Siana Skrivet 6 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2007 Todelitoo, mina kära forumiter. Jag har en klasskamrat som suttit och knåpat på hemsidan "Tuktas" ett tag nu, och den är nu framme i allra första betafasen. Sidan är ett textbaserat rollspel - du är en Barbar, en Pirat eller en Seglare (fler klasser kommer) och ska bli erfaren till havs och tjäna stora pengar - hederligt eller inte. Det finns även flottor i spelet, som motsvarar klaner. Sidan kan man nå härifrån men du kan inte bli medlem om du inte har en beta- inbjudning. För er som vill ha en inbjudning, skriv er mailadress i tråden (eller PM:a om ni är paranoida). Hissa segel, vi ger oss av! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 6 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2007 Eftersom jag uppenbarligen inte kan se något mer än inloggnings sidan (kan dock bero på den digitalt, kastrerade jobbdatorn) så får jag bli medlem. Kanske blir kul. Markerar min e-mail med vit text så att bara du kan se den Siana! victor_conca@hotmail.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 6 februari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2007 Eftersom det är roligare om många är inne samtidigt än att bara en person loggar in då och då, skapar vi en massutskickning så att alla kan börja slåss till sjöss samtidigt. Anmäl er fortfarande, men det är först imorgon ni får inbjudan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 6 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2007 (redigerad) Äh fan, nvm Redigerad 6 februari, 2007 av Marky Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 6 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2007 (redigerad) Du kan skicka mig en inbjudan tillsammans med den nya storleken utav Worm som du skulle bli påmind om spindelklutt@hotmail.com ez pez. Redigerad 6 februari, 2007 av Maimstream Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 6 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2007 Du kan skicka en till mig, låter kul! Creutzheim@hotmail.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 6 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2007 (redigerad) A.A anmäler sig givetvis! Redigerad 18 februari, 2015 av Nord Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 6 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2007 (redigerad) Arr. Im in, skicka till min MSN, tror du har den? Iaf: eurodance_hansson@hotmail.com (Spamma allt ni vill, har nyss nått 1000 sträcket!) Redigerad 7 februari, 2007 av JSHC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 7 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2007 (redigerad) Yes! Skit ner dig. Redigerad 28 april, 2008 av eXotic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 7 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2007 (redigerad) behövs inte längre Redigerad 7 februari, 2007 av Qouad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 7 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2007 (redigerad) Yeah, yeah. Why not? - Redigerad 10 september, 2011 av Umberto Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 7 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2007 DimpZ.SWE@gmail.com plz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 7 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2007 Jag är på! kattisgta@hotmail.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 7 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2007 don-anton@hotmail.com På! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 7 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2007 (redigerad) asd Redigerad 27 december, 2011 av iweX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 7 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2007 Jag är med ----> sh_maniac@hotmail.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 7 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2007 Kan väl va kul simon92carlsson@hotmail.com (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 7 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2007 Meep meep gizmogizmo@gmail.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krax Skrivet 7 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2007 (redigerad) . Redigerad 5 augusti, 2009 av Krax Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 7 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2007 Låter loligt, jag är på. (:!!! Lennartsson_15@hotmail.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts