Mark Skrivet 2 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2007 P-C Stellan Xemtoth Eudoros Godfather Jacker Det var nog alla Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 2 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2007 Lajnux Boomer Eudoros Kebab Dumbom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 2 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2007 x_simpa_x okka Lajnux Kebab Foo Sedan om ni vill träffa mig eller inte skiter jag blanke fan i :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 2 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2007 Hahaha! SlewME, Hoppas på att ta mig till S-holm i sommar. Då skall jag allt bjuda honom på en krogrunda... Azore, absolut. Han verkar kul A.A hade varit rätt kul att träffa med. Tror han kan vara en kul snubbe att partaja med. KalleR, han verkar kul. Hahaha och en hel del till... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 2 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2007 (redigerad) StellHell, åf körz. Är snart i krogålder också, så om man skulle dra sig till hans hemtrakter snart... hmm... Samt Weener, var några minuter ifrån att träffa pöjken i 2005 under Metallicakonserten, men han satt och åt (!) när dom började släppa in. Vice., vilket kan hända när jag tänker efter. Blir väl an att åka ner till Lund snart och hälsa på systern min, och om jag ser någon pensionär får jag väl hälsa på dig, Vice. R2 har jag en känsla av att jag kommer stöta på någon gång snart. Ska jobba på Musikbörsen i Täby vecka 13-18, och om jag inte minns helt fel är han både Täbybo och musikintresserad. Intressant... *dra i skägg* Kom på att jag vill träffa Sniper också, och typ.. slå till honom. Det vill jag. Lofon vore också skön att träffa, typ jamma lite eller något. Duktig kille. Redigerad 2 februari, 2007 av Topp3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alexzander Skrivet 2 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2007 Ja det vete f*n... men han du och snubben med lös-näsa där...skulle ju vara kul och träffa...lol... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oskaroskar Skrivet 2 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2007 Tycker att Vice verkar vara det enda vettiga som person. Så honom skulle jag nog helst träffat IRL Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 2 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2007 KalleR - jag och min sommargay skulle inte ha några problem att komma överäns känner jag. Får bli nån gång, i sommar månne? Topp3 - Min lillbrorsa, iaf förr i tiden. Haft många trevliga smalltalks och har alltid förstått varandra Karatemorfar - Skaju bjussa honom på öl,så det får ju såklart hända inom en snar framtid! Öhm, öhm.. Säkert någon annan som skulle vara rolig att träffa, men inget jag kommer på på rak arm. Samma lista för mig, för det är de enda jag riktigt gillar .. KalleR: Alltid snäll och trevlig, hjälper till när man behöver hjälp. Topp3: Helst vill jag träffa han samtidigt som Stell, så vi kan snacka gamla minnen. Stellhell: Som sagt, han ska bju mig på öl och han är grymt snäll. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 2 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2007 (redigerad) Tillägg, Topp3! Ahahaha minns hur hjälpsam han var i beygynelsen av min forumtid. Tex när han snällt svarade på frågan "hur lägger man upp bilder på internet" Sen finns det som sagt ett dussin till som hade varit skoj att träffa, R2 tex, Karatemorfar (verkar rolig) maimstream, i princip alla man har bra kontakt med. Foo, DIG håller jag koll efter. Åker du aldrig buss eller?! Var ända gång jag sitter på 4:an in till stan och bussen stannar vid din hållplats kollar jag efter en långhårig estetare med skägg. Har tom. funderat ut en hälsningsfras: Du, killen, heter du Foo? @Topptre: har du med en syster i Lund? Det var väl The Dude som hade två systrar här. Eller var det du? Du måste ju skicka ett pm om du skulle bege dig ner hit. Måste ju ta en öl eller nått. Redigerad 2 februari, 2007 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 2 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2007 (redigerad) Jag vet inte om jag skulle våga tråffa någon. x_simpa_x okka Lajnux Kebab Foo Sedan om ni vill träffa mig eller inte skiter jag blanke fan i :'( Aah, dig glömde jag, dig vill jag också träffa. Skrattar alltid åt det du skriver här, så du är nog rolig. Redigerad 2 februari, 2007 av Eudoros Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 2 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2007 JSHC Lajnux I_lol Chucky.swe x_simpa_x Maimstream Eudoros Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 2 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2007 (redigerad) DimpZ -------------------------------- Ingen mer. Wiie..! StellHell SiXxe Godfather Boomer KalleR Kebab Azore Siana Jacker typ.. EDIT: P-C Tackleberry Eudoros Redigerad 2 februari, 2007 av DimpZ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 2 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2007 Merkky, Azore, Panimala, Jacker, Qu....oad och möjligtvis Lofon. Merkky och jag ska nog träffas någon gång rätt snart. Han behöver GTA: SA. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 2 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2007 Vill träffa er alla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 2 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2007 Tackleberry Eudoros GTApimpfoolife Kiedis DimpZ Asså fyfan va love! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 2 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2007 (redigerad) PlusFourtyFour Felshoe Weener Lajnux x_simpa_x Xemtoth Redigerad 2 februari, 2007 av nor_adde Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 2 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2007 (redigerad) Wiie..! StellHell SiXxe Godfather Boomer KalleR Kebab Azore Siana Jacker typ.. EDIT: P-C Tackleberry Eudoros Woho någon som vill träffa mig Eftersom jag ska till Hbg i sommar så skulle de ju kunna va kul att träffa A.A Även DimpZ skulle va rätt kul EDIT: Några till som skulle vara kul att träffa någon gång. Vice. Jävligt schysst Siana: Också jävligt schysst Eudoros: Skulle vara kul att gå på MoDo-Luleå med dig någon gång Godfather: Samma där fast med Dif då Redigerad 2 februari, 2007 av SiXxe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 2 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2007 Blir förvånad över att så pass många vill träffa mig när jag bara har varit här i ca 9 månader. Skäms lite över att det var så många som jag hade glömt i min lista! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 2 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2007 (redigerad) Vice - Därför han är väldigt trevlig Kebab - Han är alltid glad (undrar om han någonsin varit arg?) Lajnux - Därför han bor i samma stad som mig Siana - Han är grymt cool om ni vet vad jag menar Felshoe - Därför han lyssnar på bra musik och verkar vara grym Henkibojj - Därför han är en av de största Gta-älskarna (om man kan kalla de så) här på forumet. Redigerad 2 februari, 2007 av kicken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 2 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2007 Jag skulle nog kunna tänka mig att träffa alla GTAsajtare nån gång.. kom bara till DH Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts