Helpiswhatiwant Skrivet 6 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2007 OMG 6 sidor!!! onödigt o slösa tid på de dära Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 6 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2007 OMG 6 sidor!!! onödigt o slösa tid på de dära Inte lika onödigt som att skriva det där... ---------- Crap jag är inte bäst längre... haha.. Lajnux!! Du borde bli mycket känsligare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alexzander Skrivet 7 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2007 88 FTW! (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 7 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2007 83. There's some bad news and some good news. The bad news is that your Emotional IQ is low. In a practical sense, this means that you are not reaching your full potential. Now for the good news: by learning and practicing new skills and more effective ways of dealing with people, you can significantly improve your EIQ. Tror det där stämmer ganska bra på mig för tillfället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 7 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2007 Ni bara cheatar era l00zerz. Jag fick... Eh... 130! Bah. Orka vara superdupe- utåtriktad ändå... Då irriterar sig folk bara på en. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts