Henkibojj Skrivet 1 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2007 Jag spelar inget fotbollsspel just nu, och det kommer jag heller aldrig göra. Möjligtvis Sensible Soccer till SNES.... minnen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
n00dles Skrivet 1 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2007 Du älskar verkligen PES, fido. Räcker det inte att du spammade ner fifa tråden med PES OnT: Fifa 07 och TCM 2003 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 1 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2007 Inget Men jag gillar FIFA serien.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fido vercetti Skrivet 1 februari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2007 Du älskar verkligen PES, fido. Räcker det inte att du spammade ner fifa tråden med PES OnT: Fifa 07 och TCM 2003 Spamma? NU sa jag bara att jag spelade pes5. Dom som skrev en massa " " på förstasidan kan du kalla spammare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 1 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2007 Men jag gillar FIFA serien.... Vaaaa? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 1 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2007 (redigerad) Dom som skrev en massa " " på förstasidan kan du kalla spammare. Vi spammade inte, du ställde en fråga, vi svarade. Redigerad 1 februari, 2007 av Marky Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 1 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2007 (redigerad) Vi spammade inte, du ställde en fråga, vi svarade. Jag spelar inte fotbollsspel, men jag har Fifa 2003 Edit: Fråga inte varför jag quotade dig Redigerad 1 februari, 2007 av felshoe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 1 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2007 FIFA 07 och PES6 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 1 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2007 Åhh, vad ni spammar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 1 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2007 Åhh, vad ni spammar. Jag håller med dig. Men grabbar, sluta nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 1 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2007 Haha tack vare att alla spammat " " så har detta blivit en het topic (röd mapp) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 2 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2007 Haha tack vare att alla spammat " " så har detta blivit en het topic (röd mapp) Eller så är det för att det är över 25 posts, dessutom svarade dom på hans dumma fråga. Svar: Nej, fotbolls spel är allmänt tråkiga. Funderar dock på att ge PES5 till min broder som älskar sådant. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fido vercetti Skrivet 2 februari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2007 Skriv bara i tråden om ni GILLAR fotbollsspel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 2 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2007 Skriv bara i tråden om ni GILLAR fotbollsspel. Dom svarar på din fråga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 2 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2007 Jag har aldrig gillat fotbollspel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 2 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2007 Inte jag heller Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 2 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2007 Om man inte spelar behöver man inte skriva! --- T: Jag spelar FM07 ibland. Trevligt, trevligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 2 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2007 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
W@ll@ Skrivet 9 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2007 Inget -_--_- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samuelszon Skrivet 9 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2007 Ingenting. Sitter ju vid datorn. Annars är det FIFA 07 som gäller, har alltid spelat FIFA och kommer alltid och göra det. Varför? Gillar FIFA mer än PES, PES må vara bättre på vissa punkter men en som kört Volvo i hela sitt liv byter knabbast till SAAB bara sådär. Det handlar om kärlek. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts