Nik. Skrivet 3 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2007 INgen vill träffa mig :'( men jag vill träffa DIG Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 3 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2007 INgen vill träffa mig :'( men jag vill träffa DIG Varför det? Vi har väl inget gemensamt? Och inte har vi direkt pratat heller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 3 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2007 Varför det? Vi har väl inget gemensamt? Och inte har vi direkt pratat heller? Jo jag gillar din bild så mycket så... nejmen...då måste vi ju träffas och prata om allt vi har gemensamt!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 3 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2007 Skulle vilja träffa: GTApimpfoolife - Verkar vara en trevligt prick av det jag har att döma från MSN, bra musiksmak och idrottsintresserad. Tweak - Bra musiksmak, verkar trevlig. R2D2 - Skön musiksmak där med. Godfather - Verkar trevlig. KalleR - Bra musiksmak och en skön attityd, kommer du till Sthlm har jag Miller i kylen. Sen var det ett par till som jag har glömt, återkommer. Som ni ser så går jag mycket efter musiksmaken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 3 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2007 Känner mig dissad här då. Fyller på min lista med några st. Hultenius - Mannen behind it all. Godfather - Vet inte varför riktigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 3 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2007 (redigerad) R2 har jag en känsla av att jag kommer stöta på någon gång snart. Ska jobba på Musikbörsen i Täby vecka 13-18, och om jag inte minns helt fel är han både Täbybo och musikintresserad. Intressant... *dra i skägg* Åhå. Jag brukar egentligen handla plektrum&strängar på Musikpunkten eftersom jag får 15% rabatt (praoade där) men om du jobbar där så får jag allt komma förbi någon dag. Får planera i förväg så att du verkligen är där då. *edit* Täbybo är jag inte men nära nog. Ser gränsen från huset. Musikintresserad hade du rätt i, dock. Lista:Topp3: Antar att vi träffas snart då.Pico, okka och Corleone: Som P-C sa, "för att se dessa könsförvirrade pojkar som tror att de är så otroligt kultiverade".Kebab: Allmänt trevlig kille.GTApimpfoolife: Bra musiksmak, kanske har lite gemensamt.Kiedis: Samma som ovan.Tweak: Samma igen.Skulle antagligen träffa dom flesta forumiterna om jag bara fick chansen men det där är dom som jag kommer på nu på rak arm. Redigerad 3 februari, 2007 av R2D2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 3 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2007 (redigerad) Fyller på min lista Lajnux Raven E As cold as ice Honom träffar jag väl på måndag P-C KalleR StellHell Östis Martin-123 C_J Redigerad 3 februari, 2007 av antepanteboy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 3 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2007 Skulle vilja träffa: GTApimpfoolife - Verkar vara en trevligt prick av det jag har att döma från MSN, bra musiksmak och idrottsintresserad. Tweak - Bra musiksmak, verkar trevlig. R2D2 - Skön musiksmak där med. Godfather - Verkar trevlig. KalleR - Bra musiksmak och en skön attityd, kommer du till Sthlm har jag Miller i kylen. Sen var det ett par till som jag har glömt, återkommer. Som ni ser så går jag mycket efter musiksmaken. :'( SlewME vill jag träffa.. Specielt på hans hemmaplan.. *klunk,klunk* A.A Vore nåt också.. jag menar har man i Landskrona att göra så har man en plats i mitt hjärta.. Ska dit ner på Påsklovet o ta en krogrunda med en brud jag känner.. Vem vet. Du kanske dyker upp där.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 3 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2007 :'( Goddammit det var dig jag glömde förlåt....men då återstår det två, minnet är inte på top idag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 3 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2007 (redigerad) :'( *Text* Friberg, är det du som är Friberg på beffo community med? Redigerad 3 februari, 2007 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 3 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2007 Ta Kiedis lista och byt ut mig mot han och lägg då till att jag vill spela San Andreas med Azore. Så är allt komplett. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 3 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2007 Godfather - Vet inte varför riktigt. Min plan fungerar... ---- Får väl också utöka min lista, precis som alla andra snubbar. Vice. - Han är trevlig. Och gillar CS. xXxGemagexXx - Ingen annan ville träffa han. Jag vill! : D Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 3 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2007 Simpa skulle man nog ta en sväng förbi hos under söndagen då han fyller år GLAD JÄVLA FÖDELSEDAG PÅ DIG DIN STJÄRTMÅLARE!!!!!! Vice: Mysig kille helt enkelt. Fast har han verkligen någonsin haft en flickvän? *snegla på Tråkiga nätter-tråden* P-C: Han verkar så skön, ett måste. Bra filmsmak också, rawr! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 3 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2007 Friberg, är det du som är Friberg på beffo community med? Ajuste kom på att jag vill träffa Vice. också... redigt skön kille.... Klart det är jag som är Friberg här o där... you'll never get away from me!!! Bara det att här är jag inte lika allvarlig och grälsjuk.. Det är jag bara där.. O på modarkivet... Men här är jag som en fjortonåring ungefär.. FJORTIS IS THE SHIT!! haha.. Varför växa upp bara för att man fyller år?? Kiedis är ju självklart på min lista.. RED HOT FOR THW WIN! Puss på er båda.. Vice. vill du veta en sak??? Jag tror jag är kär Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 4 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2007 Ta Kiedis lista och byt ut mig mot han och lägg då till att jag vill spela San Andreas med Azore. Så är allt komplett. Hade faktiskt dig i tankarna på samma sak, just en kväll med San Andreas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 4 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2007 (redigerad) Men här är jag som en fjortonåring ungefär.. FJORTIS IS THE SHIT!! haha.. Varför växa upp bara för att man fyller år?? Puss på er båda.. Vice. vill du veta en sak??? Jag tror jag är kär Sant, det är du, och det är du även på beffo community. Att ha barnasinnet kvar och tramsa lite är en sak, att vara underutvecklad en annan... Du bannar mig på beffo community för att du inte kan klara av att föra en diskussion med olika uppfattningar. Jag är inte det minsta sur för det beslutet, jag kan fortfarande inte sluta småskratta åt det. Mig, du bannar mig, det är som att banna KalleR, SlewME, StellHell, Azore, R2, eller någon av alla de seriösa som finns här. Tänker inte ta en lång utdragen diskussion här om hur du oppassande du är som Admin. Det tar vi längre fram på BC. Men när du diskuterar något med någon som har en annan uppfattning så kommer du med argument som är just i klass med "Vice. vill du veta en sak??? Jag tror jag är kär" i stället för konkreta grejer. Och när man ifrågasätter de här underliga "argumenten" så blir du förbannad och börjar leta efter små fel så att du kan bli av med personen i fråga. Uppdaterar min lista, Friberg skulle jag vilja träffa med. Redigerad 4 februari, 2007 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 4 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2007 A.A Vore nåt också.. jag menar har man i Landskrona att göra så har man en plats i mitt hjärta.. Ska dit ner på Påsklovet o ta en krogrunda med en brud jag känner.. Vem vet. Du kanske dyker upp där.... Ja, men då ordnar vi det! Hör av dig när tiden börjar närma sig så löser det sig. Men räkna inte med en rejäl krogrunda iaf. Godkända ställen i mina ögon är: Baggens, Olivers, Tages och kanske Tycho.... Men sen vet jag inte vad du har för krav. Så det finns dom krogarna, och sen typ ingen mer Heldöd stad egentligen, men när alternativen är små får man ta vad det bjuds på! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 4 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2007 Ingen som ska upp/ner till Östersund? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 4 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2007 Egentligen ingen, föruton de två jag träffar så gott som varje dag (skoldag that is). Dessa små forumiter kallar sig: Sikorka & Eudoros Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 4 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2007 Sikorka R2 Kebab Siana Tija Kattälskaren Quadoo Rabarben Och alla RR lyssnare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts