Tux Skrivet 3 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2007 Förlåt för att jag tar upp detta igen. Jag vet att det har funnits flera topics angående detta men jag har redan kollat igenom dom och testat kordinaterna men ingen har funkat. Är det någon som har ett par fungerade kordinater in till Area 69? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 3 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2007 In till rummen under marken då eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 3 februari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2007 (redigerad) In till rummen under marken då eller? mm. EDIT: Jag hittade ett par bra kordinater nu. Tack ändå Redigerad 3 februari, 2007 av Tux Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mayani Skrivet 25 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2007 vad pratar ni om? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 25 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2007 vad pratar ni om? Koordinater till militärbasen Area 69, men det var tre veckor sen. Vad vill du veta egentligen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mayani Skrivet 26 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2007 Jag menar vart man kan trycka in det där siffrorna på millitärbasen? Har sökt omkring där utan att hitta någongting som man kan komma in på... är nog la trög Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 26 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2007 Jag menar vart man kan trycka in det där siffrorna på millitärbasen? Har sökt omkring där utan att hitta någongting som man kan komma in på... är nog la trög Nae, du kommer inte in utan en trainer eller i ett uppdrag. Dörren är låst. Det är en stor orange dörr som ska vara uppen. Men om du vill in så skaffa en trainer med antingen teleport funktion eller jetpack. Så flyger du ner i marken och in i Area 69. Men om du har siffrorna ska du bara trycka in dom i teleport trainern... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eminem33 Skrivet 28 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2007 kan man komma in i area 69 efter uppdraget? aså gå runt där nere har letat men jag hittar inge Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 28 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2007 Nae, du kommer inte in utan en trainer eller i ett uppdrag. Dörren är låst. Det är en stor orange dörr som ska vara uppen. Men om du vill in så skaffa en trainer med antingen teleport funktion eller jetpack. Så flyger du ner i marken och in i Area 69. Men om du har siffrorna ska du bara trycka in dom i teleport trainern... kan man komma in i area 69 efter uppdraget? aså gå runt där nere har letat men jag hittar inge Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts