Jump to content

Vilka forumiter

Merkky
 Share

Recommended Posts

Som titeln säger, vilka forumiter skulle du vilja träffa IRL? Make a list.

Hultan - Vore skoj att träffa mannen bakom det hela.

StellHell - Vill se om han är lika elak i verkligheten än här. (Inget illa menat.)

Kebab - Verkar alltid glad och positiv, i like it.

VickeX - Öviks brother. Lär hända inom en snar framtid.

Kan inte komma på några flera i detta ögonblick, men vad säger ni?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• Inlägg 114
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Hmm...

Östis - Jävligt skön humor, sen lirar han fotboll så vi skulle nog ha en hel del kul :ermm:

antefjanteboy - Skulle nog vara trevligt, vi får skaka hand i sommar tycker jag.

VickeX - Det samma gäller dig :wub: , även om du inte verkade sådär jättesugen när jag tog upp det :'( ...till vis del tack vare dig jag ska upp ju -_-

och nu när vi är inne på det, merkky vistas också i de trakterna har jag hört -_-

...har jag glömt någon nu? Skulle ju såklart va kul att samla ihop alla fotbollslirare och köra lite ;)

Edit: Skulle gärna hoppa in hos Tackleberry nån dag också, inte pratat speciellt mycket med honom på senaste tiden men han verkar va en trevlig snubbe -_-

Redigerad av Qouad
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

MEN TACK DÅ JÄVLA BRATS :ermm::wub:;)-_--_-

Stellhell- han verkar vara en bra konung.

Weener- vi skulle nog ha ganska mycket att snacka om

Och vem det nu än var som skaffade den signaturen och avataren jag har nu, han ska få en kram

Edit: Lajnux får vara med, bara för att han lyssnar på bra musik -_-

Redigerad av felshoe
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hmm...

Östis - Jävligt skön humor, sen lirar han fotboll så vi skulle nog ha en hel del kul :ermm:

antefjanteboy - Skulle nog vara trevligt, vi får skaka hand i sommar tycker jag.

VickeX - Det samma gäller dig :wub: , även om du inte verkade sådär jättesugen när jag tog upp det :'( ...till vis del tack vare dig jag ska upp ju -_-

och nu när vi är inne på det, merrky vistas också i de trakterna har jag hört -_-

...har jag glömt någon nu? Skulle ju såklart va kul att samla ihop alla fotbollslirare och köra lite ;)

Edit: Skulle gärna hoppa in hos Tackleberry nån dag också, inte pratat speciellt mycket med honom på senaste tiden men han verkar va en trevlig snubbe -_-

Merkky om jag får be! -_-

Lägger till Qouad på min lista också. -_-

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

KalleR - jag och min sommargay skulle inte ha några problem att komma överäns känner jag. Får bli nån gång, i sommar månne?

Topp3 - Min lillbrorsa, iaf förr i tiden. Haft många trevliga smalltalks och har alltid förstått varandra

Karatemorfar - Skaju bjussa honom på öl,så det får ju såklart hända inom en snar framtid!

Öhm, öhm.. Säkert någon annan som skulle vara rolig att träffa, men inget jag kommer på på rak arm.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Victor Von Vice. skulle jag verkligen inte ha något imot att få träffa. var den enda som jag direkt fick upp i skallen sådär..

Här sitter jag och tänker på dig :'(

Hm..

på rak arm är det:

SlewME - kan vara trevlig att ta en öl med och snacka blåljusorginistationer, vad sägs, du lär mig mer om datorer och jag lär dig mer om ambulansen? :D

Vice. - Har ju erbjödit honom en kväll i HBG men han tog inte den :):P

KalleR - en pilsner och lite batong fight med honom hade suttit som handen i vanten.

Kebab - som någon ovanstående sa så vore det ju utmärkt att få träffa honom, eller henne :P , jag menar, glädje smittar. right?

Ja, finns säkert en massa andra också, dock inga på rak arm precis. Men jag tänker på er också!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor