Dee Skrivet 3 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2007 Ja, vilket var den första myten? Kan någon länka till topicen om den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 3 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2007 Ja, vilket var den första myten? Kan någon länka till topicen om den? ?? Tror det var "Storfot" eller "Scar face". Men alltså, Man vet inte vilken den första myten var.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 3 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2007 Det är nog bigfoot. Men motorsågmördargubben då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 3 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2007 ?? Tror det var "Storfot" eller "Scar face". Men alltså, Man vet inte vilken den första myten var.... Scar Face? Menar du Leatherface? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 3 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2007 Scar Face? Menar du Leatherface? Oj, juste ja.... "Scarface".. Vice City... Aja.. JAG MENAR "LEATHER FACE" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lofon Skrivet 5 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2007 (redigerad) Här var den tidigaste topicen där han nämndes, och där hävdar en medlem som än idag är aktiv att han funnit både Big Foot och Leatherface... Troligtvis på skämt, men en kul grej i alla fall! Men det är väl kring tre år sedan nu, så det brottet bore nog kunna ses som preskriberat! EDIT: Ett pinsamt litet stavfel från min sida.. Redigerad 6 februari, 2007 av Lofon Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sebbe947 Skrivet 5 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2007 Här var den tidigaste topicen där han nämndes, och där hävdar en medlem som än idag är aktiv att han funnit både Big Foot och Leatherface... Troligtvis på skämt, men en kuk grej i alla fall! Men det är väl kring tre år sedan nu, så det brottet bore nog kunna ses som preskriberat! Bara för nyfikenhets skull... Varför vill du veta det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dee Skrivet 5 februari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2007 (redigerad) Bara för nyfikenhets skull... Varför vill du veta det? Jag skulle bara vilja veta vilken som var den första myten som spreds i SA. Deat är kul att läsa hur dumma alla var som kom på det hehe edit: inte illa menat... Redigerad 5 februari, 2007 av Dee Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lofon Skrivet 6 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2007 Bara för nyfikenhets skull... Varför vill du veta det? Oooops.... Sorry, nytt tangentbord, har inte hunnit vant mig än... Fan vad pinsamt, ska genast editera bort det där.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts