Zack Skrivet 1 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2007 Hej hej! Vi håller på med ett projektarbete. Det heter ADS (Ale DatorFörening). Vi har ett litet forum där vi gärna vill ha medlemmar som skriver nåt kul så vi har någonting att visa upp på den stora dagen. Men mest av allt behöver vi medlemmar så allt inte blir ett enda stort fiasko. Well, here goes: ADS Ja, vi ska skaffa ny URL. Vi ska skaffa bättre design och fler forumdelar. Klaga helst inte, vi vet vad som ska göras, vi gjorde skräpet igår. Tack för mig, jag hoppas ni är snälla och registrerar er och skriver något vackert och poetiskt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 1 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2007 (redigerad) Vad är det för forum då? Bara random skitforum som raggar folk på andra forum? Edit:Efter en snabb titt ser jag att forumet inte verkar speciellt seriöst heller... Redigerad 1 februari, 2007 av Qouad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 1 februari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2007 Inte riktigt. Det är vårt projektarbete. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 1 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2007 (redigerad) Inte riktigt. Det är vårt projektarbete. Som går ut på? Ett tips, be inte folk joina något halvfärdigt som ser tråkigt ut. Större chans att behålla besökarna om ni har något att erbjuda vid första titten. Redigerad 1 februari, 2007 av Qouad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 1 februari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2007 Jag är inte riktigt säker, men nu ska vi skaffa folk till forumet så det ser aktivt ut. Det skulle vara snällt om du kunde vara snäll istället och hjälpa till. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 1 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2007 (redigerad) Jag är inte riktigt säker, men nu ska vi skaffa folk till forumet så det ser aktivt ut. Det skulle vara snällt om du kunde vara snäll istället och hjälpa till. Visst kan jag vara lite snäll, förklara gärna bara varför jag ska vara på just erat forum. Vad gör er unika? -------------------- Edit:(vill inte spamma mer nu) Det du skrev under nu skulle du ha skrivit i första posten. Redigerad 1 februari, 2007 av Qouad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 1 februari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2007 Ingeting. Vi är en grupp (3) killar som ska börja med att arrangera lan utanför Göteborg. Sen är det inte mycket mer. Tyvärr :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 1 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2007 Aldrig någon fundering på att uttöka forumet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 1 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2007 Jag kan hjälpa er med forumdesignen om det behövs. Qouad: Det här är inte ett random "JOINA MITT INVASIONFORUM!!1!1!11"- forum i mängden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 1 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2007 Jag kan hjälpa er med forumdesignen om det behövs. Qouad: Det här är inte ett random "JOINA MITT INVASIONFORUM!!1!1!11"- forum i mängden. För att du känner skaparna? Jag ville bara att han skulle berätta vad hela grejen gick ut på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 1 februari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2007 Aldrig någon fundering på att uttöka forumet? Lite kanske, men vi har ca 10 medlemmar så det känns lite dumt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 1 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2007 Ingeting. Vi är en grupp (3) killar som ska börja med att arrangera lan utanför Göteborg. Sen är det inte mycket mer. Tyvärr :/ Ni kanske ska göra ett forum, riktad för alla de som bor utanför Göteborg eller i Göteborg då istället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 1 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2007 Projekt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 1 februari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2007 Projektarbete som man har i trean. Wie, skitkul, men det måste göras. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 1 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2007 Projektarbete som man har i trean. Wie, skitkul, men det måste göras. Lolish. LAN måste vara det vanligaste folk gör som projektarbete. "Nae, går ju inte göra själv så jag och ett par polare ska annordna ett lan" Så var problemet löst. Att hålla ett LAN är så simpelt, och att sen dela upp det bland ett par personer så är det rena barnleken. Själv renoverar jag hela våran övervåning här hemma. Mindre roligt, och jobbigt att ha föräldrarna hängande efter sig då dom vill få det klart a.s.a.p. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 2 februari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2007 (redigerad) Vi ska inte göra ett lan, vi gör ett sällskap kan man säga, där alla LAN i kommunen Ale ska loggas och dokumenteras. Vi kommer även hålla i många LAN, men även tävlingar, lekar och massor av kul. Yiho. Vi har ny adress: http://www.aledatorforum.info.se/ By the way så har vi snart en tävling där man kan vinna en DVD med Livakterna. ENJOY. Redigerad 2 februari, 2007 av Zack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
luddee Skrivet 2 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2007 (redigerad) I'm in! Nu ska jag irra runt och leka aktiv på forumet ! Jag ska bli eran officiella post-hunter! EDIT: 6 posts ! Redigerad 2 februari, 2007 av luddee Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 2 februari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2007 Vad trevligt Känns skönt att någon skriver i alla fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
luddee Skrivet 2 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2007 Vad trevligt Känns skönt att någon skriver i alla fall. Jodå, jag kör på. Hoppas fler gör det... är väl inte så svårt att göra en post i varje topic? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 2 februari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2007 Jodå, jag kör på. Hoppas fler gör det... är väl inte så svårt att göra en post i varje topic? Tycker inte jag heller. Snart får vi dessutom in massa folk från ett LAN som startar idag, där ska vi ta bilder och lägga upp på hemsidan som inte finns än. Snart har vi hela Ale i våra händer! Mihihi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts