Maimstream Skrivet 3 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2007 Maimstream hade jag velt träffa, sätta en kula i pannan på honom och få stopp på hans lidande.ENDAST för den anledningen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 3 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2007 ENDAST för den anledningen? Ja. Nu får man inte skriva såhär korta inlägg på forumet har jag för mig så jag skriver lite här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 3 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2007 Ja. Nu får man inte skriva såhär korta inlägg på forumet har jag för mig så jag skriver lite här. Okej Jag vet att man inte får skriva sånna här korta inlägg på forumet, men det skiter jag i Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 3 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2007 Nu säårår är efterjjhamd tror jag jab ill vill träffa lla jälvar. men helt klart är jag ojhkter iaf. fan assså ja g bordde inte slriva här då. hoj ocj adjö. MILF is the shiut helt klart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 3 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2007 Nu säårår är efterjjhamd tror jag jab ill vill träffa lla jälvar. men helt klart är jag ojhkter iaf. fan assså ja g bordde inte slriva här då. hoj ocj adjö. MILF is the shiut helt klart. Ni borde införa alkolås här på forumet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 3 februari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2007 Nu säårår är efterjjhamd tror jag jab ill vill träffa lla jälvar. men helt klart är jag ojhkter iaf. fan assså ja g bordde inte slriva här då. hoj ocj adjö. MILF is the shiut helt klart. HAHAHA! Hur mkt hade inte du druckigt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 3 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2007 Nu säårår är efterjjhamd tror jag jab ill vill träffa lla jälvar. men helt klart är jag ojhkter iaf. fan assså ja g bordde inte slriva här då. hoj ocj adjö. MILF is the shiut helt klart. "Nu säårår är efterjjhamd tror jag jab ill vill träffa lla jälvar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 3 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2007 (redigerad) Mäh! Skit ner dig. :'( Hahahaha! Man behöver inte nämna det självklara. Men du måste ta med ditt hårband... BroDD: (håll tummarna 15/2) Redigerad 3 februari, 2007 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 3 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2007 Vice. Ja vad kan man säga om han? Gtasajtens kung han vill jag träffa Du kan också skita ner dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 3 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2007 Nu säårår är efterjjhamd tror jag jab ill vill träffa lla jälvar. men helt klart är jag ojhkter iaf. fan assså ja g bordde inte slriva här då. hoj ocj adjö. MILF is the shiut helt klart. Amagad, way to go with the new admin-status. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 3 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2007 Amagad, way to go with the new admin-status. Vilken status man än har så är man bara människor som alla andra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 3 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2007 Vilken status man än har så är man bara människor som alla andra. I've had my share of drunken forum-talk men seriöst, man går inte till 'arbetet' berusad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 3 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2007 I've had my share of drunken forum-talk men seriöst, man går inte till 'arbetet' berusad.Det gör väl inget så länge man inte kan bli "avskedad". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 3 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2007 I've had my share of drunken forum-talk men seriöst, man går inte till 'arbetet' berusad. Haha det har inte hindrat mig. Och då syftar jag inte forumet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 3 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2007 Haha det har inte hindrat mig. Och då syftar jag inte forumet. Det är en princip.. man gör inte ett bra jobb om man är berusad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 3 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2007 Det är en princip.. man gör inte ett bra jobb om man är berusad. Tala för dig själv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 3 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2007 Tala för dig själv. Tss.. om han är så full att han skriver som en inavlad 5-åring så är man inte 'arbetskapabel'. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 3 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2007 Jag sätter 5 igelkottskinn på att AA driver med er. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 3 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2007 Jag sätter 5 igelkottskinn på att AA driver med er. Du förlorade 5 igelkottskinn, eller nja, du hade ju inte dom från första början. Eller? Iaf, jag är ofta inne på forumet när jag är full, brukar bli så att man sätter sig vid datorn när man kommer hem från krogen, i detta läge är jag hos min mor då jag hade en rejäl utekväll i Landskrona.! Inte alltid att jag skriver när jag är inne onykter, men det händer. I natt, morse whatever var jag dock jävligt bra på det!... äh, nog om detta nu. Just det, snus+ramlösa+cigg+kaffe= STOR JÄVLA TUMME UPP!... Mot bakfylla! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 3 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2007 P-C, orka bry sig? Så han ska inte få surfa forum om han är onykter bara för han blivit Admin nu då? Dummaste jag har hört. Kryp tillbaka ner i ditt hål igen där du kom ifrån. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts