Hew Skrivet 1 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2007 Inte en chans, kommer ju inte göra någon skillnad. Kommer ju kanske t o m ta mer energi när allt ska på igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 1 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2007 .orka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 1 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2007 Nepp. Problemet med såna här manifestationer är att folk tror att de räddar världen. 5 minuter och sedan fortsätter man som vanligt igen. Meningslöst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 1 februari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2007 Nepp. Problemet med såna här manifestationer är att folk tror att de räddar världen. 5 minuter och sedan fortsätter man som vanligt igen. Meningslöst. Exakt min mening... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Bone Mendez Skrivet 1 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2007 När jorden går under är jag redan död, så nej jag ska inte göra det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 1 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2007 När jorden går under är jag redan död, så nej jag ska inte göra det. Du tänker inte skaffa barn? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 1 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2007 Du tänker inte skaffa barn?Men vem bryr sig om dom med en sådan far? Med detta inlägg så antar jag att ni förstår hur engagerad jag är. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Bone Mendez Skrivet 1 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2007 Du tänker inte skaffa barn? Verkligen inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 1 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2007 Verkligen inte. Får man fråga varför? Är du rädd för tjejbaciller eller Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 1 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2007 Får man fråga varför? Är du rädd för tjejbaciller eller Haha! Det var det löjligaste på länge. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 1 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2007 Haha! Det var det löjligaste på länge. Haha, jag vet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Bone Mendez Skrivet 1 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2007 Får man fråga varför? Är du rädd för tjejbaciller eller Tjejbaciller, varför skulle det ha med saken att göra? Varför tror vissa att det är en självklarhet att skaffa barn? Alla vill inte ha det. Vad har detta med ämnet att göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 1 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2007 Tjejbaciller, varför skulle det ha med saken att göra? Varför tror vissa att det är en självklarhet att skaffa barn? Alla vill inte ha det. Vad har detta med ämnet att göra? Jag skojade! Jaja, åter till topic. Någon som släckte ner allt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 1 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2007 Det här är det löjligaste på länge Precis som: Sluta mobba din klasskamrat så får Bush ett bättre liv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 1 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2007 Det här är det löjligaste på länge Precis som: Sluta mobba din klasskamrat så får Bush ett bättre liv. Eller "Rösta inte för fem minuter och få en bättre regering" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 1 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2007 Precis som: Sluta mobba din klasskamrat så får Bush ett bättre liv. Fast ändå över huvudtaget inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 1 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2007 Jag har inget emot lite värme. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 1 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2007 What the hell? http://www.expressen.se/index.jsp?a=859849 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 1 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2007 (redigerad) Mhm, satt och pratade med Ice och hon påminde mig om det där. Sprang runt i hela huset och knäppte av allting, vilket tog 10 min. Waste of time I guess. Tycker inte detta är ett dugg löjligt, liksom tanken som räknas, men tror heller det inte speciellt hjälper miljön på någotvis ändå.. Al Gore ftw. Redigerad 1 februari, 2007 av Sikorka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 1 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2007 (redigerad) What the hell? http://www.expressen.se/index.jsp?a=859849 Redigerad 1 februari, 2007 av Merkky Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts