Merkky Skrivet 1 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2007 Som titeln säger, vilka forumiter skulle du vilja träffa IRL? Make a list. Hultan - Vore skoj att träffa mannen bakom det hela. StellHell - Vill se om han är lika elak i verkligheten än här. (Inget illa menat.) Kebab - Verkar alltid glad och positiv, i like it. VickeX - Öviks brother. Lär hända inom en snar framtid. Kan inte komma på några flera i detta ögonblick, men vad säger ni? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 1 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2007 Lajnux Sen skulle jag gärna vilja träffa Crice och Pico för att se dessa könsförvirrade pojkar som tror att de är så otroligt kultiverade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 1 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2007 Qouad (Har jag haft kontakt med under ett tag) Godfather (Har jag haft kontakt med under ett tag) Merkky ( Öviks bo....som jag nog stöter på någon gång) Tackleberry (Trevlig person) Chilli_13 (Trevlig och mycket hjälpsam) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 1 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2007 Akaast Ärrtvå Kebab Eudoros Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 1 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2007 (redigerad) Ehehe. Jag skulle vilja träffa Lajnux Boomer Kebab X_simpa_X R2D2 Godfather. på er. Redigerad 1 februari, 2007 av Eudoros Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 1 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2007 Tackleberry Eudoros GTApimpfoolife Kiedis DimpZ -------------------------------- Ingen mer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 1 februari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2007 Glömde Tac på min lista. Samt: - Lajnux - P-C Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 1 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2007 (redigerad) Hmm... Östis - Jävligt skön humor, sen lirar han fotboll så vi skulle nog ha en hel del kul antefjanteboy - Skulle nog vara trevligt, vi får skaka hand i sommar tycker jag. VickeX - Det samma gäller dig , även om du inte verkade sådär jättesugen när jag tog upp det :'( ...till vis del tack vare dig jag ska upp ju och nu när vi är inne på det, merkky vistas också i de trakterna har jag hört ...har jag glömt någon nu? Skulle ju såklart va kul att samla ihop alla fotbollslirare och köra lite Edit: Skulle gärna hoppa in hos Tackleberry nån dag också, inte pratat speciellt mycket med honom på senaste tiden men han verkar va en trevlig snubbe Redigerad 1 februari, 2007 av Qouad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 1 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2007 (redigerad) MEN TACK DÅ JÄVLA BRATS Stellhell- han verkar vara en bra konung. Weener- vi skulle nog ha ganska mycket att snacka om Och vem det nu än var som skaffade den signaturen och avataren jag har nu, han ska få en kram Edit: Lajnux får vara med, bara för att han lyssnar på bra musik Redigerad 1 februari, 2007 av felshoe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 1 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2007 MEN TACK DÅ JÄVLA BRATS Stellhell- han verkar vara en bra konung. Weener- vi skulle nog ha ganska mycket att snacka om Och vem det nu än var som skaffade den signaturen och avataren jag har nu, han ska få en kram Jag daa!!! Jag har ju ala skvor med blink 182 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 1 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2007 Jag vet inte om jag skulle våga tråffa någon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 1 februari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2007 Hmm... Östis - Jävligt skön humor, sen lirar han fotboll så vi skulle nog ha en hel del kul antefjanteboy - Skulle nog vara trevligt, vi får skaka hand i sommar tycker jag. VickeX - Det samma gäller dig , även om du inte verkade sådär jättesugen när jag tog upp det :'( ...till vis del tack vare dig jag ska upp ju och nu när vi är inne på det, merrky vistas också i de trakterna har jag hört ...har jag glömt någon nu? Skulle ju såklart va kul att samla ihop alla fotbollslirare och köra lite Edit: Skulle gärna hoppa in hos Tackleberry nån dag också, inte pratat speciellt mycket med honom på senaste tiden men han verkar va en trevlig snubbe Merkky om jag får be! Lägger till Qouad på min lista också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 1 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2007 (redigerad) Panimala, Weener, Curly och Bubbli vore mysiga att stöta på... Rawr! Redigerad 1 februari, 2007 av Jacker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 1 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2007 Hmm... antefjanteboy - Skulle nog vara trevligt, vi får skaka hand i sommar tycker jag. ....And my name is antepanteboy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 1 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2007 KalleR - jag och min sommargay skulle inte ha några problem att komma överäns känner jag. Får bli nån gång, i sommar månne? Topp3 - Min lillbrorsa, iaf förr i tiden. Haft många trevliga smalltalks och har alltid förstått varandra Karatemorfar - Skaju bjussa honom på öl,så det får ju såklart hända inom en snar framtid! Öhm, öhm.. Säkert någon annan som skulle vara rolig att träffa, men inget jag kommer på på rak arm. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 1 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2007 Victor Von Vice. skulle jag verkligen inte ha något imot att få träffa. var den enda som jag direkt fick upp i skallen sådär.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 1 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2007 Victor Von Vice. skulle jag verkligen inte ha något imot att få träffa. var den enda som jag direkt fick upp i skallen sådär.. Här sitter jag och tänker på dig :'( Hm.. på rak arm är det: SlewME - kan vara trevlig att ta en öl med och snacka blåljusorginistationer, vad sägs, du lär mig mer om datorer och jag lär dig mer om ambulansen? Vice. - Har ju erbjödit honom en kväll i HBG men han tog inte den KalleR - en pilsner och lite batong fight med honom hade suttit som handen i vanten. Kebab - som någon ovanstående sa så vore det ju utmärkt att få träffa honom, eller henne , jag menar, glädje smittar. right? Ja, finns säkert en massa andra också, dock inga på rak arm precis. Men jag tänker på er också! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 2 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2007 Här sitter jag och tänker på dig :'( Hade allt dig i tankarna också men för att göra listan kort valde jag en och det fick bli den förste som kom upp i skallen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 2 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2007 Faktiskt ingen. Men skulle jag måsta välja så skulle det bli p-c eller stellhell. sen kan vi skapa fredsring. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 2 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2007 Hade allt dig i tankarna också men för att göra listan kort valde jag en och det fick bli den förste som kom upp i skallen. Kanske lite svårare att träffa dig, Karlstad om jag inte minns fel? Men har jag vägarna förbi hör jag av mig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts