TwistedC Skrivet 31 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2007 Har försökt med flygskolan för länge nu, någon som har lust att klara den åt mig? Filen laddas ner ifrån: http://hem.passagen.se/sidmeier/GTASAsf3.b eftersom det inte fungerade att ladda upp på sidan. Den färdiga filen mailas till: diary_of_a_madman_@hotmail.com Tack på förhand !! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 31 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2007 (redigerad) Japp, jag sätter igång direkt! EDIT: Nej, det gör jag inte alls. Sparfilen funkar inte, SA avslutas och "har utfört en förbjuden åtgärd". Har vi kanske olika versioner? Har inte stött på det här problemet förr. Redigerad 31 januari, 2007 av Henkibojj Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
TwistedC Skrivet 1 februari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2007 (redigerad) Jaså,det lät ju mysko...någon annan som får det att fungera? EDIT: Testade att ladda ner filen och köra den,men samma sak hände för mig,filen måste va skadad på något vis. Här kommer tre packade filer som är sparade på samma ställe,hoppas någon av dom fungerar. http://hem.passagen.se/sidmeier/GTA.rar Redigerad 1 februari, 2007 av TwistedC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 1 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2007 (redigerad) Ah. Perfekt, nu slipper jag göra en egen tråd. Nu är det så att jag har installerat SA once again och orkar verkligen inte spela om uppdragen igen. Så nu undrar jag om det finns någon som har en sparfil där alla uppdrag är avklarade fram till andra staden där man får ett stort garage, det vill säga efter man kört Flowerpower bilen. Redigerad 1 februari, 2007 av Boomer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 2 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2007 Ah. Perfekt, nu slipper jag göra en egen tråd. Nu är det så att jag har installerat SA once again och orkar verkligen inte spela om uppdragen igen. Så nu undrar jag om det finns någon som har en sparfil där alla uppdrag är avklarade fram till andra staden där man får ett stort garage, det vill säga efter man kört Flowerpower bilen. Finns en viss möjlighet att jag heter Någon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 2 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2007 Tyvärr, Twisted, samma sak händer med alla tre av de nya sparfilerna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 3 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2007 Finns en viss möjlighet att jag heter Någon. Skicka då! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts