fido vercetti Skrivet 1 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2007 Vilket fotbollsspel spelar du just nu? Själv spelar jag på ett patchat PES5 till orginal xbox. I den patchen ingår alla klubblaglicencer ,några landslaglicencer, nya fotbollsskor och mycket mer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 1 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2007 Inget Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 1 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2007 Fifa World Cup 2002 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 1 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2007 Inget Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 1 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2007 FM07 och PES5 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 1 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2007 Inget Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 1 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2007 Inte nått.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 1 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2007 Inget Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bozzard Skrivet 1 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2007 Inget Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 1 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2007 (redigerad) Inget Inget Inget Redigerad 1 februari, 2007 av Eudoros Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 1 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2007 Inget Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 1 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2007 .lol vad ni är noobs som inte spelar fotbollspsel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
coola Skrivet 1 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2007 Fifa 07 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gta_player Skrivet 1 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2007 (redigerad) FM 2007 Spelar min första säsong, ligger för närvarande etta med ÖIS. Trodde det skulle vara mycket svårare, med tanke på spelarmatrialet. Redigerad 2 februari, 2007 av gta_player Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 1 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2007 Spelade FIFA 07. Slutade igår då transferfönstret stängde ute i vida världen. Palla fel spelare i fel klubb. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 1 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2007 Den här tråden är ju sjuk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 1 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2007 Inte visste jag att så många personer skulle gå i mina fotspår när jag gjorde mina " "! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
XaeRo Skrivet 1 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2007 (redigerad) Absolut inget Edit: Oj jag menar Redigerad 1 februari, 2007 av XaeRo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 1 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2007 FM07 för det mesta, sen om polarna vill få spö är det Pro Evolution Soccer 6 som gäller Ajuste fan... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 1 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2007 Fifa 2007...ganska sällan, men det händer. Måste dock säga att PES kickar FIFA's rumpa =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts