Vice. Skrivet 5 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2007 På den här bilen: http://www.gtanytt.se/images/savehicles/bnkj4rt04q.JPG Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 5 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2007 (redigerad) Står inte namnet när du sätter dig i den? Samtidigt som jag postade, så insåg jag att det inte är din egen bild. Kiedis kom på det före. Redigerad 5 februari, 2007 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 5 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2007 Kan det vara en Cadrona? brukar ses runt Tierra Robada och på parkeringen mittemot Zero. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 5 februari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2007 (redigerad) Nej, jag har bara bilder, inga namn. Så namnen får jag söka upp. Många tack. Då var det rätt. Gör ett arbete för GTAnytt. Kommer kanske nån bil till om det är ok. Redigerad 5 februari, 2007 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 5 februari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2007 Denna kan jag inte hitta! Har letat över allt och hur länge som helst! Någon som vet?? http://www.gtanytt.se/images/savehicles/m7lg3hk4tk.JPG Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lofon Skrivet 5 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2007 Denna kan jag inte hitta! Har letat över allt och hur länge som helst! Någon som vet?? Vet inte vad den heter, tror däremot att den ofta förekommer vid Area 69.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 5 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2007 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 5 februari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2007 Tackar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts