Jump to content

Projektarbete

Zack
 Share

Recommended Posts

Hej hej!

Vi håller på med ett projektarbete. Det heter ADS (Ale DatorFörening). Vi har ett litet forum där vi gärna vill ha medlemmar som skriver nåt kul så vi har någonting att visa upp på den stora dagen. Men mest av allt behöver vi medlemmar så allt inte blir ett enda stort fiasko.

Well, here goes: ADS

Ja, vi ska skaffa ny URL.

Vi ska skaffa bättre design och fler forumdelar. Klaga helst inte, vi vet vad som ska göras, vi gjorde skräpet igår.

Tack för mig, jag hoppas ni är snälla och registrerar er och skriver något vackert och poetiskt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag är inte riktigt säker, men nu ska vi skaffa folk till forumet så det ser aktivt ut. Det skulle vara snällt om du kunde vara snäll istället och hjälpa till.

Visst kan jag vara lite snäll, förklara gärna bara varför jag ska vara på just erat forum. Vad gör er unika? :ermm:

--------------------

Edit:(vill inte spamma mer nu)

Det du skrev under nu skulle du ha skrivit i första posten.

Redigerad av Qouad
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Projektarbete som man har i trean. Wie, skitkul, men det måste göras.

Lolish. LAN måste vara det vanligaste folk gör som projektarbete.

"Nae, går ju inte göra själv så jag och ett par polare ska annordna ett lan"

Så var problemet löst. Att hålla ett LAN är så simpelt, och att sen dela upp det bland ett par personer så är det rena barnleken.

Själv renoverar jag hela våran övervåning här hemma. Mindre roligt, och jobbigt att ha föräldrarna hängande efter sig då dom vill få det klart a.s.a.p.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vi ska inte göra ett lan, vi gör ett sällskap kan man säga, där alla LAN i kommunen Ale ska loggas och dokumenteras. Vi kommer även hålla i många LAN, men även tävlingar, lekar och massor av kul. Yiho.

Vi har ny adress: http://www.aledatorforum.info.se/

By the way så har vi snart en tävling där man kan vinna en DVD med Livakterna.

ENJOY.

Redigerad av Zack
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jodå, jag kör på. Hoppas fler gör det... är väl inte så svårt att göra en post i varje topic?

Tycker inte jag heller. Snart får vi dessutom in massa folk från ett LAN som startar idag, där ska vi ta bilder och lägga upp på hemsidan som inte finns än. Snart har vi hela Ale i våra händer! Mihihi

Länk till kommentar
Dela på andra sidor