Sniper Skrivet 2 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2007 (redigerad) JSHC - Schysst snubbe Topp3 - Måste slå tillbaka Tackleberry Kebab *Undrar om jag glömt någon* Redigerad 2 februari, 2007 av Sniper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 2 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2007 Mja, Sniper vore väl skojj å träffa å Även fast han är lite mysko.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 2 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2007 Merkky, Azore, Panimala, Jacker, Qu....oad och möjligtvis Lofon. Merkky och jag ska nog träffas någon gång rätt snart. Han behöver GTA: SA. Qouad ...som sagt, vi får se men det skulle va kul att ta en snabb sväng förbi iallafall Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 2 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2007 PlusFourtyFour Felshoe Weener Lajnux x_simpa_x (Kanske) Xemtoth Kanske? . Well, Maim Kebab Eudoros Boomer Lajnux Adde...Kanske Henkibojj Jaha.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 2 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2007 Matteus. Om vi nu inte är samma person, dvs. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 2 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2007 Kanske? . Well, Maim Kebab Eudoros Boomer Lajnux Adde...Kanske Henkibojj Jaha.. Ja, alltså vi snackade mer förut. Nu nästan inget. Men du kan säkert vara kul ändå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 2 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2007 Dag yo' Maimstream Lajnux Siana (vi hade ju en liten romans på G en gång i tiden, vad hände med den? :'( ) StellHell KalleR Vice. SlewMe Är typ dom som jag skulle vilja träffa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 2 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2007 P-C StellHell A.A Rabarben Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 2 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2007 Siana (vi hade ju en liten romans på G en gång i tiden, vad hände med den? :'( ) Jag träffade en annan! *Sniff* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 2 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2007 Jag träffade en annan! *Sniff* Meh :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 2 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2007 Up to date. x_simpa_x - Skön kille helt enkelt, och han har ju ett utav dem finaste namnen man kan tänkas ha. okka - Intellektuell person som man kan prata öppet med, ett måste på listan. Lajnux - Vi har en sak i gemenskap som slå det mesta - En sexig fjortis. Kebab - En slående duo, den ene skämtar, den andre skrattar. Foo - Det är väl mestadels en hemlig bestämmelse som vi har. Ingen utav oss hade väl förväntat sig att vi skulle bli så nära, efter att jag addade honom på MSN för att få hjälp med en PS-bild. Eudoros - Han måste vara pretty fucked om han skrattar åt det jag skriver, and I like that. Boomer - Flugfarfar - En liten snickare som jag ofta funderat på att adda på MSN, men aldrig blivit av. En mycket trevlig kis, utav en ren bedömning ifrån alla hans posts här på forumet, dock tror jag inte att vi skulle komma i så mycket kontakt med varandra. Han = 1337, jag = n00b. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 2 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2007 Lajnux Kalan Stellhell Kebab P-C Ärrtvå +Alla er andra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 2 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2007 Hahaha! SlewME, Hoppas på att ta mig till S-holm i sommar. Då skall jag allt bjuda honom på en krogrunda... Azore, absolut. Han verkar kul A.A hade varit rätt kul att träffa med. Tror han kan vara en kul snubbe att partaja med. KalleR, han verkar kul. Hahaha och en hel del till... Mäh! Skit ner dig. :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 2 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2007 Visst sjutton Sixxe ´Skulle ju komma hit under 2008....får väl ta och ge honom ett handslag då kanske Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 2 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2007 Vice. Ja vad kan man säga om han? Gtasajtens kung han vill jag träffa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 2 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2007 Visst sjutton Sixxe ´Skulle ju komma hit under 2008....får väl ta och ge honom ett handslag då kanske Hmm, kanske. Och isåfall i slutet av 2007 skulle det bli Men självklart så hör jag av mig om jag ska upp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 2 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2007 Frenzy och Antflaxx helt klart, dem har samma musiksmak som mig och väldigt lika åsikter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 3 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2007 Sen skulle jag gärna vilja träffa Crice och Pico för att se dessa könsförvirrade pojkar som tror att de är så otroligt kultiverade. Spot on. Vi hörs på DH, om du kommer på sommaromgången det vill säga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 3 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2007 Matteus. Om vi nu inte är samma person, dvs. Indeed Skulle annars gärna träffa Siana, KalleR, Stellan, SlewME och HOWHOW. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 3 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2007 Jojo'men. Här är man aktiv i någon dag eller vecka och då vill ingen träffa en, mitt hjärta brister. Jag håller med Xemtoth, fast redan träffat Antflaxx i och för sig. Maimstream hade jag velt träffa, sätta en kula i pannan på honom och få stopp på hans lidande. skribb hade varit intresant, han också. Var någon annan jag skulle nämna här, men det glömde jag. Pusshej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts