Vice. Skrivet 11 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2007 Har en fråga till här! EP, ska inte det HÖJAS när man slåss och härjar. Varje gång jag slåss mot datorskepp eller vinner mot riktiga mostånadre MINSKAR min EP!? Jag hade 890 EP nu är det kanppt 300!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Archemra Skrivet 11 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2007 Har en fråga till här! EP, ska inte det HÖJAS när man slåss och härjar. Varje gång jag slåss mot datorskepp eller vinner mot riktiga mostånadre MINSKAR min EP!? Jag hade 890 EP nu är det kanppt 300!? Det är hur mycket EP det är kvar ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 11 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2007 Det är hur mycket EP det är kvar ^^ Ja men är det bra att det sjunker eller är det bra att det höjs? Och hur f*n höjer man det då? Mitt bara dalar nonstop ffs! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 11 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2007 Ja men är det bra att det sjunker eller är det bra att det höjs? Och hur f*n höjer man det då? Mitt bara dalar nonstop ffs! Du ska väl få EP till 0, då levlar du och EP höjs igen.. eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 11 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2007 Ja men är det bra att det sjunker eller är det bra att det höjs? Och hur f*n höjer man det då? Mitt bara dalar nonstop ffs! Jag förstår att du är förvånad över att din ep sänks och inte det här vanliga sättet att ju mer man dödar desto mer höjs det.. men, allt är normalt när du får 0 i ep så får du en ny level sen så börjar karusellen om igen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Archemra Skrivet 11 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2007 (redigerad) Min första kapten dog, och då gjorde jag en ny. Men nu kan jag inte göra uppdragen som jag hade klarat med min första kapten. Edit: Ojdå, jag hade redan skrivit det Redigerad 11 februari, 2007 av Archemra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Addepladde Skrivet 11 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2007 Hur hittar man skatter? Åker man bara till någon ö och gräver? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Archemra Skrivet 11 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2007 Hur hittar man skatter? Åker man bara till någon ö och gräver? Japp Din signatur är för hög Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 11 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2007 Hur hittar man skatter? Åker man bara till någon ö och gräver? Ja men det finns inga skatter just nu så det är meningslöst att gräva. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 11 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2007 Har en fråga till. När kan man uppgradera sig? Jag har levlat från 11 till 13 idag och har inte fått så jag kan uppgradera tex. min navigerings förmåga!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krax Skrivet 11 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2007 Sidan är ju nerstängd ;S hur kan du spela vice? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 11 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2007 Sidan är ju nerstängd ;S hur kan du spela vice? Ja min e inte nerstängd? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 11 februari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2007 (redigerad) Sidan är ju nerstängd ;S hur kan du spela vice? http://www.tuktas.com/v1/ Vice, du får ta och lugna ner dig lite. Än så länge kollar vi bara så att allt fungerar, och sitter inte och fyller på med skatter och uppdrag. Till exempel fungerar skatter fint och då bryr vi oss inte om att lägga på så många eftersom vi prioriterar att lösa problemen med t e x uppdrag. Archemra, jag har redan nämnt att uppdragen buggar när man gör en ny kapten. Tyvärr är det Gambaroni som får ordna det eftersom det är han som scriptar och jag som står för innehållet - och han är och åker skidor. Jag lade i alla fall till en level 7- ö och ett uppdrag med en ordentlig exp- reward (ja Vice, din exp ska ticka neråt... Det är ju "EP kvar till level:" alltså hur mycket mer du behöver innan du levlar). Så, en till ny ö, tre nya uppdrag och två skattkistor. Edajt: Se där Vice, nu vann du. I för sig har jag värdelös utrustning på mitt skepp och är fem levlar under, men hey, du kan ju faktiskt vinna aight? Redigerad 11 februari, 2007 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 11 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2007 Vad är level capen? Sen borde ni fixa så det inte bara står "0" när man kör mot ett datorstyrt skepp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 11 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2007 (redigerad) http://www.tuktas.com/v1/ Vice, du får ta och lugna ner dig lite. Än så länge kollar vi bara så att allt fungerar, och sitter inte och fyller på med skatter och uppdrag. Till exempel fungerar skatter fint och då bryr vi oss inte om att lägga på så många eftersom vi prioriterar att lösa problemen med t e x uppdrag. Så, en till ny ö, tre nya uppdrag och två skattkistor. Edajt: Se där Vice, nu vann du. I för sig har jag värdelös utrustning på mitt skepp och är fem levlar under, men hey, du kan ju faktiskt vinna aight? Mmkay. De är hittade. Ni borde göra det svårare och längre att hitta skatterna. Jag har hittat alla öar, även den nya. Det är bara åka till ö 1, gräva, inget---> ö 2, gräva, inget ---> ö 3, osv tills skatten är hittad. Man borde få kämpa lite mer än så. Tur, första matchen på 1vecka. Ja just det, vad krävs för att man skall kunna uppgradera? Det sker i alla fall inte varje gång man levlar... Redigerad 11 februari, 2007 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 11 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2007 YAY! Nyhemkommen och hittar en skatt direkt. Vice jag vill ha EP nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 11 februari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2007 Vad är level capen? Sen borde ni fixa så det inte bara står "0" när man kör mot ett datorstyrt skepp. Öh, va? Vi är väl ändå för sjutton medvetna om att det bara står 0. Gambaroni ska lösa det, men han är och åker skidor. Jag kan lista saker han ska lösa så fort han kommer tillbaka så att ni slipper påpeka det: Uppdragen ska inte bugga Uppdragen ska inte vara klara när man gör ny kapten Datorstyrda skepp ska fixas Skattjakter ska göras svårare (och därmed besvaras du, Vice... Vi arbetar på det.) Och en massa mer jag glömt. Vi är i alla fall medvetna om de flesta buggar just nu och de ska lösas men inte förrän Gambaroni kommer tillbaka, k? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 11 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2007 Jag vill också vara med o kasta paj på kaptener!!! Tell me how to. Please. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 11 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2007 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 11 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2007 (redigerad) Jag vill också vara med o kasta paj på kaptener!!! Tell me how to. Please. Ja släpp in Friberg! Jag eXotic, och Maimstream kommer låta dig gå på plankan din landkrabba. Yarr! Redigerad 11 februari, 2007 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts