Mr_Dufus Skrivet 2 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2007 (redigerad) Söker ett spel jag lirade för många år sedan. - Tror det heter silver - Riddare/fantasy tema - man såg det snett uppifrån. - man kunde byta karaktärer efter att man hittat nya vänner - tror det var lite åt det lvl baserade hållet. - simpelt men underhållande - Tror man bestämde slaget med svärdet genom att hålla ner musknappen och dra musen på olika sätt - Världen var som NES och SNES zelda... uppbygd i rutor. - Spelade på pc Nån som vet vilket spel jag menar och var man kan få tag på det.. har sökt en hel del utan framgång. Redigerad 2 februari, 2007 av Mr_Dufus Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 2 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2007 Silver heter det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 2 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2007 Söker ett spel jag lirade för många år sedan. - Tror det heter silver - Riddare/fantasy tema - man såg det snett uppifrån. - man kunde byta karaktärer efter att man hittat nya vänner - tror det var lite åt det lvl baserade hållet. - simpelt men underhållande - Tror man bestämde slaget med svärdet genom att hålla ner musknappen och dra musen på olika sätt - Världen var som NES och SNES zelda... uppbygd i rutor. - Spelade på pc Nån som vet vilket spel jag menar och var man kan få tag på det.. har sökt en hel del utan framgång. Jo, det heter just Silver, och det är från 1999 om jag inte minns fel. Har letat efter det länge, dock så verkar det inte finnas att köpa någonstans längre. Och det fungerar ändå inte på XP, den sk "XP-patchen" som alla snackat om verkar tydligen inte vara mer än en myt. Har du tur så kanske det finns begagnat på www.Gameshop.se Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 2 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2007 http://www.tradera.com/auction/aid_37523148 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 2 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2007 Gulligt. http://www.tradera.com/auction/PC_spel/aid_38984087 Nej det är inte silver.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oskarofrya Skrivet 2 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2007 Jag fick det i present för många år sedan, det var i ett paket med andra "gamla" spel. 'Play The Games' heter paketet btw. Kan inte kosta mycket nu om det finns kvar.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts