T-Bone Mendez Skrivet 2 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2007 KAn någon skriva var alla armor finns, det är jobbigt att åka från 3 ön till 2 hela tiden för att köpa armor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 2 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2007 För de flesta frågor av den här typen funkar Gamefaqs alldeles utmärkt. Item-karta för vapen, armor, health och police bribes, plus diverse platser: Portland Staunton Island Shoreside Vale Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Bone Mendez Skrivet 2 februari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2007 Det står Referer Link Error när jag trycker på länkarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 2 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2007 Det står Referer Link Error när jag trycker på länkarna. Det var alltså för svårt att gå in på gamefaqs själv och gå till PSP-> LCS -> FAQs & Guides? Direktlänk till sidan. Långt ner finns "maps and charts". Nu ska det väl inte behövas mer? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Bone Mendez Skrivet 3 februari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2007 Tack Tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 3 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2007 No problem! Men Google och Gamefaqs funkar absolut bäst när det gäller enkla frågor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Bone Mendez Skrivet 3 februari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2007 No problem! Men Google och Gamefaqs funkar absolut bäst när det gäller enkla frågor. Nee, jag tycker denna sidan är bättre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts