Jump to content

Vilka forumiter

Merkky
 Share

Recommended Posts

Skulle vilja träffa:

GTApimpfoolife - Verkar vara en trevligt prick av det jag har att döma från MSN, bra musiksmak och idrottsintresserad.

Tweak - Bra musiksmak, verkar trevlig.

(w00t)

[*]Tweak: Samma igen

Två stycken som nämnde mig på samma sida, började nästan ge upp hoppet :)

Om man skulle träffa varandra skulle det säkert vara lite tryckt stämning i början men jag skulle vilja träffa ärrtvå, Kiedis, Gtapimp och kanske nån mer, då har man i alla fall nånting att snacka om (musik ^_^)

Sen Kebab, såklart. Känns som det skulle bli minst "pinsam tystnad" med honom (ja jag snodde din formulering ifrån "Möt Forumiten").

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• Inlägg 114
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Sant, det är du, och det är du även på beffo community.

Att ha barnasinnet kvar och tramsa lite är en sak, att vara underutvecklad en annan...

Du bannar mig på beffo community för att du inte kan klara av att föra en diskussion med olika uppfattningar.

Jag är inte det minsta sur för det beslutet, jag kan fortfarande inte sluta småskratta åt det. Mig, du bannar mig, (w00t) det är som att banna KalleR, SlewME, StellHell, Azore, R2, eller någon av alla de seriösa som finns här.

Tänker inte ta en lång utdragen diskussion här om hur du oppassande du är som Admin. Det tar vi längre fram på BC.

Men när du diskuterar något med någon som har en annan uppfattning så kommer du med argument som är just i klass med i stället för konkreta grejer. Och när man ifrågasätter de här underliga "argumenten" så blir du förbannad och börjar leta efter små fel så att du kan bli av med personen i fråga.

Uppdaterar min lista, Friberg skulle jag vilja träffa med.

^_^

Ja, men då ordnar vi det! Hör av dig när tiden börjar närma sig så löser det sig.

Men räkna inte med en rejäl krogrunda iaf.

Godkända ställen i mina ögon är: Baggens, Olivers, Tages och kanske Tycho.... Men sen vet jag inte vad du har för krav. Så det finns dom krogarna, och sen typ ingen mer :)

Heldöd stad egentligen, men när alternativen är små får man ta vad det bjuds på!

Självklart! Mina krav är höga... Men med rätt sällskap är alla ställen bra ställen. Förutom Polen....

Jag bringar en snygg brud också.. :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor