idag (guuuud vad jag har onte i fingret nu) men har inte fått uppgradera. Har jag missat nått?

Har du ens sett Pirates of the Caribbean???

Det har jag.. Båda!

Så jag tror jag är bra mycket mer sjövan än vad du är. Plus att jag åkt ålandsbåten en gång!

:P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Level upp...?

Happ, där tog mitt spel slut :P Min kapten dog mot vice och jag kan inte göra några uppdrag så jag kan inte gå upp i lvl

Sluta slåss mot varandra när ni vet vad en död innebär då! :unsure:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har ju gått från level 11 till level 15 idag! Och jag har inte fått så att jag kan uppgradera min besättning, ledarskap mm.

Man måste ju slåss mot varandra! Kan en kapten dö?

Kan det inte vara så att "Level upp"-texten man ska klicka på inte syns för dig? För den hade åkt väldigt långt ner såg jag, hos mig syntes bara toppen av den texten när jag levlade och skulle lägga mina poäng.

Krax: Spelet är inte slut, du kan fortfarande levla genom att möta datorstyrda skepp, eller slåss mot lowlevels.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kan det inte vara så att "Level upp"-texten man ska klicka på inte syns för dig? För den hade åkt väldigt långt ner såg jag, hos mig syntes bara toppen av den texten när jag levlade och skulle lägga mina poäng.

Det var det! Såg det inte allas! TACK! :wacko::lol:

Yee 100 i ledarskap nu kan jag ha tre män ombord! -_-:D:D

Redigerad av Vice.
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Krax: Spelet är inte slut, du kan fortfarande levla genom att möta datorstyrda skepp, eller slåss mot lowlevels.

hUR SLÅss jag mot en datorstyrt skepp då?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor