Jump to content

Vilka forumiter

Merkky
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 114
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Skulle vilja träffa:

GTApimpfoolife - Verkar vara en trevligt prick av det jag har att döma från MSN, bra musiksmak och idrottsintresserad.

Tweak - Bra musiksmak, verkar trevlig.

R2D2 - Skön musiksmak där med.

Godfather - Verkar trevlig.

KalleR - Bra musiksmak och en skön attityd, kommer du till Sthlm har jag Miller i kylen.

Sen var det ett par till som jag har glömt, återkommer.

Som ni ser så går jag mycket efter musiksmaken.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

R2 har jag en känsla av att jag kommer stöta på någon gång snart. Ska jobba på Musikbörsen i Täby vecka 13-18, och om jag inte minns helt fel är han både Täbybo och musikintresserad. Intressant... *dra i skägg*

Åhå. Jag brukar egentligen handla plektrum&strängar på Musikpunkten eftersom jag får 15% rabatt (praoade där) men om du jobbar där så får jag allt komma förbi någon dag. Får planera i förväg så att du verkligen är där då.

*edit*

Täbybo är jag inte men nära nog. Ser gränsen från huset.

Musikintresserad hade du rätt i, dock.

Lista:

• Topp3: Antar att vi träffas snart då.
  • Pico, okka och Corleone: Som P-C sa, "för att se dessa könsförvirrade pojkar som tror att de är så otroligt kultiverade".
  • Kebab: Allmänt trevlig kille.
  • GTApimpfoolife: Bra musiksmak, kanske har lite gemensamt.
  • Kiedis: Samma som ovan.
  • Tweak: Samma igen.

Skulle antagligen träffa dom flesta forumiterna om jag bara fick chansen men det där är dom som jag kommer på nu på rak arm.

Redigerad av R2D2
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skulle vilja träffa:

GTApimpfoolife - Verkar vara en trevligt prick av det jag har att döma från MSN, bra musiksmak och idrottsintresserad.

Tweak - Bra musiksmak, verkar trevlig.

R2D2 - Skön musiksmak där med.

Godfather - Verkar trevlig.

KalleR - Bra musiksmak och en skön attityd, kommer du till Sthlm har jag Miller i kylen.

Sen var det ett par till som jag har glömt, återkommer.

Som ni ser så går jag mycket efter musiksmaken.

:'(

SlewME vill jag träffa.. Specielt på hans hemmaplan.. *klunk,klunk*

A.A Vore nåt också.. jag menar har man i Landskrona att göra så har man en plats i mitt hjärta.. Ska dit ner på Påsklovet o ta en krogrunda med en brud jag känner.. Vem vet. Du kanske dyker upp där....

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Godfather - Vet inte varför riktigt. :)

Min plan fungerar... :)

---- Får väl också utöka min lista, precis som alla andra snubbar.

Vice. - Han är trevlig. Och gillar CS. :)

xXxGemagexXx - Ingen annan ville träffa han. Jag vill! : D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Friberg, är det du som är Friberg på beffo community med?

Ajuste kom på att jag vill träffa Vice. också... redigt skön kille....

Klart det är jag som är Friberg här o där... you'll never get away from me!!!

Bara det att här är jag inte lika allvarlig och grälsjuk.. Det är jag bara där.. O på modarkivet... Men här är jag som en fjortonåring ungefär.. FJORTIS IS THE SHIT!! haha..

Varför växa upp bara för att man fyller år??

Kiedis är ju självklart på min lista.. RED HOT FOR THW WIN!

Puss på er båda.. Vice. vill du veta en sak???

Jag tror jag är kär

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men här är jag som en fjortonåring ungefär.. FJORTIS IS THE SHIT!! haha..

Varför växa upp bara för att man fyller år??

Puss på er båda.. Vice. vill du veta en sak???

Jag tror jag är kär

Sant, det är du, och det är du även på beffo community.

Att ha barnasinnet kvar och tramsa lite är en sak, att vara underutvecklad en annan...

Du bannar mig på beffo community för att du inte kan klara av att föra en diskussion med olika uppfattningar.

Jag är inte det minsta sur för det beslutet, jag kan fortfarande inte sluta småskratta åt det. Mig, du bannar mig, :) det är som att banna KalleR, SlewME, StellHell, Azore, R2, eller någon av alla de seriösa som finns här.

Tänker inte ta en lång utdragen diskussion här om hur du oppassande du är som Admin. Det tar vi längre fram på BC.

Men när du diskuterar något med någon som har en annan uppfattning så kommer du med argument som är just i klass med

"Vice. vill du veta en sak???

Jag tror jag är kär"

i stället för konkreta grejer. Och när man ifrågasätter de här underliga "argumenten" så blir du förbannad och börjar leta efter små fel så att du kan bli av med personen i fråga.

Uppdaterar min lista, Friberg skulle jag vilja träffa med.

Redigerad av Vice.
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

A.A Vore nåt också.. jag menar har man i Landskrona att göra så har man en plats i mitt hjärta.. Ska dit ner på Påsklovet o ta en krogrunda med en brud jag känner.. Vem vet. Du kanske dyker upp där....

Ja, men då ordnar vi det! Hör av dig när tiden börjar närma sig så löser det sig.

Men räkna inte med en rejäl krogrunda iaf.

Godkända ställen i mina ögon är: Baggens, Olivers, Tages och kanske Tycho.... Men sen vet jag inte vad du har för krav. Så det finns dom krogarna, och sen typ ingen mer :)

Heldöd stad egentligen, men när alternativen är små får man ta vad det bjuds på!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor