Jump to content

Tuktas - Sjöslag på Webben!

Siana
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 281
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Ja men är det bra att det sjunker eller är det bra att det höjs?

Och hur f*n höjer man det då? Mitt bara dalar nonstop ffs! :unsure:

Jag förstår att du är förvånad över att din ep sänks och inte det här vanliga sättet att ju mer man dödar desto mer höjs det..

men, allt är normalt när du får 0 i ep så får du en ny level sen så börjar karusellen om igen :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Sidan är ju nerstängd ;S hur kan du spela vice?

http://www.tuktas.com/v1/

Vice, du får ta och lugna ner dig lite. Än så länge kollar vi bara så att allt fungerar, och sitter inte och fyller på med skatter och uppdrag. Till exempel fungerar skatter fint och då bryr vi oss inte om att lägga på så många eftersom vi prioriterar att lösa problemen med t e x uppdrag.

Archemra, jag har redan nämnt att uppdragen buggar när man gör en ny kapten. Tyvärr är det Gambaroni som får ordna det eftersom det är han som scriptar och jag som står för innehållet - och han är och åker skidor. :unsure:

Jag lade i alla fall till en level 7- ö och ett uppdrag med en ordentlig exp- reward (ja Vice, din exp ska ticka neråt... Det är ju "EP kvar till level:" alltså hur mycket mer du behöver innan du levlar).

Så, en till ny ö, tre nya uppdrag och två skattkistor.

Edajt: Se där Vice, nu vann du. I för sig har jag värdelös utrustning på mitt skepp och är fem levlar under, men hey, du kan ju faktiskt vinna aight? :P

Redigerad av Siana
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

http://www.tuktas.com/v1/

Vice, du får ta och lugna ner dig lite. Än så länge kollar vi bara så att allt fungerar, och sitter inte och fyller på med skatter och uppdrag. Till exempel fungerar skatter fint och då bryr vi oss inte om att lägga på så många eftersom vi prioriterar att lösa problemen med t e x uppdrag.

Så, en till ny ö, tre nya uppdrag och två skattkistor.

Edajt: Se där Vice, nu vann du. I för sig har jag värdelös utrustning på mitt skepp och är fem levlar under, men hey, du kan ju faktiskt vinna aight? :D

Mmkay. :unsure:

De är hittade. Ni borde göra det svårare och längre att hitta skatterna. Jag har hittat alla öar, även den nya. Det är bara åka till ö 1, gräva, inget---> ö 2, gräva, inget ---> ö 3, osv tills skatten är hittad. Man borde få kämpa lite mer än så.

Tur, första matchen på 1vecka. :P

Ja just det, vad krävs för att man skall kunna uppgradera? Det sker i alla fall inte varje gång man levlar...

Redigerad av Vice.
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vad är level capen?

Sen borde ni fixa så det inte bara står "0" när man kör mot ett datorstyrt skepp.

Öh, va?

Vi är väl ändå för sjutton medvetna om att det bara står 0. Gambaroni ska lösa det, men han är och åker skidor.

Jag kan lista saker han ska lösa så fort han kommer tillbaka så att ni slipper påpeka det:

Uppdragen ska inte bugga

Uppdragen ska inte vara klara när man gör ny kapten

Datorstyrda skepp ska fixas

Skattjakter ska göras svårare (och därmed besvaras du, Vice... Vi arbetar på det.)

Och en massa mer jag glömt. Vi är i alla fall medvetna om de flesta buggar just nu och de ska lösas men inte förrän Gambaroni kommer tillbaka, k?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor