Hultenius Skrivet 31 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2007 Den globala moderatorn A.A har uppgraderats till Admin. (vilket ger immunitet och rätt att banna) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 31 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2007 Haha, började skriva en mycket ifrågsättande post angående detta beslut, men sen insåg jag att det inte gällde Root, då började jag istället skriva detta. Ok, då vet vi! Han har skött sig bra hittills Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 31 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2007 Det tror jag nog blir bara finfint. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 31 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2007 Ja, jag vet inte riktigt vad jag ska säga, fick en förfrågan utav Hultenius och tackade givetvis ja till den! Det känns väldigt förtroende ingivande för min del iaf och jag hoppas att jag ska kunna fortsätta mitt (förhoppningsvis), goda arbete här på sajten! Än en gång, tack för förtroendet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 31 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2007 Eftersom att A.A visat att han jobbat med sig själv i och med tråden som skapades där endel kritik framfördes mot A.A, så önskar jag honom lycka till med nya förtroendet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The_go Skrivet 1 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2007 Hur många admins finns det nu? Och vilka är dem? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 1 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2007 Hur många admins finns det nu? Och vilka är dem? Fyra stycken. KalleR, StellHell, Arvid och A.A Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 1 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2007 Hmm, det var väl lika bra, trots vissa kontroverser. A.A. har varit den mest aktiva modden senaste tiden tycker jag, så det är väl bara naturligt att man blir admin då. Och så är han duktig på att flytta spamtrådar till papperskorgen! Var väldigt länge sedan det hände något i admin/mod-kåren förresten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 1 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2007 Dumt beslut, Hult (jag vet att du inte kommer läsa detta). Om A.A var statsminister i Sverige skulle han utan tvekan utföra en statskupp lik den Hitler gjorde för att få envälde i Tyskland (detta är inget påhopp, endast konstruktiv kritik). WTF säger jag bara. Han är effektiv i sitt arbete men alltför personlig och subjektiv då det gäller att banna, låsa med mera. Om jag blir bannad för detta inlägg så förstår ni vad jag menar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
[B][O][T] Skrivet 1 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2007 Grattis A.A Varför inte de andra två moderatorerna oxå? När skall de gamla adminsen få full tillgång till funktionerna i forumet då? Eller varför inte? BOT Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 1 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2007 Herren vare med oss. Höhö. Hoppas det kommer att gå bra. =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 1 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2007 Man får väl säga grattis! Som jag tidigare sagt tycker jag du blivit trevligare som person sen topicen om dig, därför är detta en kul nyhet. Lycka till Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 1 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2007 Stort grattis A.A! Är säker på att du kommer göra ett förträffligt arbete för forumet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 1 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2007 Dumt beslut, Hult (jag vet att du inte kommer läsa detta). Om A.A var statsminister i Sverige skulle han utan tvekan utföra en statskupp lik den Hitler gjorde för att få envälde i Tyskland (detta är inget påhopp, endast konstruktiv kritik). WTF säger jag bara. Han är effektiv i sitt arbete men alltför personlig och subjektiv då det gäller att banna, låsa med mera. Om jag blir bannad för detta inlägg så förstår ni vad jag menar. Ja, precis. Jag ska banna alla andra admins/mods och ta över gtasajten och stänga ner skiten. Ah!, just det, jag har ju inte tillgång till att banna dom andra adminsen! Nej, du blir inte bannad för det.... [O][T]' date=Feb 1 2007, 07:25' post='839327] Grattis A.A Varför inte de andra två moderatorerna oxå? När skall de gamla adminsen få full tillgång till funktionerna i forumet då? Eller varför inte? BOT Om dom andra två fick samma förfrågan som mig vet jag inte. Vad gällande din andra fråga tror jag att Hultenius har uttalat sig i en annan tråd om att han ska uppgradera om inte alla så iaf en av de "gamla" adminsen. Någon som orkar hitta inlägget? Till er andra, tack för lycko önskningarna! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alexzander Skrivet 1 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2007 OMG... nu har mini hitl0r blivit über hitl0r... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 1 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2007 OMG... nu har mini hitl0r blivit über hitl0r... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 1 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2007 (redigerad) AA som admin? *nyper mig i armen* Nu har jag sett allt. Nu kan jag dö. Det finns inget som kan överraska mig längre. Det finns dumma beslut och så finns det otroligt dumma beslut... Här, mina herrar, har vi ett praktexempel på det senare. --- Dumt beslut, Hult (jag vet att du inte kommer läsa detta). Om A.A var statsminister i Sverige skulle han utan tvekan utföra en statskupp lik den Hitler gjorde för att få envälde i Tyskland (detta är inget påhopp, endast konstruktiv kritik). WTF säger jag bara. Han är effektiv i sitt arbete men alltför personlig och subjektiv då det gäller att banna, låsa med mera. Om jag blir bannad för detta inlägg så förstår ni vad jag menar. Amen to that. Btw. borde inte AA få kalla sig administratör. Censor är en lämpligare titel. Redigerad 1 februari, 2007 av Umberto Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 1 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2007 Hmm, det var ett kraftigare motstånd än vad jag trodde. Nog för att man läst en hel del kritik mot A.A. och hållt med om del. Men eftersom Hultenius tagit beslutet lär ju han ha stort förtroende för A.A. ändå. [O][T]' date=Feb 1 2007, 07:25' post='839327] Grattis A.A Varför inte de andra två moderatorerna oxå? BOT Men isåfall finns det ju inga mods kvar! Måste ju finnas några rödingar också! Iof skulle det inte sitta helt fel med lite nytt blod i mod-kåren tycker jag. Hur länge sedan var senaste tillskottet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 1 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2007 Grattis. Men den stora frågan återstår, vem vore mest lämpligast för att bli Root? Någon måste det ju vara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 1 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2007 Dumt beslut, Hult (jag vet att du inte kommer läsa detta). Om A.A var statsminister i Sverige skulle han utan tvekan utföra en statskupp lik den Hitler gjorde för att få envälde i Tyskland (detta är inget påhopp, endast konstruktiv kritik). WTF säger jag bara. Han är effektiv i sitt arbete men alltför personlig och subjektiv då det gäller att banna, låsa med mera. Om jag blir bannad för detta inlägg så förstår ni vad jag menar. Lite väl starkt, men han kan ju vara smidigare när han ger varningar och utför andra modåtgärder. Slipa lite på smidigheten, A.A., så kommer du vara mer omtyckt. Skriv inte hur många varningar folk redan har, och tänk lite på att se genom fingrarna när förseelserna inte varit så grova. Då kommer du nog bli mer omtyckt. Grattis. Men den stora frågan återstår, vem vore mest lämpligast för att bli Root? Någon måste det ju vara. Och den frågan är så stor att den - precis som du redan fått svar från självaste Root om - inte kommer diskuteras öppet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts