Jump to content

Vilka forumiter

Merkky
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 114
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

StellHell, åf körz. Är snart i krogålder också, så om man skulle dra sig till hans hemtrakter snart... hmm...

Samt Weener, var några minuter ifrån att träffa pöjken i 2005 under Metallicakonserten, men han satt och åt (!) när dom började släppa in.

Vice., vilket kan hända när jag tänker efter. Blir väl an att åka ner till Lund snart och hälsa på systern min, och om jag ser någon pensionär får jag väl hälsa på dig, Vice. :)

R2 har jag en känsla av att jag kommer stöta på någon gång snart. Ska jobba på Musikbörsen i Täby vecka 13-18, och om jag inte minns helt fel är han både Täbybo och musikintresserad. Intressant... *dra i skägg*

Kom på att jag vill träffa Sniper också, och typ.. slå till honom. Det vill jag. :P

Lofon vore också skön att träffa, typ jamma lite eller något. Duktig kille.

Redigerad av Topp3
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

KalleR - jag och min sommargay skulle inte ha några problem att komma överäns känner jag. Får bli nån gång, i sommar månne?

Topp3 - Min lillbrorsa, iaf förr i tiden. Haft många trevliga smalltalks och har alltid förstått varandra

Karatemorfar - Skaju bjussa honom på öl,så det får ju såklart hända inom en snar framtid!

Öhm, öhm.. Säkert någon annan som skulle vara rolig att träffa, men inget jag kommer på på rak arm.

Samma lista för mig, för det är de enda jag riktigt gillar ..

KalleR: Alltid snäll och trevlig, hjälper till när man behöver hjälp.

Topp3: Helst vill jag träffa han samtidigt som Stell, så vi kan snacka gamla minnen.

Stellhell: Som sagt, han ska bju mig på öl och han är grymt snäll.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tillägg, Topp3!

Ahahaha minns hur hjälpsam han var i beygynelsen av min forumtid. Tex när han snällt svarade på frågan "hur lägger man upp bilder på internet" :)

Sen finns det som sagt ett dussin till som hade varit skoj att träffa, R2 tex, Karatemorfar (verkar rolig) maimstream, i princip alla man har bra kontakt med.

Foo, DIG håller jag koll efter. Åker du aldrig buss eller?! Var ända gång jag sitter på 4:an in till stan och bussen stannar vid din hållplats kollar jag efter en långhårig estetare med skägg. Har tom. funderat ut en hälsningsfras: Du, killen, heter du Foo? :P

@Topptre: har du med en syster i Lund? Det var väl The Dude som hade två systrar här. Eller var det du?

Du måste ju skicka ett pm om du skulle bege dig ner hit. Måste ju ta en öl eller nått. :P

Redigerad av Vice.
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag vet inte om jag skulle våga tråffa någon. :)

dancing_817245_0.gif

:P

x_simpa_x

okka

Lajnux

Kebab

Foo

Sedan om ni vill träffa mig eller inte skiter jag blanke fan i :'(

Aah, dig glömde jag, dig vill jag också träffa. Skrattar alltid åt det du skriver här, så du är nog rolig. :P

Redigerad av Eudoros
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Wiie..!

StellHell

SiXxe :)

Godfather

Boomer

KalleR

Kebab

Azore

Siana

Jacker

typ.. (w00t)

EDIT:

P-C

Tackleberry

Eudoros

Woho någon som vill träffa mig :P

Eftersom jag ska till Hbg i sommar så skulle de ju kunna va kul att träffa A.A ;)

Även DimpZ skulle va rätt kul ;)

EDIT: Några till som skulle vara kul att träffa någon gång.

Vice. Jävligt schysst :P

Siana: Också jävligt schysst :D

Eudoros: Skulle vara kul att gå på MoDo-Luleå med dig någon gång :P

Godfather: Samma där fast med Dif då ;)

Redigerad av SiXxe
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vice - Därför han är väldigt trevlig :P

Kebab - Han är alltid glad (undrar om han någonsin varit arg?) :D

Lajnux - Därför han bor i samma stad som mig :P

Siana - Han är grymt cool om ni vet vad jag menar (w00t)

Felshoe - Därför han lyssnar på bra musik och verkar vara grym :)

Henkibojj - Därför han är en av de största Gta-älskarna (om man kan kalla de så) här på forumet.

Redigerad av kicken
Länk till kommentar
Dela på andra sidor