Jacker Skrivet 1 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2007 http://svt.se/svt/jsp/Crosslink.jsp?d=4252...amp;lpos=lasmer http://www.aftonbladet.se/vss/klimathotet/...,989999,00.html Kommer ni delta eller inte delta? Motivera varför eller varför inte ni kommer göra det, och tror ni att det kommer påverka? - - - Tror inte att jag själv kommer att delta. Det krävs nog ganska mycket mer än att "världen" stänger av all sin elektronik i fem minuter, allt återgår ju till det normala efteråt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 1 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2007 Tja.. varför inte? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 1 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2007 Vi började med klimat och sånt i skolan idag. Vart rätt intresserad, iofs kanske det var för att det var en ung jävligt het brud som kom och undervisade. Men ändå. Fan heller att jag stänger av min dator. Men den där bruden får gärna komma hit och försöka få mig stänga av. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 1 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2007 Läste om det där på text TV alldeles nyss. Dock tror jag inte att jag kommer delta, men... det är ett väldigt bra initiativ. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 1 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2007 Nej, kommer nog ha datorn uppe då jag behöver den att kommunicera med mina vänner angående skolan imorgon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 1 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2007 Trams, här rycks inga kablar. Låt jorden gå under, who gives a fuck? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 1 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2007 Nänänä, mina kablar förblir i mina kontakter, och så ska det förbli. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 1 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2007 Fan jag har lite problem med några torrents just nu, de har inte startat sen igår. Så om de startar vill jag ju inte stänga av datorn. Men jag kan ju stänga av skärmen. Tycker detta är bra idé annars. Hoppas många är på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 1 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2007 Nej, jag orkar inte. Dessutom gör det förmodligen ingen skillnad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 1 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2007 Näääh. Jag måste plugga och därmed kommunicera med klasskamraterna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 1 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2007 För det första. Jorden kan inte andas. Har varken jag hört eller sätt. För det andra. Jag måste kolla hockey. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 1 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2007 Haha alla tycker det är bra en idé men ingen vill hjälpa till Nej, jag ska inte vara med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 1 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2007 Kanske, men jag kommer säkert glömma bort det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 1 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2007 Aldrig. Det är hockey ffs Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 1 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2007 Jo, jag stänger nog av mina elektroniksaker, men jag tror inte det funkar att stänga av teven för resten av familjen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 1 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2007 Låter som en tramsig idé. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 1 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2007 Trams, här rycks inga kablar. Låt jorden gå under, who gives a fuck? Precis, förr eller senare går det ju åt helvete iaf vad gör det om det händer några miljoner år innan. Kommer inte stänga av någonting pga. att jag inte bryr mig alls om vi blir översvämmade och drunknar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 1 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2007 Vi lär ju förr eller senare flytta till mars eller nåt, shit happends. Get used to it. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 1 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2007 Jag kommer inte stänga av all el. Varför? Jag vill inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 1 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2007 Orka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts