Anteeh Skrivet 2 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2007 Har gjort alla originaluppdrag men känner att jag inte vill att spelet ska ta slut. Finns det några dolda ROLIGA uppdrag eller saker man kan göra, dvs inte vigilante missions osv? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 2 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2007 Det finns massvis med uppdrag som inte är fordonsuppdrag (R3-missions). Tanka en walkthrough för 100% så kommer du se att det finns mycket att göra. Dessutom kan du ju samla alla tags, photo-ops, hästskor och ostron också. Rätt segt ibland, men det är underhållning som räcker länge Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 2 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2007 Spara spelet sedan bara gå ut och fuska fram vapen, och börja kötta. Gjorde så när jag hade klarat spelet till 92%. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 2 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2007 Lira Online och Modda!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 2 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2007 Bara att välja och vraka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diver Skrivet 3 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2007 Sen kan man ju spela biliard, roulett, blackjack och en del tv-spel också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 4 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2007 Sen kan man ju spela biliard, roulett, blackjack och en del tv-spel också Alla dessa minispel är riktigt roliga Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rixxz Skrivet 3 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2007 Det roligaste Mini TV spelet i SA tycker jag är "boomble bee" eller vad det heter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Still_Dre Skrivet 5 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2007 Har du tagit över hela ski*en?. Om inte kan du ju ta med nåra tec9 homies på en liten vagos/ballas slaktning,gjorde jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 5 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2007 finns en del.. 1. Modda och lägga till flera saker 2. Börja köra Online med antingen SA-MP eller MTA 3. Varva spelet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 5 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2007 Stunta i San Fierro är alltid kul ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 5 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2007 Spara spelet sedan bara gå ut och fuska fram vapen, och börja kötta. Gjorde så när jag hade klarat spelet till 92%. Troligt, du fastnade säkert på 92% eftersom du hade fuskat dig igenom hela spelet fram tills dess och statsen blev överknullade med cheats. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts