Diver Skrivet 3 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2007 Nån som kan berätta hur man kommer upp till coronan som är på den nedre skaterampen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 3 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2007 Det här är väl ett amatörmässigt svar förstås, men testa att hålla in hoppaknappen så du kommer upp. Du kanske måste ta sats genom att åka en bit bort och sen trycka snabbt på gasa-knappen många gånger, och sen hålla in hoppaknappen. Om du inte hoppar särskilt högt får du cykla omkring tills du tränat upp din bikeskill, då hoppar man väldigt högt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diver Skrivet 3 februari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2007 Jag lyckades lösa problemet strax efter jag ställt frågan Tror att jag trampade snabbt tills bakhjulet var på kanten då hoppade jag och hamnade uppepå rampen åkte sedan till NRG500-challenge och lyckades på 2:a försöket men jag har bara 99,48% iallafall Hur ser man vad som fattas? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 3 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2007 Jag lyckades lösa problemet strax efter jag ställt frågan Tror att jag trampade snabbt tills bakhjulet var på kanten då hoppade jag och hamnade uppepå rampen åkte sedan till NRG500-challenge och lyckades på 2:a försöket men jag har bara 99,48% iallafall Hur ser man vad som fattas? Man kan inte se det, tror jag. har du gjort alla olika slagsmålstyper på gymmen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 3 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2007 Man kan inte riktigt se det inuti spelet. I spelet kan man se vad man har gjort, och på den här sidan kan man se vad som är kvar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diver Skrivet 3 februari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2007 Tusen tack! Det var parkeringsuppdragen jag glömt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 3 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2007 Tusen tack! Det var parkeringsuppdragen jag glömt Here to help! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts