Tweak Skrivet 4 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2007 Skulle vilja träffa: GTApimpfoolife - Verkar vara en trevligt prick av det jag har att döma från MSN, bra musiksmak och idrottsintresserad. Tweak - Bra musiksmak, verkar trevlig. [*]Tweak: Samma igen Två stycken som nämnde mig på samma sida, började nästan ge upp hoppet Om man skulle träffa varandra skulle det säkert vara lite tryckt stämning i början men jag skulle vilja träffa ärrtvå, Kiedis, Gtapimp och kanske nån mer, då har man i alla fall nånting att snacka om (musik ) Sen Kebab, såklart. Känns som det skulle bli minst "pinsam tystnad" med honom (ja jag snodde din formulering ifrån "Möt Forumiten"). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 4 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2007 Ingen som ska upp/ner till Östersund? Jo, jag åker igenom där sista veckan i April, då jag ska till Åre. -------------- Lägger till Tweak på min lista med. Han verkar hyvens. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 4 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2007 Sant, det är du, och det är du även på beffo community. Att ha barnasinnet kvar och tramsa lite är en sak, att vara underutvecklad en annan... Du bannar mig på beffo community för att du inte kan klara av att föra en diskussion med olika uppfattningar. Jag är inte det minsta sur för det beslutet, jag kan fortfarande inte sluta småskratta åt det. Mig, du bannar mig, det är som att banna KalleR, SlewME, StellHell, Azore, R2, eller någon av alla de seriösa som finns här. Tänker inte ta en lång utdragen diskussion här om hur du oppassande du är som Admin. Det tar vi längre fram på BC. Men när du diskuterar något med någon som har en annan uppfattning så kommer du med argument som är just i klass med i stället för konkreta grejer. Och när man ifrågasätter de här underliga "argumenten" så blir du förbannad och börjar leta efter små fel så att du kan bli av med personen i fråga. Uppdaterar min lista, Friberg skulle jag vilja träffa med. Ja, men då ordnar vi det! Hör av dig när tiden börjar närma sig så löser det sig. Men räkna inte med en rejäl krogrunda iaf. Godkända ställen i mina ögon är: Baggens, Olivers, Tages och kanske Tycho.... Men sen vet jag inte vad du har för krav. Så det finns dom krogarna, och sen typ ingen mer Heldöd stad egentligen, men när alternativen är små får man ta vad det bjuds på! Självklart! Mina krav är höga... Men med rätt sällskap är alla ställen bra ställen. Förutom Polen.... Jag bringar en snygg brud också.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
don_salvatore87 Skrivet 4 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2007 Crice och Pico, minns när de i sann "Tony Montana anda" kickade ut mig som admin från TNZsajten, gamla goda tider (dock var det inte så svårt att via mySQL återställa allt) Är de fortfarande aktiva här på GTAsajten? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 4 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2007 Hmm. ingen vill träffa mig^^ aja jag vill träffa alla som inte skrivit i den här tråden^^ förutom A.A för jag är hungrig och han verkar vara en trevlig prick =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 4 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2007 Vill träffa? Hmm... Hultan Funnylin x_simpa_x (LCS/VCS multiplayer FTW! ) + Säkert andra jag inte kommer ihåg. Men helst av allt skulle jag vilja bunta ihop hela forumets personlighet i en och samma person, det vore en riktig kompis! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 4 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2007 (redigerad) Quadoo Vem sa du? Edit: Ni RR-killar verkar ha skön humor. Skulle nog ha det trevligt om man stötte på er ;D Redigerad 4 februari, 2007 av Qouad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 4 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2007 Vem sa du? Edit: Ni RR-killar verkar ha skön humor. Skulle nog ha det trevligt om man stötte på er ;D Menar dig, stavade fel på ett misslyckat försök att ge dig smeknamn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 4 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2007 Sikorka R2 Kebab Siana Tija Kattälskaren Quadoo Rabarben Och alla RR lyssnare. Och vi vill självklart träffa hela gänget bakom RR! Vi får väl lajva någon gång... Jag har faktiskt gjort det vid ett tillfälle. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 5 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2007 (redigerad) Uppdaterar min lista med Tweak Vi bor ju endast några mil ifrån varandra så det är ju inte omöjligt att vi träffas någon gång Redigerad 5 februari, 2007 av SiXxe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 5 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2007 Lägger till Siana och Sikorka i min lista, verkar vara trevliga Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 5 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2007 Vill inte träffa någon här Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 5 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2007 (redigerad) Cortez, KalleR, Vice. och Friberg. Kanske någon mer, kommer dock inte på det nu, tog de som först ploppade upp i huvudet. Dock inte ett måste, men om jag hade vägarna förbi så skulle jag kanske morsa. Redigerad 5 februari, 2007 av SlewME Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 5 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2007 Vill inte träffa någon här Såklart du vill. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 5 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2007 Vill inte träffa någon härSka du ha orgie eller inte eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts